Stevia vind ik wel prima, daar zit vaak nog een beetje suiker bij omdat stevia iets bitter van zichzelf is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel suikervrije klene dorp/munt, is gezoet met Stevia.
Maar als je daar van aan de schijt raakt moet je wel heel wat eten. Of je bet er gevoelig voor dat kan ook
Ja snap ikquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschilt per keer eigenlijk, of we een drukke week samen hebben gehad of niet, of het mooi weer is of niet enz.
Ja er zijn wel een paar mensen hier met wie ik wat contact heb.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar moet je zelf wat aan doen.
Nog steeds geen leuke mensen in de buurt ontmoet, een vrijgezelle buurman waar je iets leuks mee zou kunnen gaan doen?
Ik was heel netjes aan de suikervrij chocolade gegaan, maar werd gelijk een halt toegeroepen.quote:
Dan ga ik hier wel op het dakterras zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik
Je kan ook lekker alleen gaan zwemmen of zo, boekje mee of oortjes en dan lekker op het strand zitten en ondertussen gluren naar al dat lekkers wat voorbij loopt
Gebakken vis dan héquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Wait, what now?Ik heb nog nooit iemand gehoord die dat een lekkere geur vindt!
Maak je niet druk Mario, of je nu op 4 of op 5 staat alleen de nummer 1 telt dat is de winnaar de rest niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:06 schreef mario390 het volgende:
het is nu alles fout hier om dat platz 4 niet klopt
Morguh Lovelyquote:
Ik gebruik ook stevia als ik slagroom klop niemand merkt er iets vanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Stevia vind ik wel prima, daar zit vaak nog een beetje suiker bij omdat stevia iets bitter van zichzelf is.
Jumbo had een tijdje sinas met stevia, die was goed te drinken!
Ja leuk toch, je zal zelf iets moeten gaan oppakken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er zijn wel een paar mensen hier met wie ik wat contact heb.
Tijdje geleden samen met Mini-ToT met wat buren naar de dierentuin geweest.Misschien dat ik hen straks ga bezoeken.
Vis stinktquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Wait, what now?Ik heb nog nooit iemand gehoord die dat een lekkere geur vindt!
Wel wat op het oog.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuk toch, je zal zelf iets moeten gaan oppakken.
Nog geen leuke dame ontmoet in de tussentijd?
Daar zou ik geen duik vanaf nemen, in het zwembad kan je nog een keer in het water duikenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ga ik hier wel op het dakterras zitten.
Verse vies stinkt niet, ouwe vies welquote:
Het blijft viesquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Verse vies stinkt echt wel!Misschien minder erg dan oude vies, maar toch!
Spannend, beetje in de buurt?quote:
Mooi he zo typevautjuhquote:
Je zoekt ze wel uit hequote:
Lekker genietend in de zon van je bakkie koffie?quote:
Met curry of met ketchupquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:44 schreef ToT het volgende:
Ik ga zo een tosti maken; kaas voor in huis gehaald omdat Mini op school een tostidag had, maar hij vindt het niet meer lekker.
Nou Maily ik zie dichtbij vaak ook wel heel wat lekkers lopen hoorquote:
Lekker en dan dubbelkaas. Een vers tomaatje er tussen is ook altijd wel lekkerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:44 schreef ToT het volgende:
Ik ga zo een tosti maken; kaas voor in huis gehaald omdat Mini op school een tostidag had, maar hij vindt het niet meer lekker.
ja maar zien lopen of "hebben" is wat anders hequote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou Maily ik zie dichtbij vaak ook wel heel wat lekkers lopen hoor
Ja moet kunnen. En dan vooral als men het niet gelijk doorheeft en er al een paar reacties staan en dan een spuit 11 ( ik in dit geval) er ook nog iets over zegtquote:
Ik heb zelf één of ander pittig sausje gemaakt met mayonaise, bbq saus en diverse kruiden, en dat heb ik weer gerookt met een smoke gun.quote:
Voordeel is al ik door de week wat lekkers zie lopen ik het altijd mee naar huis kan nemen omdat ik dat niets in huis heb. In de weekende is dan weer een ander verhaal. Dan moet ik het laten lopen helaasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:47 schreef maily het volgende:
[..]
ja maar zien lopen of "hebben" is wat anders he
je mag op straat trek krijgen, maar wel thuis gaan eten
Nee, binnen. Ben geen buitenmens.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genietend in de zon van je bakkie koffie?
Meestal let ik er wel op, of ik het goed getypt heb of nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet kunnen. En dan vooral als men het niet gelijk doorheeft en er al een paar reacties staan en dan een spuit 11 ( ik in dit geval) er ook nog iets over zegt
Ik zit ook weinig buiten hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |