Neuh ik heb FOK! niet op mijn mobiel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
En ondertussen zat jij te bolken op je mobiel natuurlijk
![]()
Oh, YouTube Shorts, heel irritant.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:46 schreef RedShoe het volgende:
Zoals ik laatst al zei, zelf op YouTube stikt het nu van de shorts![]()
Kan je dat ook uitzetten ofzo?
Comment ca vaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:46 schreef RedShoe het volgende:
Leuke hobbyquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Johnny Somali.
1 van zijn hobby's in Zuid Korea was het aanranden van herdenkingsmonumenten.
Ja echtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, YouTube Shorts, heel irritant.
Zelfs dat was leukerquote:
Monumenten voor jonge....iets met jappenkampen en soldaten enzo.....en daar zat hij dan vol met baby-olie zichzelf tegenaan te wrijven, en noemde zichzelf de nieuwe Diddy.quote:
Rip Ron...quote:
Dan spoor je totaal niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Monumenten voor jonge....iets met jappenkampen en soldaten enzo.....en daar zat hij dan vol met baby-olie zichzelf tegenaan te wrijven, en noemde zichzelf de nieuwe Diddy.
Is soms best wel geinig om naar te kijken, en op een gegeven moment kun je er voor kiezen om de overige video's van die kanalen te gaan kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:46 schreef RedShoe het volgende:
en die walgelijkheid werd niet van youtube afgehaald?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Monumenten voor jonge....iets met jappenkampen en soldaten enzo.....en daar zat hij dan vol met baby-olie zichzelf tegenaan te wrijven, en noemde zichzelf de nieuwe Diddy.
Die domme wijven die selfies maakten bij Auschwitzquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
tis ook dit zie je nooit meer, met live publiek opgenomen enzo.quote:
Jetro Willems met zijn peace teken was ook wel bijzonder, ff zoeken brbquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die domme wijven die selfies maakten bij Auschwitz![]()
Dat was pas een dieptepunt...
Het moet nu snel en veel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
tis ook dit zie je nooit meer, met live publiek opgenomen enzo.
Zeg maar Jiskefet, Lullos. dit soort programma's. toch beetje jammer vind ik.
Of andere "toen was geluk nog heel gewoon"
En dat is nog niet eens 1 van de redenen waarom hij binnenkort jarenlang mag gaan brommen.quote:
Echt nog nooit van die kerel gehoord.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jetro Willems met zijn peace teken was ook wel bijzonder, ff zoeken brb
Hij wordt voortdurend van Youtube, Twitch en andere platforms verwijderd, maar de laatste tijd zat hij steeds op het account van die vriend van hem waar hij nu bij in woont.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:48 schreef maily het volgende:
[..]
en die walgelijkheid werd niet van youtube afgehaald?
ken die gast verder niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |