abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juni 2025 @ 13:49:55 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_218001969
Het schijnt een beroep te zijn waarin je niks hoeft te kunnen maar toch binnenloopt(hier zit een Koosgrap in). Zeg maar jezelf filmen in ondergoed of dat soort fratsen.

Juultje Tieleman (25), een van de grootste influencers van Nederland, voelt dat ze regelmatig met de nek wordt aangekeken in haar geboortedorp vanwege de kleding die ze draagt. Die noemt zij ‘normaal’, maar dat zou men in het gelovige plaatsje anders zien.

Tieleman, ook bekend van Expeditie Robinson, werd geboren in Dirksland op het eiland Goeree-Overflakkee. Naar die plaats lijkt ze te verwijzen in haar laatste video op TikTok, waarin ze spreekt van een ‘best wel streng gelovig dorp’ waar haar ouders nog altijd wonen. „Ik geloof zelf ook, we love Jesus”, zegt ze. Toch voelt Tieleman soms priemende ogen in het overwegend protestantse dorp.

„Ik vergeet altijd, als ik hier kom in mijn normale kleding, dan word ik aangekeken alsof ik straight uit hel kom lopen”, aldus Tieleman. „Echt waar, als blikken konden doden, lag ik in mijn graf. (...) ‘Heb uw naaste lief als uzelf’ heeft ook niet echt lang geduurd”, citeert ze grappend uit de Bijbel.

Wat is ‘normale kleding’?
Het is natuurlijk goed mogelijk dat een deel van de lokale bewoners haar nakijkt omdat ze bekend is, maar kennelijk zijn de blikken in Dirksland anders dan elders. Tieleman draagt in de video zo’n ‘normale’ outfit, een spijkerbroek met een wit topje in korsetstijl, met een deels blote buik en decolleté.

Hoewel een enkeling onder de video stelt dat de ietwat sexy outfit niet ‘normaal’ te noemen is, merken anderen op dat haar kleding er helemaal niet toe doet. De tiktokkende godsdienstleraar Pieter Jan Kruisinga haalt een Bijbelvers aan, waarin God tegen Samuël zegt dat mensen elkaar beoordelen op uiterlijk, maar dat God naar het hart kijkt, oftewel het innerlijk.

‘Wacht maar tot ze Instagram zien’
De video van Tieleman trok deze week enkele honderdduizenden views. De influencer ligt overigens niet wakker van de blikken. „Ik kan niet wachten voor hen tot ze mijn Instagram zien. They’re gonna love that”, grapt ze, doelend op haar vele foto’s in ondergoed en badkleding.

Het is een typische Tieleman-reactie. De influencer komt vaker scherp uit de hoek als ze nare reacties krijgt, zoals toen iemand onlangs schreef dat ze ‘zichzelf verkoopt voor geld en aandacht’.

Tieleman kwam eerder in het nieuws met een opvallend pleidooi. Er zijn online hele artikelen geschreven over hoe foto’s van mannen met vissen op datingsites de nachtmerrie van elke vrouw zijn, maar zij riep vrouwen op anders naar hen te kijken.

https://www.ad.nl/show/ju(...)de-hel-kom~ad537aa1/

Ik wil best wel met de nek worden aangekeken.......of in ondergoed lopen. Zelfs gedeeltelijke blote buik neem ik in overweging. Hier heb ik er bijna een miljoen van. Zeg maar typische Tong reactie.......... : 'Het is een typische Tieleman-reactie.' Ik ben nooit op Instagram geweest of dat soort dingen. Wel op tv. Lijkt me wel leuk om als vertegenwoordiger van de grootste site van Nederland aan Expeditie Robinson mee te doen, en dan voor chaos zorgen.

Bern benieuwd. FF pissen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218002059
Heb je dikke tieten?
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juni 2025 @ 14:06:26 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_218002096
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Heb je dikke tieten?
Ja, en een dikke reet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 21 juni 2025 @ 14:50:01 #4
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218002565
Mainstream-aantrekkelijk zijn, jezelf kunnen verkopen en een beetje met een computer en smartphone om kunnen gaan.

En een hoop geluk, want de onvoorspelbare algoritmes van Instagram, YouTube, TikTok, enzovoort kunnen je maken en breken.

https://www.vpro.nl/programmas/volg-je-me-nog.html
pi_218002591
Bedenk een variant op Andrew Tate en de (incel) volgers stromen binnen.
pi_218002721
Je hebt toch een mooie buurvrouw? Je filmt haar en jij schrijft de teksten.
De winst deel je 50/50.
pi_218002791
Verzin een vrouwennaam en genereer een uiterlijk.

Regel 1. Doe alsof je altijd op reis bent.
Ga naar het tankstation langs de A2, maar zet op je story: “Living the Bali life 🧘‍♀️🌴✨”
(Gebruik een filter met palmbomen. Mensen weten het toch niet.)

Regel 2. Gebruik altijd vage motivational quotes in je stories. Bijvoorbeeld:
“De maan stijgt pas als de zon zich omdraait 🌙✨ #Alignment #Energie”
(Niemand weet wat het betekent. Perfect.)

Regel 3. Promoot alles wat je kan. Beweer dat jouw telefoonhoesje of afslankthee je leven veranderd heeft.
“Guys!! Deze detox thee heeft me geholpen m’n aura te reinigen én ik ben 14 kilo kwijtgeraakt in 3 uur!! 💅🌱 #Sponsored #RealTalk #ToevalBestaatNiet”

Regel 4. Ga net op het randje zitten van wat socialmedia nog toestaat qua naaktheid.
Plaats een uitdagende bikinifoto in een grot met azuurblauw water, bij een verhaal van je zogenaamd net overleden kat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_218002866
En als je eenmaal influencer bent, vergeet niet je ingekochte nep-volgers te verwijderen.
pi_218002937
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Verzin een vrouwennaam en genereer een uiterlijk.

Regel 1. Doe alsof je altijd op reis bent.
Ga naar het tankstation langs de A2, maar zet op je story: “Living the Bali life 🧘‍♀️🌴✨”
(Gebruik een filter met palmbomen. Mensen weten het toch niet.)

Regel 2. Gebruik altijd vage motivational quotes in je stories. Bijvoorbeeld:
“De maan stijgt pas als de zon zich omdraait 🌙✨ #Alignment #Energie”
(Niemand weet wat het betekent. Perfect.)

Regel 3. Promoot alles wat je kan. Beweer dat jouw telefoonhoesje of afslankthee je leven veranderd heeft.
“Guys!! Deze detox thee heeft me geholpen m’n aura te reinigen én ik ben 14 kilo kwijtgeraakt in 3 uur!! 💅🌱 #Sponsored #RealTalk #ToevalBestaatNiet”

Regel 4. Ga net op het randje zitten van wat socialmedia nog toestaat qua naaktheid.
Plaats een uitdagende bikinifoto in een grot met azuurblauw water, bij een verhaal van je zogenaamd net overleden kat.
Echt? Gaat dit zo makkelijk? Ik vraag dit omdat ik onlangs een aflevering zag van een detectiveserie waarin een influencer haar as man dood zag neervallen tijdens een promotiefilmpje van haar nieuwe smootie/energydrankje.

Zij eiste dat de detective er wat haast achter zou zetten anders zou ze een flink aantal van haar 10 miljoen volgers kwijtraken.

Zo ziet gebakken lucht er dus uit.
  Moderator zaterdag 21 juni 2025 @ 16:38:40 #10
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218003487
Wees hottie.
Date met een popi vlogger.
Pak volgers.

Zo deed zij dat ongeveer

:lijstje:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218003618
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wees hottie.
Date met een popi vlogger.
Pak volgers.

Zo deed zij dat ongeveer

:lijstje:
Hoeveel volgers? 10 miljoen? 20 miljoen? 50 miljard? Jahaa, I know zoveel mensen leven niet eens op deze kutplaneet, maar je snapt mijn punt?

Is dit wat het WWW ons te bieden heeft? Nepnieuws, flauwekul van omhooggevallen pubers, stompzinnige commercials vermomd als nieuws van de dag?

Een uit de hand gelopen tenniswedstrijd. De hoofdjes draaien naar links, de hoofdjes draaien naar rechts.

Gemiddeld Ot en Sien boekje heett meer niveau en zeker een hoger IQ.

zaterdag 21 juni 2025 @ 16:55:41 #12
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218003669
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:51 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hoeveel volgers? 10 miljoen? 20 miljoen? 50 miljard? Jahaa, I know zoveel mensen leven niet eens op deze kutplaneet, maar je snapt mijn punt?

Is dit wat het WWW ons te bieden heeft? Nepnieuws, flauwekul van omhooggevallen pubers, stompzinnige commercials vermomd als nieuws van de dag?

Een uit de hand gelopen tenniswedstrijd. De hoofdjes draaien naar links, de hoofdjes draaien naar rechts.

Gemiddeld Ot en Sien boekje heett meer niveau en zeker een hoger IQ.

Maar misschien was je er gewoon in mee gegaan als je in deze tijd een jaar of 14 was geweest.

Wat betreft mezelf vrees ik het ergste.
pi_218003826
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:55 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Maar misschien was je er gewoon in mee gegaan als je in deze tijd een jaar of 14 was geweest.

Misschien wel, misschien ook niet. Ben nooit zo'n meeloper geweest.
pi_218003848
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:55 schreef Eightyone het volgende:

[..]

En nu ben je dus volwassen. Hoe sta je nu in het leven?
Nog steeds bereid om lippendienst te serveren aan de grootste gemene deler of kies je toch maar liever voor de moeilijke weg?
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:12:54 #15
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218003869
Zou Juultje doen
Je bent een waardeloze agent.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:16:27 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218003916
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:11 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En nu ben je dus volwassen. Hoe sta je nu in het leven?
Nog steeds bereid om lippendienst te serveren aan de grootste gemene deler of kies je toch maar liever voor de moeilijke weg?
Ergens ertussenin hangend. Duidelijk meer een mening hebbend dan vroeger, maar ook niet mezelf overal tegen af zettend.

AI bijvoorbeeld. Dat heeft nogal wat schaduwkanten. Maar dat ook ik daar mee om moet kunnen gaan, begrijp ik best.

[ Bericht 7% gewijzigd door Eightyone op 21-06-2025 17:23:12 ]
pi_218003960
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:06 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ja, en een dikke reet.

Geheime lijntjes met bedrijven die hun shit willen pushen via informele weg.

En dat moet je nooit verklappen. Het is zwaar gesponsorde shit allemaal in een argeloos jasje verpakt.

Is niks voor jou vermoed ik. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_218003963
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:16 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ergens ertussenin hangend. Duidelijk meer een mening hebbend dan vroeger, maar ook niet mezelf overal tegen af zettend.
Heb ik ook niet gedaan hoor. Maar om nu vanwege the sign of the times elke scheet serieus te nemen, nou nee, dat gaat me iets te ver.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:20:24 #19
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_218003966
Maak interessante en relevante content voor een grote doelgroep.

Ik denk dat het daar al lastig gaat worden voor jou. :P
pi_218004182
Om te beginnen is het beïnvloeder, niet influencer.
pi_218004236
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:20 schreef Zwansen het volgende:
Maak interessante en relevante content voor een grote doelgroep.

Ik denk dat het daar al lastig gaat worden voor jou. :P
O ja? Wat dan? De stand van je benen tijdens het slapen? Wat je eet? Hoe je kat of hond jou benadert?
En meer van dit soort bullshit? Ook nog allemaal 'psychologisch' verantwoord of beargumenteerd?

Zo doende kan ik dus ook mijn vers uitgescheten drol aan jou verkopen als zijnde een heerlijk gebakje.

8)7
  zaterdag 21 juni 2025 @ 19:21:56 #22
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_218005349
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
O ja? Wat dan? De stand van je benen tijdens het slapen? Wat je eet? Hoe je kat of hond jou benadert?
En meer van dit soort bullshit? Ook nog allemaal 'psychologisch' verantwoord of beargumenteerd?

Zo doende kan ik dus ook mijn vers uitgescheten drol aan jou verkopen als zijnde een heerlijk gebakje.

8)7
Nee bij mij niet, maar die ‘influencers’ weten blijkbaar wel heel veel mensen te interesseren met hun content. En ja, die content komt voor ons soms als totale onzin over, maar er is blijkbaar een markt voor. Zo simpel is het.

En als jij denkt dat je met dat voorbeeld veel volgers kunt krijgen, be my guest. Ik zal je niet volgen. :P
  Trouwste user 2022 zondag 22 juni 2025 @ 14:00:55 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_218013409
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:21 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Nee bij mij niet, maar die ‘influencers’ weten blijkbaar wel heel veel mensen te interesseren met hun content. En ja, die content komt voor ons soms als totale onzin over, maar er is blijkbaar een markt voor. Zo simpel is het.

En als jij denkt dat je met dat voorbeeld veel volgers kunt krijgen, be my guest. Ik zal je niet volgen. :P
:{

pi_218018221
Er is een site waar je kunt checken hoeveel volgers daadwerkelijk legitieme accounts zijn.
Zo bleek famke louise een opvallend hoog percentage nep-volgers te hebben.
pi_218018264
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 13:49 schreef tong80 het volgende:
De tiktokkende godsdienstleraar Pieter Jan Kruisinga haalt een Bijbelvers aan, waarin God tegen Samuël zegt dat mensen elkaar beoordelen op uiterlijk, maar dat God naar het hart kijkt, oftewel het innerlijk.
Dat heeft Pieter Jan (kekke achternaam) sjiek hendig bekeken, die redenering.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
To regret is to compromise
Best pilot in history
  Trouwste user 2022 maandag 23 juni 2025 @ 11:14:16 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_218020825
quote:
6s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:54 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat heeft Pieter Jan (kekke achternaam) sjiek hendig bekeken, die redenering.
Dus door God heb ik twee hartaanvallen gehad ?

maandag 23 juni 2025 @ 11:28:35 #27
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218020932
Ik dacht ook al in een dergelijke richting - dan moet dat innerlijk, volgens God, wel heel lelijk zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')