SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
BWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Lekker zweten..Don't follow me. I am lost too
Heb je het nu al warm?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
cWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nieuwetopicggbolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik schroei de tent uit bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lekker duik nemen dan maar Fogelquote:
En jij in een tent?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zooooooo lekker een bolk van GGquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZozoDon't follow me. I am lost too
KolkDon't follow me. I am lost too
Korstjes uit je neusquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ja, Fogel lijkt me ook niet iemand die in een tent slaapt. Het zal een spreekwoordelijke uitdrukking zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker duik nemen dan maar Fogel
En jij in een tent?How can I make this topic about me?![]()
Nee mij ook niet die is meer van de luxe hotelsquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Fogel lijkt me ook niet iemand die in een tent slaapt. Het zal een spreekwoordelijke uitdrukking zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Zuidplein is volledig overdekt en de winkels hebben aircoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee mij ook niet die is meer van de luxe hotels![]()
![]()
Ah, dat is wel lekker. Ga je ook naar de koopgoot?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zuidplein is volledig overdekt en de winkels hebben aircoHow can I make this topic about me?![]()
Nee, daar vind ik niks aanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, dat is wel lekker. Ga je ook naar de koopgoot?![]()
Rotterdam Zuidplein is een bruisend gebied in het zuiden van Rotterdam, vooral bekend vanwege het Winkelcentrum Zuidplein — een van de grootste overdekte winkelcentra van Nederland. Je vindt er meer dan 160 winkels, van grote merken tot lokale boetieks, en een breed aanbod aan eetgelegenheden, van fastfood tot wereldkeukens.
Naast het winkelcentrum ligt ook Theater Zuidplein, een modern cultureel centrum waar je terecht kunt voor toneel, muziek, cabaret en community-evenementen. Het gebied is goed bereikbaar met het openbaar vervoer: metrostation Zuidplein ligt er pal naast, en er is een groot busstation.
Kortom, Zuidplein is een levendige plek waar je kunt winkelen, eten, cultuur beleven én makkelijk naartoe reist.How can I make this topic about me?![]()
Zo alles maar weer dichtgooien boven.Don't follow me. I am lost too
Das bijna weer een - puntjuh hequote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas duikt weg achter de tafelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger wel in Rotterdam geweest. Ik heb daar familie wonen.
Althans in Spijkenisse
O dat is wel lekker. Maar als je dan buiten komt Kadoen klap voor je kopquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zuidplein is volledig overdekt en de winkels hebben airco
Maar dan snel de auto in en daar de airco weer aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:
een - puntje? Jeetje, jij bent streng.
How can I make this topic about me?![]()
Gezellige stad
super slecht geslapen was er al om 2 uur uit dus ja dan kan je dat verwachten hequote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
een - puntje? Jeetje, jij bent streng.
![]()
Dat is op een kantoordag ook zo. Zit je in de ochtend in zo'n climate control pand, tussenmiddag even een middagwandeling, gelijk kadoen bij de deur van de warmte, rondje lopen, helemaal bezweet, en dan zit je binnen compleet oververhit achter je werkplek. En aan het einde van de dag loop je als je het kantoorpand uitloopt ook vol in een deken van warmte.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker. Maar als je dan buiten komt Kadoen klap voor je kop
Maar dan snel de auto in en daar de airco weer aan
En de auto is nog erger, die heeft de hele dag in de brandende zon gestaan dus die is wel 50 graden binnen.How can I make this topic about me?![]()
Je kan beter een witte auto hebben.Don't follow me. I am lost too
Douchen . Er is niks om in te duiken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker duik nemen dan maar Fogel
En jij in een tent?
Ik in een tent ja. Vanavond ook weerI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Toch geen koepeltent maar eentje waar je ook in kunt staan, een fatsoenlijke?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Douchen . Er is niks om in te duiken.
Ik in een tent ja. Vanavond ook weerHow can I make this topic about me?![]()
Ja geloof ik graag. maar dan heb je wel de hele dag koel gezeten dat is dan wel weer fijnquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is op een kantoordag ook zo. Zit je in de ochtend in zo'n climate control pand, tussenmiddag even een middagwandeling, gelijk kadoen bij de deur van de warmte, rondje lopen, helemaal bezweet, en dan zit je binnen compleet oververhit achter je werkplek. En aan het einde van de dag loop je als je het kantoorpand uitloopt ook vol in een deken van warmte.
En de auto is nog erger, die heeft de hele dag in de brandende zon gestaan dus die is wel 50 graden binnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bit zuitenDon't follow me. I am lost too
O daar lijk jij mij helemaal geen type voor. Komt door dat ik altijd zie dat jij in luxe hotels en zo zitquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Douchen . Er is niks om in te duiken.
Ik in een tent ja. Vanavond ook weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey D.
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: