SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
@greysbonesquote:
ben nattekat nietquote:
Ik skip het eerste weekend altijd omdat het dan pure troep isquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
Qmusic is trouwens weer begonnen met de foute top1500, voor wie het wilde weten
voor jou hadden ze het tot de foute 1000 kunnen houden?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik skip het eerste weekend altijd omdat het dan pure troep is
Radio Veronica met de zomerhits 250.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor jou hadden ze het tot de foute 1000 kunnen houden?
vond ik vroeger wel grappig eigenlijk, dat foute uurtjequote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
Staat Walking on sunshine nog steeds hoog?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
die hebben ze nog dagelijks, door de week 09:00 en in weekend ergens ind e avondquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
vond ik vroeger wel grappig eigenlijk, dat foute uurtje
omdat het een uurtje was
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
Kindje bij de Kruidvat die in een bak met los snoep graait en ook iets van de vloer weer terug gooit.
moet je even op de site kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Staat Walking on sunshine nog steeds hoog?
Pik meteen even een dixie meequote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Tijd om een rondje over de a10 te gassen @:haags
En niet in zijn mond stoppenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
Kindje bij de Kruidvat die in een bak met los snoep graait en ook iets van de vloer weer terug gooit.
lekker hoorquote:
En toen heb je er wat van gezegd toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
Nou ik heb wel hard opgezegd dat het ranzig is maar het is mij te warm om heel moeilijk te gaan lopen doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toen heb je er wat van gezegd toch?
quote:
Thanksquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
zonder de ic zou het wat minder lekker zijn denk ik
geloof ik graag maar heb geen radio meerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hebben ze nog dagelijks, door de week 09:00 en in weekend ergens ind e avond
sterktequote:
goed excuusquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:40 schreef Koen66 het volgende:
Oja meet-dag vandaag. Had er graag bijgeweest, maar om nu ff terug te vliegen
heb een google dinges dat via internet alle zenders kan spelen.. en heb zelfs nog een mooie fm dab internet radio... niet dat ik die nog gebruik want daarvoor moet ik opstaanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
geloof ik graag maar heb geen radio meer
Nog een beetje aanmeldingen? Ik ben er in gedachte bijquote:
Zal niet minder zijn dan de Scheveningen meetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Kreeg niet het idee dat veel mensen gaan.
Stuk of 30quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog een beetje aanmeldingen? Ik ben er in gedachte bij
Me 2quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik ga nieuw seizoen van Dallas Cowboys Cheerleaders kijken.
Eerste seizoen was ik ook zo doorheen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Me 2![]()
Lekkere Amerikaanse reality drama
Ik hoop dat die roodharige (?) dit jaar wel mee mocht doen. Ben even haar naam kwijt maar ze was mijn favoriet vorig jaar en ze ging er op het laatst toch uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Me 2![]()
Lekkere Amerikaanse reality drama
Wow da's niet alleen KSC danquote:
Er zijn oudere seizoenen op de zender Star te zien.quote:
Ik hou het wel bij de nieuwe seizoenen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zijn oudere seizoenen op de zender Star te zien.
Jijquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Euh, vind het nu al warm. Net buiten bak koffie gedronken en meteen koppakking lek.
Slechts eentje.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:00 schreef Ama het volgende:
Mijn favoriete snoepjes zag ik net voor het eerst bij de Kruidvat in de aanbieding en ik twijfelde even om ze allemaal te kopen maar ik heb braaf maar één zakje gekocht.![]()
Misschien dat ik morgen nog wel even aantal al want het verschilt wel erg in prijs. Die aardbeien van Red Band.![]()
ik heb nog een plintenladder voor je te leen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:04 schreef mschol het volgende:
hmm, als ik zo wegga richting praxis of gamma, gelijk even kijken naar klemmetjes voor mn keukenplint, die flikkert steeds om
ik heb er zelf 1, dank jequote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:05 schreef Haags het volgende:
[..]
ik heb nog een plintenladder voor je te leen.
Zo is hetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:17 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash vandaag vieren we ook de langste dag.
Gaat zijn gangetje. Heb recent op een nieuwe functie gesolliciteerd binnen het bedrijf waar ik werk en ben aangenomen. Leuke nieuwe uitdaging maar het worden ingewerkt kost veel energie en maak lange dagen, daarnaast moet ik ook nog eea qua overdracht doen voor het oude team waar ik vandaan kom.quote:
de koudste ruimte hier in huis is al 25 gradenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Nogal. Hier binnen is het 19 graden maar dat zal binnen een paar uur wel flink omhoog gaan.
Boh, daarvoor moet ik hier naar zolder, niet te doen. Vannacht alles tegen elkaar open gehad dus huis heeft lekker kunnen koelen. Echter voor hoe lang dat nog zo blijft met deze hitte...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
de koudste ruimte hier in huis is al 25 graden
Hier ook. Het was vanmorgen 25 graden in huis. Buitendeur open gezet. Uur geleden ongeveer was het 25 buiten en 26 binnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
de koudste ruimte hier in huis is al 25 graden
Oh leuk gefeliciteerd met je nieuwe baan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje. Heb recent op een nieuwe functie gesolliciteerd binnen het bedrijf waar ik werk en ben aangenomen. Leuke nieuwe uitdaging maar het worden ingewerkt kost veel energie en maak lange dagen, daarnaast moet ik ook nog eea qua overdracht doen voor het oude team waar ik vandaan kom.
En thuis... Hebben net een aantal grote verbouwingen achter de rug. Nieuwe badkamer en nieuwe keuken, wat ook wat ongemakken met zich meebracht. Is het uiteindelijk allemaal waard maar wat een gedoe.
En bij jou?
Nee als jullie allemaal niet willen dan houdt het op en dan vraag ik wel andere mensen die het wel leuk vinden.quote:
Dankjequote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh leuk gefeliciteerd met je nieuwe baan.Hier gaat het wel oke, heb betere tijden gehad maar komt wel langzaam wel weer goed.
Had je mijn kat al gezien die ik een aantal maanden geleden heb geadopteerd?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:31 schreef bondage het volgende:
[..]
DankjeEn inderdaad, uiteindelijk komt het wel goed als je er positief in staat.
Heb je kat nog niet gezien maar wel al over gehoord paar dagen terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]Leuk ding jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En eigen huisje inmiddels?
Ik kon nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee als jullie allemaal niet willen dan houdt het op en dan vraag ik wel andere mensen die het wel leuk vinden.
Bondagequote:
Ik woon hier al 6.5 jaar of bedoel je dat niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Leuk ding ja![]()
En eigen huisje inmiddels?
Ah, blijkbaar loop ik achter... Hebben elkaar ook niet meer gezien sinds ik weg ben uit Rolde.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik woon hier al 6.5 jaar of bedoel je dat niet?
Smooth.quote:
Nee woon nog steeds in Emmen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar loop ik achter... Hebben elkaar ook niet meer gezien sinds ik weg ben uit Rolde.
Is het beetje in de buurt van Noordbroek?
Toen hij nog in Drenthe woonde hebben we wel vaker gechillt.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee woon nog steeds in Emmen.
[..]
Toen hij nog in Drenthe woonde hebben we wel vaker gechillt.
Emmen is niet zo ver van hier dus dat kan zeker wel keer. En misschien hier ook keer langskomen? Kun je mijn nieuwe huis zien en wat we inmiddels verbouwd hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee woon nog steeds in Emmen.
[..]
Toen hij nog in Drenthe woonde hebben we wel vaker gechillt.
quote:Smaakvol detail is dat de man blijkbaar voordat hij ging rijden eerst zijn eigen voorruit onder had gekotst. De ruitenwissers boden geen echt goede oplossing, zodat hij rondreed met slecht zicht.
Watquote:
Zwembadmeetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Emmen is niet zo ver van hier dus dat kan zeker wel keer. En misschien hier ook keer langskomen? Kun je mijn nieuwe huis zien en wat we inmiddels verbouwd hebben
Met dit weer geen gek idee. Hebben zo'n grote met van die beugels, misschien maar even opzetten in de tuin want dan kan ik daar vanavond lekker in dobberen met een jonko erbij.quote:
Helemaal ontspannenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Met dit weer geen gek idee. Hebben zo'n grote met van die beugels, misschien maar even opzetten in de tuin want dan kan ik daar vanavond lekker in dobberen met een jonko erbij.
Wat een mafklapperquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
https://regio15.nl/nieuws(...)kt-ruinerwoldstraat/
Koop hemquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ibood.com/nl/s-nl/o/dyson-am09-hot-cool/2662784?
Willik
wil je er ook echt mee verwarmen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Willik
quote:Ook hier op iBOOD staat de DUUX Whisper Flex. Komt steevast beter uit onafhankelijke tests dan deze Dyson. De DUUX verwarmt niet, maar op alle andere aspecten is de DUUX beter; en niet onbelangrijk: de DUUX is dik 50% goedkoper.
duuuurquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Willik
oke dan is de keuze idd makkelijk.quote:
quote:
Ja dat wel, maar ik heb de grote Dyson staan en hoewel ik moest huilen van de prijs, ben ik er wel blij mee.quote:
Klinkt als een goed idee.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Emmen is niet zo ver van hier dus dat kan zeker wel keer. En misschien hier ook keer langskomen? Kun je mijn nieuwe huis zien en wat we inmiddels verbouwd hebben
mijn duux vind ik ook erg fijnquote:
CL is niet alleen lekker om te zien maar ook een rijke tata.quote:
8quote:
Gaan we dat binnenkort regelen. En stuur gerust een bericht als te lang duurt want met mijn volle hoofd wil er nog wel eens iets doorheen glippen helaas.quote:
Je moet een zwembadmeet regelenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaan we dat binnenkort regelen. En stuur gerust een bericht als te lang duurt want met mijn volle hoofd wil er nog wel eens iets doorheen glippen helaas.
19 pasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Nogal. Hier binnen is het 19 graden maar dat zal binnen een paar uur wel flink omhoog gaan.
Lekker makkelijk, mag ik het regelenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet een zwembadmeet regelen
in een zwembadquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, mag ik het regelenEn waar?
Ja, en nu nog steeds gelukkigquote:
6quote:
Dat snap ik maar waar in het land? Moet voor ieder die wil komen goed bereikbaar zijn en als ik het hier zou doen dan is dat voor iedereen veel te ver uit de richting gezien ik op een afgelegen plek woonquote:
Ik had ook de ramen open, maar zoveel is het niet afgekoeld vannacht..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, en nu nog steeds gelukkig![]()
'S nachts de ramen open en zodra het warm begint te worden dicht. Hou het op die manier wel redelijk koel maar in de loop van de dag wordt het hier ook wel warm. Denk dat het halverwege de middag rond de 25 graden is.
Oh ik kom er nu alvast aan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal ook meehelpen dat ik landelijk woon en er bijna altijd wel beetje wind staat. Op zolder is het wel heet, denk dat het daar nu iets van 25 graden is. Maar daar hoef ik gelukkig niet te zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had ook de ramen open, maar zoveel is het niet afgekoeld vannacht..
Nu boven 24 en beneden 23.
Boven zal het nog iets oplopen, beneden valt wel mee gelukkig
Morgen zal wel warmer zijn want vannacht ben ik niet thuis om de boel open te gooien
Met dit soort weer heerlijk zo'n verkoelend badquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
Beetje dobberen, lekker drankje erbij
Was 1x in een hotel in Turkije en daar hadden ze een zwembad waarvan een deel aan de bar grensde. Hadden ze ook krukken in het water, kon je zittend in het water een drankje aan de bar doen
Ik heb nog steeds een trauma van toen ik op mijn buik op een luchtbed in het zwembad in slaap was gevallen. En mijn haar was ook strak ingevlochten in allemaal vlechtjes toen. Ook mijn hoofdhuid was fucking verbrand.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
Beetje dobberen, lekker drankje erbij
Was 1x in een hotel in Turkije en daar hadden ze een zwembad waarvan een deel aan de bar grensde. Hadden ze ook krukken in het water, kon je zittend in het water een drankje aan de bar doen
Ja wind scheelt alles met het koelenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal ook meehelpen dat ik landelijk woon en er bijna altijd wel beetje wind staat. Op zolder is het wel heet, denk dat het daar nu iets van 25 graden is. Maar daar hoef ik gelukkig niet te zijn![]()
En hou mijn hart vast wat morgen betreft. Hopelijk koelt het beetje af vanavond en vannacht.
Dat scheeltquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wind scheelt alles met het koelen
Hier waait het ook altijd wel, want polder. Maar dan moet de wind wel goed staanen hard genoeg
Lijkt me niet heel prettig inderdaad. Heb lang geleden als kind mijn rug zover verbrand dat er blaren op zaten, ook een ervaring die ik nooit meer ben vergeten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
Toen moesten die dingen er natuurlijk ook meteen savonds eruit maar denk dat ik het hele hotel bij elkaar heb gegild.
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Met dit soort weer heerlijk zo'n verkoelend bad![]()
Lekker pootjebaden aan de bar
Auwquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een trauma van toen ik op mijn buik op een luchtbed in het zwembad in slaap was gevallen. En mijn haar was ook strak ingevlochten in allemaal vlechtjes toen. Ook mijn hoofdhuid was fucking verbrand.!
Levertijd 6 maanden of zo zekerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Willik
Dit was ook in Mexico tussen 12 & 3.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel prettig inderdaad. Heb lang geleden als kind mijn rug zover verbrand dat er blaren op zaten, ook een ervaring die ik nooit meer ben vergeten.
Ja. Het is hier wel gewoon een woonwijk, rijtjeshuizen en alles. Maar ik heb een strook gemeentegroen achter mij, en een groene tuin, met slootje erachter. En een boom recht voor mijn balkon bij mijn slaapkamer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat scheelt![]()
En moet natuurlijk afkoelen 's avonds. Als de hitte blijft hangen dan helpt het niet. Maar toch, vind het beter dan in een stad waar de warmte tussen de bebouwing blijft hangen en koelen zo goed als geen optie is.
Fixedquote:
Inmiddels al 29 gradenquote:
quote:
Zag nog wel mensen met een jas aan fietsenquote:
Uitzittenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
23,5 binnen. Niks aan te doen eigenlijk ook.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag nog wel mensen met een jas aan fietsen
quote:
Maar, wel beschermd tegen de koperen ploertquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn ex wilde graag daarheen want lekker warm en zonnig. Voor mij net ff té warm en zonnig
Hotel stond bovenop een heuvel, aan zee, dus gelukkig wel wind. Maar overdag zijn we nauwelijks van het complex afgeweestalleen s avonds het stadje in
Hij lag lekker te zonnen, en ik wisselde af tussen in het water afkoelen en onder een verzameling parasols liggen.
Het waren vrij kleine parasols, ieder bedje 1. Ik had al die van hem. En toen kreeg ik ook die van de buurman, en nog iemand
Ik had op een gegeven moment 6 parasols om mijn ligbedje
Tja, als je in slaap valt en het niet doorhebt... Dan lijkt het me goed dat een ander erom denktquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit was ook in Mexico tussen 12 & 3.Hoezo dachten mn ouders niet yo ze ligt er wel lang. Oke misschien omdat ik oud genoeg was om zelf mijn ding ook een beetje te doen maar ja.
Huidskleur RAL 9010 ( @Haags ) en rossig haar presentquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar, wel beschermd tegen de koperen ploert![]()
Ik probeer de zon ook zoveel mogelijk te vermijden gezien ik heel snel verbrand. Is in de loop der jaren wel iets beter maar nog steeds uitkijken.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Nu moet ik even de jaloezieën aan de kant waar de zon vol op staat even open doen anders zie ik de pakketbezorger niet
quote:
Je hebt geen deurbel?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Nu moet ik even de jaloezieën aan de kant waar de zon vol op staat even open doen anders zie ik de pakketbezorger niet
Bomen zijn altijd goed, snap ook niet dat sommige mensen alle bomen rond hun huis verwijderen als die er staan. Heb ook een mooie grote boom in de tuin en in de schaduw van die boom is het heerlijk koel. Beste plek buiten is momenteel achter in de tuin waar schaduw is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Het is hier wel gewoon een woonwijk, rijtjeshuizen en alles. Maar ik heb een strook gemeentegroen achter mij, en een groene tuin, met slootje erachter. En een boom recht voor mijn balkon bij mijn slaapkamer.
Dat scheelt al heel veel
Jawel, maar als ik de gordijnen dicht heb dan rijdt die door en neemt die niet eens de moeite om aan te bellenquote:
Ja want blaadjes ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Bomen zijn altijd goed, snap ook niet dat sommige mensen alle bomen rond hun huis verwijderen als die er staan. Heb ook een mooie grote boom in de tuin en in de schaduw van die boom is het heerlijk koel. Beste plek buiten is momenteel achter in de tuin waar schaduw is.
Klinkt een beetje als mijn tussenjas die ik recent had gekocht. Een week aangehad, daarna werd het warm.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:35 schreef LTVDK het volgende:
Wel een goed pakketje voor vandaag, een trui
Hier net zo...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huidskleur RAL 9010 ( @:Haags ) en rossig haar present
Ik zit alleen maar in de schaduw. En zelfs dan kan ik verbranden met hoge zonkracht zoals vandaag. Dus alsnog goed ingesmeerd
Schaduwplekquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk, inclusief mijn stoel en krukje eronder
Dat is een flinke struik.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jupquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier net zo...
En met reflectie is het ook oppassen, zeker aan het water. Je kunt dan nog onder een parasol liggen maar wel verbranden.
Whutquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik de gordijnen dicht heb dan rijdt die door en neemt die niet eens de moeite om aan te bellen
Wel handig voor als je het straks koud krijgtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:35 schreef LTVDK het volgende:
Wel een goed pakketje voor vandaag, een trui
Gok dat ik deze op zijn vroegst pas in september aan heb als ik op vakantie benquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn tussenjas die ik recent had gekocht. Een week aangehad, daarna werd het warm.
En deze foto was van half mei, inmiddels is ie nog weer wat groter en vollerquote:
Uhu, want je zou eens wat blad op moeten ruimenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja want blaadjes ofzo
Ik snap het ook niet
Ik heb achter mijn huis een megagrote vlinderstruik. En die schermt mijn schuifpui nu ook volledig af van de zon
En hij is zo groot dat ik er onder kan zitten, is mijn natuurlijke parasol
Als ie over een paar weken in bloei komt zit ie ook helemaal vol met bijtjes en vlindersquote:
Die is heel groot inderaadquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja dan gooit die het gelijk bij de buren want dat gebruikt die als pakketpuntquote:
Mijn oleander is ook helemaal ontploft, dat is inmiddels bijna een roze muurquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ie over een paar weken in bloei komt zit ie ook helemaal vol met bijtjes en vlinders
Aanpakken die luiquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik de gordijnen dicht heb dan rijdt die door en neemt die niet eens de moeite om aan te bellen
snoei je hem bewust niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ie over een paar weken in bloei komt zit ie ook helemaal vol met bijtjes en vlinders
Nou ja gelukkig is de buren niet ver weg.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan gooit die het gelijk bij de buren want dat gebruikt die als pakketpunt
quote:
Buikpijn, motivatie kwijt, wilde van alles doen maar niks lukt. ADHD zit in de weg. Het is al 13u bijna en nog geen flikker gedaan.quote:
Er is er eentje ontsnapt hier.quote:
Had laatst op Ali een hoop zooi gekocht voor 38 euro. Voor het kind. En voor mij een dingetje voor op m’n dashboard van m’n nieuwe auto. ( moomin poppetje, want ik ben al 100 jaar gek op moomin) en per abuis verkeerde huisnummer ingevuld. Al die pakjes komen dus steeds om de haverklap binnen bij een paar huizen verderop. Mega gênant.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
Pakketje is er, gordijnen kunnen weer dicht
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Buikpijn, motivatie kwijt, wilde van alles doen maar niks lukt. ADHD zit in de weg. Het is al 13u bijna en nog geen flikker gedaan.
Niet m’n dag.
Dus jij staat daar nu elke dag voor de deurquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had laatst op Ali een hoop zooi gekocht voor 38 euro. Voor het kind. En voor mij een dingetje voor op m’n dashboard van m’n nieuwe auto. ( moomin poppetje, want ik ben al 100 jaar gek op moomin) en per abuis verkeerde huisnummer ingevuld. Al die pakjes komen dus steeds om de haverklap binnen bij een paar huizen verderop. Mega gênant.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Buikpijn, motivatie kwijt, wilde van alles doen maar niks lukt. ADHD zit in de weg. Het is al 13u bijna en nog geen flikker gedaan.
Niet m’n dag.
Ik stuur m’n dochter om het te halenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij staat daar nu elke dag voor de deur
Maar dat doe ik dus al de hele dag. Zittenquote:
Ja ik moet ook geregeld iets hebben waardoor ik dingen MOET doen anders lukt het ook niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Niet m’n dag.
Dit klinkt als elke vrije dag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Niet m’n dag.
Preciesquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja ik moet ook geregeld iets hebben waardoor ik dingen MOET doen anders lukt het ook niet.
Wel handig dat personeelquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik stuur m’n dochter om het te halen![]()
![]()
![]()
Oh ja, dat was @UitStralingquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo spreek ik dat niet uit....
27.5 hier.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
23,5 binnen. Niks aan te doen eigenlijk ook.
Ja hèquote:
Ja voor dat geld mag dat zeker, zit ze bij een vakbond ofzo?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Ze krijgt 5 euro zakgeld per week dus ze mag wel wat doen daarvoor.
5/168 euro per uur klinkt als kinderuitbuiting lolquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Ze krijgt 5 euro zakgeld per week dus ze mag wel wat doen daarvoor.
Al gedaan dusquote:
Oi, boss:Wquote:
Ja, dat ookquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor dat geld mag dat zeker, zit ze bij een vakbond ofzo?
Wordt ze hard vanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
5/168 euro per uur klinkt als kinderuitbuiting lol
Ja maar het klinkt ook alsof er wat mis mee is en dat is dus niet zo.quote:
Voor mij wel want ik heb genoeg te doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar het klinkt ook alsof er wat mis mee is en dat is dus niet zo.
Je bent er ...quote:Man in Tilburg steelt taxi en veroorzaakt ongeluk
Een man in Tilburg heeft gisteravond een taxi gestolen en daarmee een ongeluk veroorzaakt. De taxi botste op een andere auto, de inzittende daarvan raakte gewond.
Op een taxistandplaats gaf de man aan een taxi nodig te hebben en stapte in bij een taxichauffeur. De chauffeur vertrouwde de situatie echter niet en probeerde de man weg te sturen. De chauffeur kreeg toen klappen en de man wist er daarna met de taxi vandoor te gaan. De politie ging met meerdere politie-eenheden op zoek naar het voertuig.
Even later botste de taxi bij een kruising op een auto. Bij de botsing raakte een vrouw gewond, zij is naar het ziekenhuis gebracht. Het is niet bekend hoe het nu met haar gaat.
Na de botsing sloeg de man te voet op de vlucht. Het kostte de politie moeite om de man aan te houden. Hij rende weg en verzette zich hevig. Bij de aanhouding is een stroomstootwapen gebruikt. Na een medische behandeling is hij overgebracht naar een politiecel. Vandaag wordt de man verhoord.
https://nos.nl/artikel/25(...)-veroorzaakt-ongeluk
Droogt mijn was straks wel lekker snel buiten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Al valt het op zich ook wel mee, het is droge warmte.
Als ik van buiten naar binnen loopt is het binnen haast koud, terwijl het 24,5 is binnenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Ok, het is buiten flink warmer dan binnen, goedendag
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn oleander is ook helemaal ontploft, dat is inmiddels bijna een roze muur
Bij mij is het 22quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik van buiten naar binnen loopt is het binnen haast koud, terwijl het 24,5 is binnen
Ik heb geen aircoquote:
Je moet met dit weer sowieso geen zware arbeid verrichten. Wou nog gaan stofzuien maar laat het mooi zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Ach nu ik eenmaal stil zit is het eigenlijk best goed te doen binnen.
Dochter zit vies te kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Lekker hoor. Begin nu weer trek te krijgen ondanks dat ik net brood heb gehad.
Ik heb een ventilator op me staan, het is bijna fris.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Ach nu ik eenmaal stil zit is het eigenlijk best goed te doen binnen.
Je kunt hem beter voor je neer zettenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator op me staan, het is bijna fris.
Denk dat het hier warmer is buitenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zou het hier al een stuk warmer zijn dan bij jou.
quote:High Temperature
30.4°C at 13:44
Low Temperature
16.4°C at 6:44
Ik vind het wel handig nu, zo'n grote parasolquote:
Dat is of een heel minuscuul broekje of je hebt grote onderbroeken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu thuis ook een broekje aan dat eigenlijk net iets groter is dan m'n onderbroek.
https://www.stradivarius.(...)-trekkoord-l07699573quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is of een heel minuscuul broekje of je hebt grote onderbroeken.
quote:
Die hebben dat broekje gezien natuurlijk, en zijn nu niet meer weg te slaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Dweilorkesten in het dorp vandaag, er staat er eentje onder m'n raam
quote:
Is pardoes een kwijlorkest geworden...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die hebben dat broekje gezien natuurlijk, en zijn nu niet meer weg te slaan.
Ik heb wel gestofzuigd vandaagquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet met dit weer sowieso geen zware arbeid verrichten. Wou nog gaan stofzuien maar laat het mooi zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat doen ze morgen in Brabant met auto'squote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
Er reed net een sliert tractors in optocht door de straat. Echt heel veel, stuk of 50 minstens. Volgens mij allemaal wel oldtimers. Lachen. Lekker op een mooie zomerdag met de oldtimer tractorvereniging een rondje rijden of zo.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel gestofzuigd vandaagGoed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet het helaas met de hand doen, robotstofzuiger is geen optie met ernstig uitharende katten.
Ze is verkouden en hoest alles bij elkaar. Haar smaak ik afwijkend nu.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:50 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Je dochter lust dat niet? Vind zoiets juist ideaal met dit weer als je graag iets warms wilt eten
En hier zou het binnen warmer zijn. Gisteren liep het overdag al op naar 24,5. En dat was met airco de avond ervoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het hier warmer is buiten
[..]
Die reden hier vanochtend ookquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
Er reed net een sliert tractors in optocht door de straat. Echt heel veel, stuk of 50 minstens. Volgens mij allemaal wel oldtimers. Lachen. Lekker op een mooie zomerdag met de oldtimer tractorvereniging een rondje rijden of zo.
Ow, dan snap ik het wel. Ik heb ook niet overal zin in als ik verkouden ben.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is verkouden en hoest alles bij elkaar. Haar smaak ik afwijkend nu.
Daar hoeft het bij mij niet warm voor te zijn......quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Door de warmte voel ik me raar
bahquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
Bah de kat zat bijna met z’n anus tegen m’n teen.
Ik voel me raar en het is ook warmquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Door de warmte voel ik me raar
In het moeras met die kat!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
Bah de kat zat bijna met z’n anus tegen m’n teen.
I've got 2 tickets to Iron Maiden babyquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
En natuurlijk weer Kink Distortion aan. Toen Pa er was maar even Radio 10 aangezet...
Iron Maiden is nooit zijn ding geweest....
Niet goed?quote:
Jawel, maar ik had hem niet verwacht.quote:
Ik denk dat dat wel een andere groep is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die reden hier vanochtend ookVan die oldtimers die op ongefilterde rode landbouwdiesel rijden, was echt een genot om door die wolk met uitlaatgassen te lopen
Draait jouw airco op benzine?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had hem niet verwacht.
Nu moet ik hopen dat ik de deurbel hoor over de airco heen
da ding maakt zo ontzettend veel lawaai dat hij er de hele zomer over klaagt hoeveel lawaai het maaktquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Draait jouw airco op benzine?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
I've got 2 tickets to Iron Maiden baby
Come with me Friday don't say maybe
Aircoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had hem niet verwacht.
Nu moet ik hopen dat ik de deurbel hoor over de airco heen
Was al vanochtend rond half 11quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een andere groep is.
Buiten hoor ik de deurbel al helemaal nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Airco![]()
Ga eens lekker naar buiten joh, zo warm is het niet want mijn hond hijgt niet eens
Hij heeft gewoon een dieselgenerator op het balkon staanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij maakt racewagengeluiden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt nog ruim een uur voordat de pakjes persoon er isquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buiten hoor ik de deurbel al helemaal niet
Tip van Âmbar: buiten op het gras gaan liggen in de schaduwquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me meh vandaag.
Net even eerst op de bank gelegen, daarna verhuist naar het bed. Ook nog even tegen de koele muur gelegen. De koelte was wel lekker, enige nadeel van een muur is, is dat ie nogal hard is.
badkamervloer. is ook hard maar dan kun je in elk geval liggenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me meh vandaag.
Net even eerst op de bank gelegen, daarna verhuist naar het bed. Ook nog even tegen de koele muur gelegen. De koelte was wel lekker, enige nadeel van een muur is, is dat ie nogal hard is.
*jaloersquote:
Idem hier. Ook overal van die mini-pijntjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me meh vandaag.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem hier. Ook overal van die mini-pijntjes.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tip van Âmbar: buiten op het gras gaan liggen in de schaduw
Mijn lichaam is ook gewoon warm. Zelfs mijn handen voelen erg warm aan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem hier. Ook overal van die mini-pijntjes.
Hier is de muur warmer dan de ruimte volgens mij. Saunabuurman is weer bezig.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me meh vandaag.
Ik hou niet van grasquote:
Komt goed, hier gaat het morgen wat minder zijn dan vandaag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn lichaam is ook gewoon warm. Zelfs mijn handen voelen erg warm aan.En dan wordt het morgen nog warmer.
Hoe kun je niet van gras houdenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou niet van gras
[..]
Komt goed, hier gaat het morgen wat minder zijn dan vandaag.
en het water was ook nat zeker?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik was vandaag kitesurfen maar heb het na 10 minuten op gegeven. De windkracht was veel te sterk vond ik en het water erg ondiep dus vond het te eng
skandequote:
Skandal!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |