ja maar dan had je alleen de publieke omroep?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Kabel is nieuwerwetse onzin; wij hadden gewoon een antenne op het dak, en de tv op de slaapkamer had zelf 2 kleine antennes die altijd omflikkerden.
Klopt, alleen publieke omroep, en nee: je kunt niet meer via antenne kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan had je alleen de publieke omroep?
Is dat er nu nog denk? vraag het me af.
Kan wel via kabel nog denk gratis.
ik kijk geen tvquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is met name op Tv heel irritant. Hart van Nederland heeft er ook altijd muziek achter
De paranormale pagina, Maria weet raad enz!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
En toen kregen we een televisie met Teletekst.
Dat was ook gaaf toen.
We hadden alleen NED 1 en NED 2. Iets anders was er ook niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan had je alleen de publieke omroep?
Is dat er nu nog denk? vraag het me af.
Kan wel via kabel nog denk gratis.
due eerste drie kan ik me wel herinneren.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Prijzenslag, Sterrenslag, De Honeymoonquiz, de Knock Out Show en meer van dat soort dingen terwijl je gezellig samen wat zat te knabbelen en te drinken!
De achteruitrijcaravans, Fiets 'm erinquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Prijzenslag, Sterrenslag, De Honeymoonquiz, de Knock Out Show en meer van dat soort dingen terwijl je gezellig samen wat zat te knabbelen en te drinken!
Wedden Dat ...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
met drukknopjes want afstandsbediening was er niet. Hahaha heerlijk hou ervan om die nostalgie op te halen wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lui zappen op de bank was er niet bij. Je moest opstaan om op een andere zender te zetten of het geluid harde of zachter te zetten
Ja, pagina 101 is wel handig. Ik heb ook de teletekst app op de telefoon staan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:26 schreef ToT het volgende:
Ik had een jaar of 12 geleden een buurman die echt al het nieuws nog van Teletekst haalde.
Als je iets zei wat hij niet wist, verwierp hij het meteen als het niet op Teletekst gestaan had!
Wij hadden wel Duitse zenders.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We hadden alleen NED 1 en NED 2. Iets anders was er ook niet.
en de vakantieman.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:26 schreef maily het volgende:
[..]
De achteruitrijcaravans, Fiets 'm erin
Jos Brink en zijn pindarotsje!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wedden Dat ...
Een avondvullende show.
ralph wouters toch die?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wedden Dat ...
Een avondvullende show.
Ja en nu? Nu zit iedereen zijn eigen ding op mobiel of laptop te bekijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
En wijzen ze compleet andere plekken aan, duizenden kilometers verkeerd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
en de vakantieman.
Wijs eens aan op de kaart waar u hier nu bent.
Ralph Inbarquote:
1 van de hoofdredenen van mijn scheiding.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nu? Nu zit iedereen zijn eigen ding op mobiel of laptop te bekijken.
Gebogen over de mobiel ZOals gezet, vroeger zaten wij vast aan de telefoon ( door de kabel) Nu zit de tefefoon aan ons vast. Sommige nemen hem zelfs mee naar de WC of als ze aan het werk zijn kunnen ze hem niet loslaten.
Gezellig uit eten, wacht even foto maken en op SM zetten
Sporten, ja me neus, meer op je mobiel zitten dan sporten/Verjaardag 9 van de 10 hangen met hun neus in de mobiel
Gezellig in de ochtend aan tafel ontbijten, ben je gek of voor de b uis of met een ipad ontbijten
En dan ineens, storing kreeg je zo beeldbuis voor je neus met zo irritant piep geluidjequote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan hopen dat er geen gekraak te horen was. ff wat aan de volumeknop heen en weer draaien tot het gekraak weer weg was.
Oh je kunt nu je lol ook op met Amerikanen op Youtube die landen moeten aanwijzen enzo!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En wijzen ze compleet andere plekken aan, duizenden kilometers verkeerd.![]()
Ongekend.
Oh ja, kroepoekje.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Jos Brink en kroepoekje
je hebt wel gelijk. soms is dat jammer, maar een mobiel in je handen hebben is ook een excuus om zeg maar ff niet mee te doen aan discussie die er aan de werk of of ontbijttafel ontstaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nu? Nu zit iedereen zijn eigen ding op mobiel of laptop te bekijken.
Gebogen over de mobiel ZOals gezet, vroeger zaten wij vast aan de telefoon ( door de kabel) Nu zit de tefefoon aan ons vast. Sommige nemen hem zelfs mee naar de WC of als ze aan het werk zijn kunnen ze hem niet loslaten.
Gezellig uit eten, wacht even foto maken en op SM zetten
Sporten, ja me neus, meer op je mobiel zitten dan sporten/Verjaardag 9 van de 10 hangen met hun neus in de mobiel
Gezellig in de ochtend aan tafel ontbijten, ben je gek of voor de b uis of met een ipad ontbijten
Sow!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ineens, storing kreeg je zo beeldbuis voor je neus met zo irritant piep geluidje
Ons Dorp met Mies bouwman zo maar een 24 uurs uitzending, nog nooit vertoond op tvquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De paranormale pagina, Maria weet raad enz!
Nee, je moest echt naar de tv om hem te bedienenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
met drukknopjes want afstandsbediening was er niet. Hahaha heerlijk hou ervan om die nostalgie op te halen wel.
Ik heb nooit begrepen waarom iedereen zo dol op Mies was. Ja het was een heel lief mens verder, maar toch....? Misschien ben ik daar niet oud genoeg voor om haar verder te kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ons Dorp met Mies bouwman zo maar een 24 uurs uitzending, nog nooit vertoond op tv
Nu zenden ze 24 uur dag in dag uit uit
moet vast wel linkje te vinden zijn op YouTube, ik herinner me die niet,. maar als je hem kunt vinden ...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:32 schreef ToT het volgende:
Was toen ook een reclame op tv, van een telefoonprovider of zo? Dat Ralph Inbar aan een dakgoot hing en niemand hem serieus nam dat hij in nood was!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:32 schreef ToT het volgende:
Was toen ook een reclame op tv, van een telefoonprovider of zo? Dat Ralph Inbar aan een dakgoot hing en niemand hem serieus nam dat hij in nood was!
denk ja, ik ook niet echt... maar je moet bedenken 30 jaar terug was er veel minder op tv en die al tv hadden vonden het wss geweldig?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom iedereen zo dol op Mies was. Ja het was een heel lief mens verder, maar toch....? Misschien ben ik daar niet oud genoeg voor om haar verder te kunnen waarderen.
Luie flikker!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
moet vast wel linkje te vinden zijn op YouTube, ik herinner me die niet,. maar als je hem kunt vinden ...
Mies is wel langer geleden hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
denk ja, ik ook niet echt... maar je moet bedenken 30 jaar terug was er veel minder op tv en die al tv hadden vonden het wss geweldig?
Ja, als je partner de hele dat met haar neus in der mobiel zit snap ik dat het niet goed afloopt. Ik snap al nooit dat mensen die getrouwd zijn of aan het werk zijn, een gezin hebben de hele dag met internet bezig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
1 van de hoofdredenen van mijn scheiding.
thanksquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Luie flikker!
Bekijk deze YouTube-video
Apeldoorn verzekeringen dus.
O ja en als je testbeeld kreeg wist je het komt er zo wat opquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow!
En na 00:00 kreeg je gewoon sneeuw op de tv tot de volgende ochtend!
Oew, die spiralen enzo tussen de reclames als Loeki ff geen zin had!Sommige mensen dachten echt dat de overheid hun hersenen daarmee aan het herprogrammeren waren!
Het schijnt nu nog steeds zo te zijn, en haar nieuwe partner is net zo, dus dat is wel een goeie klik zo samen!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als je partner de hele dat met haar neus in der mobiel zit snap ik dat het niet goed afloopt. Ik snap al nooit dat mensen die getrouwd zijn of aan het werk zijn, een gezin hebben de hele dag met internet bezig kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |