SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje wind hier..
Maar ik ga er vandoor
How can I make this topic about me?![]()
WoeiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het is wel warn idd.Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Ja op het asfalt, dat is nog een graadje erger kwa hitte 51 graden was het asfalt hoorde ik gisteren op het nieuwsquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:55 schreef maily het volgende:
[..]
Overal tenten en waterpunten.
Feestje A10 is erger.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Net boodschappen gedaan, ben blij weer b innen te zijn kan ik je zeggenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:07 schreef mario390 het volgende:
tooooop heb ik nu in freezer gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op de markt lopen en dan bolken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het valt mee hoor, zo heet is het niet.![]()
![]()
Rauw of gekookt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh lekker en gezond!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had net een bak witlof met een gekookt eitje![]()
![]()
![]()
Gisteren wisten ze nog niet hoe warm het asfalt vandaag is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op het asfalt, dat is nog een graadje erger kwa hitte 51 graden was het asfalt hoorde ik gisteren op het nieuws
Maar al die kindjes (en volwassenen maar die doen het zelf) zonder hoed/pet (en met blote schouders).
![]()
![]()
Het is bijna juli, dus het Kerstseizoen wordt binnenkort geopend door onze koningin
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Er is veel gewaarschuwd. Mensen kunnen zelf toch ook wel nadenken?How can I make this topic about me?![]()
Ik probeer zelfs op de tegels bij mijn ouders op te letten dat ik schoenen of crocs aan heb.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:15 schreef maily het volgende:
[..]
Gisteren wisten ze nog niet hoe warm het asfalt vandaag is.
Maar al die kindjes (en volwassenen maar die doen het zelf) zonder hoed/pet (en met blote schouders).
Die tegels worden heet
Werewolf![]()
blijkbaar nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is veel gewaarschuwd. Mensen kunnen zelf toch ook wel nadenken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahnee, weer een TR gemaakt.![]()
![]()
Sorry.’
Ik ga mijn posts niet meer editten. Het gaat te vaak fout.How can I make this topic about me?![]()
Je bent er in ieder geval op tijd bijquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:17 schreef Mikeytt het volgende:
Het is bijna juli, dus het Kerstseizoen wordt binnenkort geopend door onze koningin
[ afbeelding ]
Oke, ze vermoeden met de temperatuur die het zou worden het asfalt 51 gr zou worden. Zijn niet mijn woordenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:15 schreef maily het volgende:
[..]
Gisteren wisten ze nog niet hoe warm het asfalt vandaag is.
Ik las zoiets, en dat zal echt wel. Die zon er vol op…..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ze vermoeden met de temperatuur die het zou worden het asfalt 51 gr zou worden. Zijn niet mijn woordenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ahnee, weer een TR gemaakt.![]()
![]()
Sorry.’
Ik ga mijn posts niet meer editten. Het gaat te vaak fout.![]()
![]()
![]()
Ga lekker rustig in de tuin zitten of zo Mutskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet altijd lachen als je lemonade typtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Matige trollpogingquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:17 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik verlang wel naar een beetje sneeuw nu moet ik eerlijk zeggenquote:
Zo staat het op de menu kaartquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als je lemonade typt
Ja dat zei je al heb dat nooit ergens gelezenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas wuift Dot wat koelte toequote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verlang wel naar een beetje sneeuw nu moet ik eerlijk zeggenHow can I make this topic about me?![]()
A lekker dank je wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas wuift Dot wat koelte toeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet SwJ niet zoveel werk bezorgen hoor, veul te warmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wespen op de appeltaartquote:
De koffie komt voorbij
Ik vind het bestHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Heb je niet zo’n waaier die vrouwen vaak bij zich hebben tegen opvliegers?quote:How can I make this topic about me?![]()
Gezellig buiten zitten op het grasveld in de schaduw omdat je een mediterraanse hond hebtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb al zoveel opvliegers gehad en nog steeds, maar nooit zo waai ding genomen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je niet zo’n waaier die vrouwen vaak bij zich hebben tegen opvliegers?
IK heb wel een waaier boven mij hangen die staat wel aan.
En als het te gek is zet ik die andere wel aan, maar wil dat zo lang mogelijk uitstellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er twee jaar geleden van de buren een gekregen een handgemaakte uit senegal, daar komt zij vandaanquote:
Tis net een vlag, is ook gevlochten.
Zijn van die leuke souveniers waar je eigenlijk niets mee doen dan in de kast leggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh zo electrische doet het vanzelfquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb eergisteren slagroom truffel gekregen gekocht bij AH ze kunnen het beter boter truffels noemen getsie niet lekker. Zonde geld zoietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALtijd welkomquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nouja als je het niet geprobeerd hebt kom je er ook niet achter.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb eergisteren slagroom truffel gekregen gekocht bij AH ze kunnen het beter boter truffels noemen getsie niet lekker. Zonde geld zoiets
![]()
Ja hoor, ik lees altijd wat er in zit en kijk dan n aar de procenten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja als je het niet geprobeerd hebt kom je er ook niet achter.
Maar goed ik eet ze wel op, maar zonde van het geld.
IK heb vandaag de echte gekregen pppff en een doosje ferrero
ZO lekker maar allemaal zo slecht voor de suikerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oké dan..Don't follow me. I am lost too
M.Bolkjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Mooi manDon't follow me. I am lost too
Ja ben wel h eel blij met jou, weet altijd hoelaat het isquote:
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
Donders, het dakterras is heerlijk!
Je brandt er echt helemaal kapot, maar er staat ook een fijne bries om niet te oververhit te raken.![]()
Ja je zit daar natuurlijk pal in de zon.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:01 schreef ToT het volgende:
Donders, het dakterras is heerlijk!
Je brandt er echt helemaal kapot, maar er staat ook een fijne bries om niet te oververhit te raken.
Heb je een mooi uitzicht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben jij ook weer bij de tijd…quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben wel h eel blij met jou, weet altijd hoelaat het is
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je zit daar natuurlijk pal in de zon.
Heb je een mooi uitzicht?Niet bepaald!
Wat het meeste opvalt is een torenhoge, foeilelijke verwilderde naaldboom bij de buren in de tuin waar ook nog weer andere ellende tegen naar boven groeit.
De uitbouw van diezelfde buurman is ook lelijk, net als zijn hele tuin.
Andere mensen hier hebben het wel beter voor elkaar , maar dat zie je wat minder goed.![]()
Ja, je kan maar beter weten hoe laat het is hequote:
Je kan zo gluren bij de burenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]Niet bepaald!
Wat het meeste opvalt is een torenhoge, foeilelijke verwilderde naaldboom bij de buren in de tuin waar ook nog weer andere ellende tegen naar boven groeit.
De uitbouw van diezelfde buurman is ook lelijk, net als zijn hele tuin.
Andere mensen hier hebben het wel beter voor elkaar , maar dat zie je wat minder goed.![]()
Maar dat kunnen ze bij jou natuurlijk ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niet echt, ik heb geen schuttingen om mijn dakterras, maar ik zou wel erg opvallend moeten staan om bij buren te gaan gluren of zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan zo gluren bij de buren![]()
Maar dat kunnen ze bij jou natuurlijk ook
Die tuin waar ik het over had is 99% braamstruiken om die enorme naaldboom heen, en verder wat brandnetel.![]()
Hey Mikey nog een beetje kunnen slapen ondanks de herrie bij de buren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BålkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bolk
Je speelt vals! Je bolkte door mijn bolkI'm surrounded by morons!
Mooi vroeger foxkidsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij ookI'm surrounded by morons!
Ik speel tenminste niet door het slotjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik speel tenminste niet door het slotje
Je speelt met gevoelens nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
Dat kan soms wel lekker zijnquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: