O nu heb ik het gedaan dan wordt zo weer een - .quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de koffie maar aan de interactie met Dotteke, denk ik
Er komen soms dingen voorbij die ik totaal niet zie aankomen.
Dat doet er verder niet toequote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja, dat ligt dus niet per se aan de koffie
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien kan @:tot hier iets leuks van maken. Ik heb geen zin en geen tijd, want ik ga zo naar een concert
https://makeagif.com/gif/what-no-money-here-suck-a-cock-jHq2C3
Ik ga geen AI dingen lezen heb de pest aan dat gedoequote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Cola Light en Cola Zero zijn niet per se slecht voor je, maar ze zijn ook niet gezond. Ze bevatten geen suiker of calorieën, wat ze aantrekkelijk maakt als alternatief voor gewone frisdrank. Maar er zijn een paar dingen om rekening mee te houden:
Geen voedingswaarde: Ze leveren geen vitamines, mineralen of energie. Het is dus geen voedzame keuze.
Zoetstoffen: Ze bevatten kunstmatige zoetstoffen zoals aspartaam en acesulfaam-K. Deze zijn goedgekeurd als veilig, maar sommige mensen zijn er kritisch over. Voor mensen met fenylketonurie (PKU) is aspartaam zelfs gevaarlijk.
Cafeïne: Beide varianten bevatten cafeïne, wat bij overmatige inname kan leiden tot slaapproblemen of nervositeit, vooral bij kinderen of zwangere vrouwen.
De conclusie van voedingsdeskundigen is: af en toe een Cola Light of Zero drinken kan prima passen in een gezond voedingspatroon, zolang je het met mate doet. Water, thee of koffie zonder suiker blijven natuurlijk de gezondere keuzes.
Bron: Copilot AI
Iedere week bestaat uit 7 dagenquote:
Maar over thee en koffie valt ook van alles te zeggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Cola Light en Cola Zero zijn niet per se slecht voor je, maar ze zijn ook niet gezond. Ze bevatten geen suiker of calorieën, wat ze aantrekkelijk maakt als alternatief voor gewone frisdrank. Maar er zijn een paar dingen om rekening mee te houden:
Geen voedingswaarde: Ze leveren geen vitamines, mineralen of energie. Het is dus geen voedzame keuze.
Zoetstoffen: Ze bevatten kunstmatige zoetstoffen zoals aspartaam en acesulfaam-K. Deze zijn goedgekeurd als veilig, maar sommige mensen zijn er kritisch over. Voor mensen met fenylketonurie (PKU) is aspartaam zelfs gevaarlijk.
Cafeïne: Beide varianten bevatten cafeïne, wat bij overmatige inname kan leiden tot slaapproblemen of nervositeit, vooral bij kinderen of zwangere vrouwen.
De conclusie van voedingsdeskundigen is: af en toe een Cola Light of Zero drinken kan prima passen in een gezond voedingspatroon, zolang je het met mate doet. Water, thee of koffie zonder suiker blijven natuurlijk de gezondere keuzes.
HIj wil mij hier gewoon weghebbenquote:
Het bevat wel calorieën, maar een stuk minder.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze naaien je toch wel..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
Verder zorgen die kunstmatige zoetstoffen er juist voor dat je een vreetkick kunt krijgen: je lichaam wordt gefopt met zoetigheid zonder dat het echt suiker binnen krijgt, waardoor de zin in suiker versterkt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |