abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218005487

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door onlogisch op 25-06-2025 11:35:13 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218006341
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Op die positie zal heus wel iemand voor gehaald worden

Feyenoord heeft er geld genoeg voor

Misschien loopt er ook iemand in de jeugd, Read kwam vorig seizoen ook ineens plotseling bovendrijven

Maar een spits heeft een hogere prioriteit wat mij betreft
Er moet ook absoluut een spits komen, maar dus ook een linksback. En in de O21 loopt Jayden Candelaria, maar die is al 21 en vermoedelijk dus ook wel een reden waarom hij niet doorbreekt. Ik zie daar ook geen tweede speler.
In de onder 19 staan er wel een paar en voor de onder 17 hebben we net die sala gehaald ook.

Maar goed meerdere posities moeten sowieso nog wel een impuls krijgen. Duurt lang voor de transfer van hancko daadwerkelijk rond is en daar zitten we ook niet ruim.
pi_218006348
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:31 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:

[..]

dat meneer de directeur waarschijnlijk een uurtje of twee van te voren […] om daarna de bitterballen naar binnen te werken.
Dat moet ook wel, anders zijn ze koud :X
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218006766
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:44 schreef snabbi het volgende:

[..]
Er moet ook absoluut een spits komen, maar dus ook een linksback. En in de O21 loopt Jayden Candelaria, maar die is al 21 en vermoedelijk dus ook wel een reden waarom hij niet doorbreekt. Ik zie daar ook geen tweede speler.
In de onder 19 staan er wel een paar en voor de onder 17 hebben we net die sala gehaald ook.

Maar goed meerdere posities moeten sowieso nog wel een impuls krijgen. Duurt lang voor de transfer van hancko daadwerkelijk rond is [en daar zitten we ook niet ruim.
quote:
Start voorbereiding
De selectie van trainer Robin van Persie begint eind juni aan de voorbereiding. Op maandag 30 juni staat de eerste groepstraining op het programma.

Start oefencampagne
De eerste week van de voorbereiding wordt afgesloten met de eerste oefenwedstrijd. De oefencampagne start dit jaar in Leeuwarden: Feyenoord is op zaterdag 5 juli te gast bij SC Cambuur voor de officiële opening van het nieuwe Kooi Stadion.

Twee thuiswedstrijden
De oefencampagne wordt vervolgd met twee thuiswedstrijden: op zaterdag 12 juli tegen Royale Union Saint-Gilloise (14:00 uur, De Kuip) en op zaterdag 19 juli tegen KAA Gent (13:00 uur, Varkenoord).
quote:
De duels in de derde voorronde van de Champions League worden gespeeld op 5, 6 en 12 en 13 augustus. De play-offs op 19, 20 en 26 en 27 augustus. De verliezers van beide voorronden gaan door naar de hoofdfase van de Europa League.
Ik begin hier heel voorzichtig een klein beetje licht ongelukkig van te worden. Ondertussen 2 maanden geleden dat Feyenoord zich gemeld heeft voor Watanabe - omdat ze het dit keer voor wilden zijn. Allemaal lekker voorbarig hoor, maar als Dennis eind juli ineens bedenkt dat we "Hancko zijn droomtransfer niet langer kunnen ontzeggen" dan mag hij met pek en veren Rotterdam uitgejaagd worden.
pi_218006810
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ik begin hier heel voorzichtig een klein beetje licht ongelukkig van te worden. Ondertussen 2 maanden geleden dat Feyenoord zich gemeld heeft voor Watanabe - omdat ze het dit keer voor wilden zijn. Allemaal lekker voorbarig hoor, maar als Dennis eind juli ineens bedenkt dat we "Hancko zijn droomtransfer niet langer kunnen ontzeggen" dan mag hij met pek en veren Rotterdam uitgejaagd worden.
Die droomtransfer is ook gewoon een droom voor Feyenoord natuurlijk. We gaan natuurlijk kwaliteit inleveren, maar die gelden zijn gewoon erg nodig.
We harken grote sommen binnen, waardoor de club eigenlijk gered is. Er is echter nog een grote som geld nodig om een beetje boven jan te komen.
pi_218007075
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:33 schreef snabbi het volgende:

[..]
Die droomtransfer is ook gewoon een droom voor Feyenoord natuurlijk. We gaan natuurlijk kwaliteit inleveren, maar die gelden zijn gewoon erg nodig.
We harken grote sommen binnen, waardoor de club eigenlijk gered is. Er is echter nog een grote som geld nodig om een beetje boven jan te komen.
Dit was uiteraard een 'subtiele' verwijzing naar de transfer van Santi.

De huidige financien zijn me niet extreem duidelijk, maar gezien je afgelopen seizoen een leuk resultaat van +60 miljoen hebt behaald op de transfermarkt, en ruim 70 miljoen hebt binnengeharkt in de Champions League zal de echte noodzaak er wel een beetje vanaf zijn.
pi_218007305
Die transfer van Hancko duurt wel lang zeg

Ik krijg er steeds meer bedenkingen of dit wel of niet doorgaat

Van mij hoeft die transfer niet door te gaan maar op deze manier kan er niet doorgepakt worden naar een vervanger
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zaterdag 21 juni 2025 @ 22:25:30 #8
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218007394
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dat laatste hoor je hier vaak, en klopt ook, maar hij kwam pas na de winterstop terug in een elftal waar net de trainer ontslagen was. Ik vond de kritiek op Hartman in elk geval wat te hard.
Hij zat duidelijk niet meer helemaal met zijn hoofd bij Feyenoord terwijl het niet was dat ie nou zo goed speelde.

Ik kreeg -waarschijnlijk niet verkeerd gedacht- het gevoel dat hij zich te goed voelt voor Feyenoord. Op basis van zijn prestaties, zeker na maar eigenlijk ook voor zijn voor blessure, is dat gewoon niet terecht. Maar ik snap ook wel dat een paar fantastische interlands en een geïnteresseerd Chelsea een beetje in zijn hoofd is gaan zitten.
Met pijn en moeite derde
  zaterdag 21 juni 2025 @ 22:55:12 #9
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218007692
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Die transfer van Hancko duurt wel lang zeg

Ik krijg er steeds meer bedenkingen of dit wel of niet doorgaat

Van mij hoeft die transfer niet door te gaan maar op deze manier kan er niet doorgepakt worden naar een vervanger
We zitten in juni klaas.
pi_218009755
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:55 schreef fetX het volgende:

[..]
We zitten in juni klaas.
Ja dus?

Wat wil je hiermee zeggen?
pi_218010405
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:57 schreef De_Pel het volgende:

[..]

De huidige financien zijn me niet extreem duidelijk, maar gezien je afgelopen seizoen een leuk resultaat van +60 miljoen hebt behaald op de transfermarkt, en ruim 70 miljoen hebt binnengeharkt in de Champions League zal de echte noodzaak er wel een beetje vanaf zijn.
Van die CL Miljoenen gaat tegenwoordig heel veel op aan premies en salarissen, omdat Nederlandse clubs zich structureel hoge salarissen niet kunnen veroorloven werken ze steeds meer met een bonussysteem waarbij je de inkomsten en kosten met elkaar afdekt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218011997
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 08:52 schreef raptorix het volgende:

[..]
Van die CL Miljoenen gaat tegenwoordig heel veel op aan premies en salarissen, omdat Nederlandse clubs zich structureel hoge salarissen niet kunnen veroorloven werken ze steeds meer met een bonussysteem waarbij je de inkomsten en kosten met elkaar afdekt.
Daar is bij Feyenoord weinig over bekend, maar het lijkt relatief mee te vallen.
Alleen in amsterdam is dit een veelbesproken onderwerp, sinds Mislinrat.

Sowieso zijn de spelerssalarissen bij Feyenoord momenteel pakweg 31 miljoen, dus zelfs al krijgen ze allemaal +50% CL bonus, dan heb je het over 15 miljoen. van de 70+.

Uiteraard heb je daarnaast ook andere kosten, zoals reizeon, hotels, verzekeringen, en belastingen, punt blijft dat je wel enkele tientallen miljoenen overhoudt, net als aan de afgelopen x transferwindows.
  zondag 22 juni 2025 @ 11:36:45 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218012007
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 07:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ja dus?

Wat wil je hiermee zeggen?
Parijs is nog ver
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218012617
Jeetje, de voorbereiding begint over een week alweer. :{
  zondag 22 juni 2025 @ 13:01:48 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218012895
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:57 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Hangt ook van je begroting af voor volgend seizoen, daar kan je ook niet super op inleveren na 2 CL seizoenen, dan moet er wel cash bij dat je dit seizoen hebt verdiend, of je moet wel inleveren, maar dan zal je ook wel wat kwaliteit inleveren.
pi_218012898
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 12:28 schreef bbuddybb het volgende:
Jeetje, de voorbereiding begint over een week alweer. :{
Dat is allemaal niet zo vreemd

quote:
Het Europese avontuur van Feyenoord begint op dinsdag 5 of woensdag 6 augustus. De returnwedstrijd is sowieso op dinsdag 12 augustus in verband met de Europese Super Cup op woensdag 13 augustus. Als Feyenoord de vierde voorronde haalt, speelt het op dinsdag 19 of woensdag 20 augustus de heenwedstrijd.
Dit gaat om heel veel geld, beter ben je er dan klaar voor......
  Trouwste user 2022 zondag 22 juni 2025 @ 14:51:03 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_218014011
Etienne Vaessen is vol lof over ploeggenoot Luciano Valente. Volgens de keeper moet Feyenoord snel doorpakken om te voorkomen dat een andere topclub de jeugdinternational wegkaapt.

Alles wijst erop dat Valente deze zomer staat voor een transfer. De spelmaker wil zelf graag en ook Groningen begrijpt dat Valente haast onhoudbaar is. Wel gaat de club hoog in de boom zitten wat betreft de vraagprijs voor de international van Jong Oranje.

Feyenoord is al langere tijd in onderhandeling met Groningen en bracht recent een bod uit van zes miljoen euro. Groningen wees dat aanbod resoluut naar de prullenbak en verlangt om en nabij de tien miljoen euro voor de smaakmaker.

"Bij Feyenoord gaat Luciano het makkelijk redden. Hij zal een paar maanden moeten wennen aan het niveau, maar daarna? Hij is écht goed. Een absurde speler. Absurd. Té goed”, laat ploeggenoot Vaessen weten in gesprek met Voetbal International.

De doelman adviseert Feyenoord dan ook om toe te slaan. “"Ik zeg nu eerlijk: als ik Feyenoord was, zou ik snel betalen. Anders komt er snel een club die meer gaat betalen.”

Vaessen vertelt vervolgens een anekdote. “Ik weet nog dat ik afgelopen zomer bij FC Groningen kwam. Ik had drie of vier keer getraind en had Mats (Seuntjes, red.) toen aan de lijn, die nog niet bij ons speelde. 'Jongen, deze man speelt binnen twee jaar bij een topclub', zei ik tegen hem."

De international van Suriname snapt dan ook niets van de keuze van bondscoach Michael Reiziger om Valente in eerste instantie niet op te roepen. “Je ziet het op het EK ook toch? En Michael Reiziger wilde hem niet eens oproepen. Dan denk ik… Nee, laat ik maar niets zeggen. Absurde keuzes."

https://www.voetbalzone.n(...)/blt6c1e29b8e4e68d1b

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218014084
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:51 schreef tong80 het volgende:
Etienne Vaessen is vol lof over ploeggenoot Luciano Valente. Volgens de keeper moet Feyenoord snel doorpakken om te voorkomen dat een andere topclub de jeugdinternational wegkaapt.

Alles wijst erop dat Valente deze zomer staat voor een transfer. De spelmaker wil zelf graag en ook Groningen begrijpt dat Valente haast onhoudbaar is. Wel gaat de club hoog in de boom zitten wat betreft de vraagprijs voor de international van Jong Oranje.

Feyenoord is al langere tijd in onderhandeling met Groningen en bracht recent een bod uit van zes miljoen euro. Groningen wees dat aanbod resoluut naar de prullenbak en verlangt om en nabij de tien miljoen euro voor de smaakmaker.

"Bij Feyenoord gaat Luciano het makkelijk redden. Hij zal een paar maanden moeten wennen aan het niveau, maar daarna? Hij is écht goed. Een absurde speler. Absurd. Té goed”, laat ploeggenoot Vaessen weten in gesprek met Voetbal International.

De doelman adviseert Feyenoord dan ook om toe te slaan. “"Ik zeg nu eerlijk: als ik Feyenoord was, zou ik snel betalen. Anders komt er snel een club die meer gaat betalen.”

Vaessen vertelt vervolgens een anekdote. “Ik weet nog dat ik afgelopen zomer bij FC Groningen kwam. Ik had drie of vier keer getraind en had Mats (Seuntjes, red.) toen aan de lijn, die nog niet bij ons speelde. 'Jongen, deze man speelt binnen twee jaar bij een topclub', zei ik tegen hem."

De international van Suriname snapt dan ook niets van de keuze van bondscoach Michael Reiziger om Valente in eerste instantie niet op te roepen. “Je ziet het op het EK ook toch? En Michael Reiziger wilde hem niet eens oproepen. Dan denk ik… Nee, laat ik maar niets zeggen. Absurde keuzes."

oud nieuws, in een nieuw bericht op een clickbait site. Verder lekker boeiend wat die tokkie te roepen heeft.
  Trouwste user 2022 zondag 22 juni 2025 @ 15:00:11 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_218014099
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:57 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
oud nieuws, in een nieuw bericht op een clickbait site. Verder lekker boeiend wat die tokkie te roepen heeft.
Ga zo door. Lekker blijven schelden en niks toevoegen. GC / Zaken waar je je echt dood aan ergert #5

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218014126
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:51 schreef tong80 het volgende:

Die Valente heeft natuurlijk niet die star quality waar je wel naar zoekt. Toegegeven, in die 1ste wedstrijd van U-21 was hij bepalend en viel hij goed in; maar zeker tegen de wat snellere/technische tegenstanders (zoals Portugal) zie je dat hij de eerste is die verzuipt.

Als je die jongen voor 3 miljoen kunt halen zou ik het doen (als back-up/gokje), maar voor 8 miljoen? Meh.
pi_218014180
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 15:00 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ga zo door. Lekker blijven schelden en niks toevoegen. GC / Zaken waar je je echt dood aan ergert #5

Dan hebben wij een andere definitie van schelden, vind het bericht op de desbetreffende site ook niks toevoegen aangezien dit letterlijk al enkele dagen eerder ook geschreven is.

[ Bericht 0% gewijzigd door ...TomTom op 22-06-2025 15:45:56 ]
  Trouwste user 2022 zondag 22 juni 2025 @ 15:18:58 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_218014253
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 15:08 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Dan hebben wij een andere definitie van schelden, vind het bericht op de desbetreffende ook niks toevoegen aangezien dit letterlijk al enkele dagen eerder ook geschreven is.
Sorry, dacht dat Tokkie negatief was bedoeld.

pi_218014922
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 15:18 schreef tong80 het volgende:

[..]
Sorry, dacht dat Tokkie negatief was bedoeld.

:D
  zondag 22 juni 2025 @ 22:46:09 #24
279824 Mansjester
City>United
pi_218017999
Die zelfingenomen hamster van jullie wordt echt met de dag gekker he
  zondag 22 juni 2025 @ 22:51:11 #25
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_218018023
quote: