Rolf Wouters was het...quote:
Ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Johnny Somali en Vitali kunnen hier nog wat van leren!
Ondat er toen weinig op was denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom iedereen zo dol op Mies was. Ja het was een heel lief mens verder, maar toch....? Misschien ben ik daar niet oud genoeg voor om haar verder te kunnen waarderen.
Die moest ik ff googlen, de naam zegt me wel wat maar ik heb zijn programma's nauwelijks gekeken.quote:
Hey Koekiequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Die moest ik ff googlen, de naam zegt me wel wat maar ik heb zijn programma's nauwelijks gekeken.
O ze heeft al een nieuwe partner, hoe vindt mini dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het schijnt nu nog steeds zo te zijn, en haar nieuwe partner is net zo, dus dat is wel een goeie klik zo samen!![]()
Johnny binnenkort ook niet meer, als die kolen mag gaan oogsten!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vitaly zal dat voorlopig niet meer doen.
Fred Oster met z'n hamsterrace vond ik altijd tof!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
tandenborstel show schiet in mijn gedachten.
Is die van het spuiten van bugspray op groente in Walmart?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Johnny Somali is echter van een heel andere orde!![]()
![]()
![]()
![]()
Mee eens ja!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ondat er toen weinig op was denk ik.
Maar zo snap ik ook niet dat mensen zo gek zijn met Linda de Mol die vrouw heb ik echt nooit wat aangevonden
Waren dat geen cavia"s?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Fred Oster met z'n hamsterrace vond ik altijd tof!
nu je die dingen noemt begint het te dagen want keek dat wel . Maar nu hebben we het over 20 jaar terug wel ongeveer denk. meer wss.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Fred Oster met z'n hamsterrace vond ik altijd tof!
ALs je die dingen nu terug kijkt lijkt het allemaal zo gemaaktquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens ja!
Pfff als kind vond ik Alf eerst ook leuk, maar op een gegeven moment keek ik er echt met plaatsvervangende schaamte naar!
Mini mag hem wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze heeft al een nieuwe partner, hoe vindt mini dat?
Gezellig hebben ze zeker geen gesprekstof
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
nu je die dingen noemt begint het te dagen want keek dat wel . Maar nu hebben we het over 20 jaar terug wel ongeveer denk. meer wss.
Hahaha
denk ook niet wat ze toen deden met tv dat dat nu ooit nog gedaan mag worden enzo met alle regels. Maargoed nostalgie iig.quote:
Hou je het een beetje vol met deze warmte?quote:
Zeg me dat dit om een 16 jarige gaatquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini mag hem wel.
En tja, ze zitten telkens TikTok filmpjes aan elkaar te laten zien.
O dat is wel fijn dat mini hem wel mag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini mag hem wel.
Ja hoor, loop in hotpants met er tanktop door het huis en heb airco ik kom de tijd wel door. Hoe is het voor jou?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou je het een beetje vol met deze warmte?
Nee Johnny reist van het ene land naar het andere (Israël, Japan, Zuid Korea) om daar mensen lastig te vallen. In Japan is hij een aantal maanden een isolatiecel in gegooid en nu zit hij in Zuid Korea waar hij waarschijnlijk een jaartje of 15 mag gaan brommen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is die van het spuiten van bugspray op groente in Walmart?
Het lijkt mij niet dat de ex van ToT 16 isquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeg me dat dit om een 16 jarige gaat
Steeds doorsturen? Hier zie dit grappige filmpje, hier deze die is grappig, oh deze is ook grappig.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini mag hem wel.
Die knakker is 5 jaar ouder dan ik!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeg me dat dit om een 16 jarige gaat
Ja nee, gewoon je eigen telefoon aan de ander laten zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Steeds doorsturen? Hier zie dit grappige filmpje, hier deze die is grappig, oh deze is ook grappig.
O wat een luxequote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja hoor, loop in hotpants met er tanktop door het huis en heb airco ik kom de tijd wel door. Hoe is het voor jou?
pfff.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, gewoon je eigen telefoon aan de ander laten zien.
Wilde ze bij mij ook doen, en dan houdt ze dat scherm op 5 cm van m'n oogbollen af. Ik trek mijn hoofd wat terug, en dan gaat de telefoon net zo hard mee richting mijn netvliezen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, gewoon je eigen telefoon aan de ander laten zien.
Wilde ze bij mij ook doen, en dan houdt ze dat scherm op 5 cm van m'n oogbollen af. Ik trek mijn hoofd wat terug, en dan gaat de telefoon net zo hard mee richting mijn netvliezen.
Nee, ik nietquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Johnny Somali.
1 van zijn hobby's in Zuid Korea was het aanranden van herdenkingsmonumenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |