ja maar dan had je alleen de publieke omroep?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Kabel is nieuwerwetse onzin; wij hadden gewoon een antenne op het dak, en de tv op de slaapkamer had zelf 2 kleine antennes die altijd omflikkerden.
Klopt, alleen publieke omroep, en nee: je kunt niet meer via antenne kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan had je alleen de publieke omroep?
Is dat er nu nog denk? vraag het me af.
Kan wel via kabel nog denk gratis.
ik kijk geen tvquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is met name op Tv heel irritant. Hart van Nederland heeft er ook altijd muziek achter
De paranormale pagina, Maria weet raad enz!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
En toen kregen we een televisie met Teletekst.
Dat was ook gaaf toen.
We hadden alleen NED 1 en NED 2. Iets anders was er ook niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan had je alleen de publieke omroep?
Is dat er nu nog denk? vraag het me af.
Kan wel via kabel nog denk gratis.
due eerste drie kan ik me wel herinneren.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Prijzenslag, Sterrenslag, De Honeymoonquiz, de Knock Out Show en meer van dat soort dingen terwijl je gezellig samen wat zat te knabbelen en te drinken!
De achteruitrijcaravans, Fiets 'm erinquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Prijzenslag, Sterrenslag, De Honeymoonquiz, de Knock Out Show en meer van dat soort dingen terwijl je gezellig samen wat zat te knabbelen en te drinken!
Wedden Dat ...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
met drukknopjes want afstandsbediening was er niet. Hahaha heerlijk hou ervan om die nostalgie op te halen wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lui zappen op de bank was er niet bij. Je moest opstaan om op een andere zender te zetten of het geluid harde of zachter te zetten
Ja, pagina 101 is wel handig. Ik heb ook de teletekst app op de telefoon staan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:26 schreef ToT het volgende:
Ik had een jaar of 12 geleden een buurman die echt al het nieuws nog van Teletekst haalde.
Als je iets zei wat hij niet wist, verwierp hij het meteen als het niet op Teletekst gestaan had!
Wij hadden wel Duitse zenders.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We hadden alleen NED 1 en NED 2. Iets anders was er ook niet.
en de vakantieman.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:26 schreef maily het volgende:
[..]
De achteruitrijcaravans, Fiets 'm erin
Jos Brink en zijn pindarotsje!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wedden Dat ...
Een avondvullende show.
ralph wouters toch die?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wedden Dat ...
Een avondvullende show.
Ja en nu? Nu zit iedereen zijn eigen ding op mobiel of laptop te bekijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
En wijzen ze compleet andere plekken aan, duizenden kilometers verkeerd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
en de vakantieman.
Wijs eens aan op de kaart waar u hier nu bent.
Ralph Inbarquote:
1 van de hoofdredenen van mijn scheiding.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nu? Nu zit iedereen zijn eigen ding op mobiel of laptop te bekijken.
Gebogen over de mobiel ZOals gezet, vroeger zaten wij vast aan de telefoon ( door de kabel) Nu zit de tefefoon aan ons vast. Sommige nemen hem zelfs mee naar de WC of als ze aan het werk zijn kunnen ze hem niet loslaten.
Gezellig uit eten, wacht even foto maken en op SM zetten
Sporten, ja me neus, meer op je mobiel zitten dan sporten/Verjaardag 9 van de 10 hangen met hun neus in de mobiel
Gezellig in de ochtend aan tafel ontbijten, ben je gek of voor de b uis of met een ipad ontbijten
En dan ineens, storing kreeg je zo beeldbuis voor je neus met zo irritant piep geluidjequote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan hopen dat er geen gekraak te horen was. ff wat aan de volumeknop heen en weer draaien tot het gekraak weer weg was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |