Ik had hetzelfde beeld hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar lijk jij mij helemaal geen type voor. Komt door dat ik altijd zie dat jij in luxe hotels en zo zit
Heb je dat nodig dan?quote:
Light?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, maar dat spul heb ik niet in huis. Ja, cola light.
Vind dat spul altijd zo stinkenquote:
ZIet er goed uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:48 schreef DJMO het volgende:
Tijd voor ontbijt!
Met koffie gvd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O dat wisselt, welke ik pak. Het is nu (kijkt in de keuken) inderdaad Cola light van AH huismerk.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:48 schreef D. het volgende:
[..]
Light?
Of Zero?
En da's natuurlijk geen energydrink
Het is nogal een verschilquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat wisselt, welke ik pak. Het is nu (kijkt in de keuken) inderdaad Cola light van AH huismerk.
[ afbeelding ]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er goed uit. Is dat Rob? ZO ja hoe komt hij zo blauw, wat heb je met hem gedaan?
quote:
IK heb het zelf nooit gedronken en mij ook niet echt in verdiept in de soorten en matenquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
een - puntje? Jeetje, jij bent streng.
Misschien moet je toch eens iets anders drinken, dit is duidelijk niet goed voor jequote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die Light producten schijnen helemaal niet goed te zijn zegt men.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat wisselt, welke ik pak. Het is nu (kijkt in de keuken) inderdaad Cola light van AH huismerk.
[ afbeelding ]
Het ligt niet aan de koffie maar aan de interactie met Dotteke, denk ikquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:52 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je toch eens iets anders drinken, dit is duidelijk niet goed voor je
Toch weer verslikken he, echt gewend ben je dus nog niet hierquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor een bril danquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de koffie maar aan de interactie met Dotteke, denk ik
Er komen soms dingen voorbij die ik totaal niet zie aankomen.
GG verslikt zich over al in en om bijna alles wat je typtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:52 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je toch eens iets anders drinken, dit is duidelijk niet goed voor je
Cola Light en Cola Zero zijn niet per se slecht voor je, maar ze zijn ook niet gezond. Ze bevatten geen suiker of calorieën, wat ze aantrekkelijk maakt als alternatief voor gewone frisdrank. Maar er zijn een paar dingen om rekening mee te houden:quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die Light producten schijnen helemaal niet goed te zijn zegt men.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |