SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
@greysbonesquote:
ben nattekat nietquote:
Ik skip het eerste weekend altijd omdat het dan pure troep isquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
Qmusic is trouwens weer begonnen met de foute top1500, voor wie het wilde weten
voor jou hadden ze het tot de foute 1000 kunnen houden?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik skip het eerste weekend altijd omdat het dan pure troep is
Radio Veronica met de zomerhits 250.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor jou hadden ze het tot de foute 1000 kunnen houden?
vond ik vroeger wel grappig eigenlijk, dat foute uurtjequote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
Staat Walking on sunshine nog steeds hoog?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
die hebben ze nog dagelijks, door de week 09:00 en in weekend ergens ind e avondquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
vond ik vroeger wel grappig eigenlijk, dat foute uurtje
omdat het een uurtje was
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
Kindje bij de Kruidvat die in een bak met los snoep graait en ook iets van de vloer weer terug gooit.
moet je even op de site kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Staat Walking on sunshine nog steeds hoog?
Pik meteen even een dixie meequote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Tijd om een rondje over de a10 te gassen @:haags
En niet in zijn mond stoppenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
Kindje bij de Kruidvat die in een bak met los snoep graait en ook iets van de vloer weer terug gooit.
lekker hoorquote:
En toen heb je er wat van gezegd toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
Nou ik heb wel hard opgezegd dat het ranzig is maar het is mij te warm om heel moeilijk te gaan lopen doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toen heb je er wat van gezegd toch?
quote:
Thanksquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
zonder de ic zou het wat minder lekker zijn denk ik
geloof ik graag maar heb geen radio meerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hebben ze nog dagelijks, door de week 09:00 en in weekend ergens ind e avond
sterktequote:
goed excuusquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:40 schreef Koen66 het volgende:
Oja meet-dag vandaag. Had er graag bijgeweest, maar om nu ff terug te vliegen
heb een google dinges dat via internet alle zenders kan spelen.. en heb zelfs nog een mooie fm dab internet radio... niet dat ik die nog gebruik want daarvoor moet ik opstaanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
geloof ik graag maar heb geen radio meer
Nog een beetje aanmeldingen? Ik ben er in gedachte bijquote:
Zal niet minder zijn dan de Scheveningen meetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Kreeg niet het idee dat veel mensen gaan.
Stuk of 30quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog een beetje aanmeldingen? Ik ben er in gedachte bij
Me 2quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik ga nieuw seizoen van Dallas Cowboys Cheerleaders kijken.
Eerste seizoen was ik ook zo doorheen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Me 2![]()
Lekkere Amerikaanse reality drama
Ik hoop dat die roodharige (?) dit jaar wel mee mocht doen. Ben even haar naam kwijt maar ze was mijn favoriet vorig jaar en ze ging er op het laatst toch uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Me 2![]()
Lekkere Amerikaanse reality drama
Wow da's niet alleen KSC danquote:
Er zijn oudere seizoenen op de zender Star te zien.quote:
Ik hou het wel bij de nieuwe seizoenen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zijn oudere seizoenen op de zender Star te zien.
Jijquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Euh, vind het nu al warm. Net buiten bak koffie gedronken en meteen koppakking lek.
Slechts eentje.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:00 schreef Ama het volgende:
Mijn favoriete snoepjes zag ik net voor het eerst bij de Kruidvat in de aanbieding en ik twijfelde even om ze allemaal te kopen maar ik heb braaf maar één zakje gekocht.![]()
Misschien dat ik morgen nog wel even aantal al want het verschilt wel erg in prijs. Die aardbeien van Red Band.![]()
ik heb nog een plintenladder voor je te leen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:04 schreef mschol het volgende:
hmm, als ik zo wegga richting praxis of gamma, gelijk even kijken naar klemmetjes voor mn keukenplint, die flikkert steeds om
ik heb er zelf 1, dank jequote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:05 schreef Haags het volgende:
[..]
ik heb nog een plintenladder voor je te leen.
Zo is hetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:17 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash vandaag vieren we ook de langste dag.
Gaat zijn gangetje. Heb recent op een nieuwe functie gesolliciteerd binnen het bedrijf waar ik werk en ben aangenomen. Leuke nieuwe uitdaging maar het worden ingewerkt kost veel energie en maak lange dagen, daarnaast moet ik ook nog eea qua overdracht doen voor het oude team waar ik vandaan kom.quote:
de koudste ruimte hier in huis is al 25 gradenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Nogal. Hier binnen is het 19 graden maar dat zal binnen een paar uur wel flink omhoog gaan.
Boh, daarvoor moet ik hier naar zolder, niet te doen. Vannacht alles tegen elkaar open gehad dus huis heeft lekker kunnen koelen. Echter voor hoe lang dat nog zo blijft met deze hitte...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
de koudste ruimte hier in huis is al 25 graden
Hier ook. Het was vanmorgen 25 graden in huis. Buitendeur open gezet. Uur geleden ongeveer was het 25 buiten en 26 binnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
de koudste ruimte hier in huis is al 25 graden
Oh leuk gefeliciteerd met je nieuwe baan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje. Heb recent op een nieuwe functie gesolliciteerd binnen het bedrijf waar ik werk en ben aangenomen. Leuke nieuwe uitdaging maar het worden ingewerkt kost veel energie en maak lange dagen, daarnaast moet ik ook nog eea qua overdracht doen voor het oude team waar ik vandaan kom.
En thuis... Hebben net een aantal grote verbouwingen achter de rug. Nieuwe badkamer en nieuwe keuken, wat ook wat ongemakken met zich meebracht. Is het uiteindelijk allemaal waard maar wat een gedoe.
En bij jou?
Nee als jullie allemaal niet willen dan houdt het op en dan vraag ik wel andere mensen die het wel leuk vinden.quote:
Dankjequote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh leuk gefeliciteerd met je nieuwe baan.Hier gaat het wel oke, heb betere tijden gehad maar komt wel langzaam wel weer goed.
Had je mijn kat al gezien die ik een aantal maanden geleden heb geadopteerd?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:31 schreef bondage het volgende:
[..]
DankjeEn inderdaad, uiteindelijk komt het wel goed als je er positief in staat.
Heb je kat nog niet gezien maar wel al over gehoord paar dagen terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]Leuk ding jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En eigen huisje inmiddels?
Ik kon nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee als jullie allemaal niet willen dan houdt het op en dan vraag ik wel andere mensen die het wel leuk vinden.
Bondagequote:
Ik woon hier al 6.5 jaar of bedoel je dat niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Leuk ding ja![]()
En eigen huisje inmiddels?
Ah, blijkbaar loop ik achter... Hebben elkaar ook niet meer gezien sinds ik weg ben uit Rolde.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik woon hier al 6.5 jaar of bedoel je dat niet?
Smooth.quote:
Nee woon nog steeds in Emmen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar loop ik achter... Hebben elkaar ook niet meer gezien sinds ik weg ben uit Rolde.
Is het beetje in de buurt van Noordbroek?
Toen hij nog in Drenthe woonde hebben we wel vaker gechillt.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee woon nog steeds in Emmen.
[..]
Toen hij nog in Drenthe woonde hebben we wel vaker gechillt.
Emmen is niet zo ver van hier dus dat kan zeker wel keer. En misschien hier ook keer langskomen? Kun je mijn nieuwe huis zien en wat we inmiddels verbouwd hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee woon nog steeds in Emmen.
[..]
Toen hij nog in Drenthe woonde hebben we wel vaker gechillt.
quote:Smaakvol detail is dat de man blijkbaar voordat hij ging rijden eerst zijn eigen voorruit onder had gekotst. De ruitenwissers boden geen echt goede oplossing, zodat hij rondreed met slecht zicht.
Watquote:
Zwembadmeetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Emmen is niet zo ver van hier dus dat kan zeker wel keer. En misschien hier ook keer langskomen? Kun je mijn nieuwe huis zien en wat we inmiddels verbouwd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |