Mooi he zo typevautjuhquote:
Je zoekt ze wel uit hequote:
Lekker genietend in de zon van je bakkie koffie?quote:
Met curry of met ketchupquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:44 schreef ToT het volgende:
Ik ga zo een tosti maken; kaas voor in huis gehaald omdat Mini op school een tostidag had, maar hij vindt het niet meer lekker.
Nou Maily ik zie dichtbij vaak ook wel heel wat lekkers lopen hoorquote:
Lekker en dan dubbelkaas. Een vers tomaatje er tussen is ook altijd wel lekkerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:44 schreef ToT het volgende:
Ik ga zo een tosti maken; kaas voor in huis gehaald omdat Mini op school een tostidag had, maar hij vindt het niet meer lekker.
ja maar zien lopen of "hebben" is wat anders hequote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou Maily ik zie dichtbij vaak ook wel heel wat lekkers lopen hoor
Ja moet kunnen. En dan vooral als men het niet gelijk doorheeft en er al een paar reacties staan en dan een spuit 11 ( ik in dit geval) er ook nog iets over zegtquote:
Ik heb zelf één of ander pittig sausje gemaakt met mayonaise, bbq saus en diverse kruiden, en dat heb ik weer gerookt met een smoke gun.quote:
Voordeel is al ik door de week wat lekkers zie lopen ik het altijd mee naar huis kan nemen omdat ik dat niets in huis heb. In de weekende is dan weer een ander verhaal. Dan moet ik het laten lopen helaasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:47 schreef maily het volgende:
[..]
ja maar zien lopen of "hebben" is wat anders he
je mag op straat trek krijgen, maar wel thuis gaan eten
Nee, binnen. Ben geen buitenmens.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genietend in de zon van je bakkie koffie?
Meestal let ik er wel op, of ik het goed getypt heb of nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet kunnen. En dan vooral als men het niet gelijk doorheeft en er al een paar reacties staan en dan een spuit 11 ( ik in dit geval) er ook nog iets over zegt
Ik zit ook weinig buiten hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |