SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
@greysbonesquote:
ben nattekat nietquote:
Ik skip het eerste weekend altijd omdat het dan pure troep isquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
Qmusic is trouwens weer begonnen met de foute top1500, voor wie het wilde weten
voor jou hadden ze het tot de foute 1000 kunnen houden?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik skip het eerste weekend altijd omdat het dan pure troep is
Radio Veronica met de zomerhits 250.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor jou hadden ze het tot de foute 1000 kunnen houden?
vond ik vroeger wel grappig eigenlijk, dat foute uurtjequote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
Staat Walking on sunshine nog steeds hoog?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
die hebben ze nog dagelijks, door de week 09:00 en in weekend ergens ind e avondquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
vond ik vroeger wel grappig eigenlijk, dat foute uurtje
omdat het een uurtje was
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
Kindje bij de Kruidvat die in een bak met los snoep graait en ook iets van de vloer weer terug gooit.
moet je even op de site kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Staat Walking on sunshine nog steeds hoog?
Pik meteen even een dixie meequote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Tijd om een rondje over de a10 te gassen @:haags
En niet in zijn mond stoppenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
Kindje bij de Kruidvat die in een bak met los snoep graait en ook iets van de vloer weer terug gooit.
lekker hoorquote:
En toen heb je er wat van gezegd toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
Nou ik heb wel hard opgezegd dat het ranzig is maar het is mij te warm om heel moeilijk te gaan lopen doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toen heb je er wat van gezegd toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |