Ah, dat is wel lekker. Ga je ook naar de koopgoot?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zuidplein is volledig overdekt en de winkels hebben airco
Nee, daar vind ik niks aanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, dat is wel lekker. Ga je ook naar de koopgoot?
Das bijna weer een - puntjuh hequote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas duikt weg achter de tafel
O dat is wel lekker. Maar als je dan buiten komt Kadoen klap voor je kopquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zuidplein is volledig overdekt en de winkels hebben airco
super slecht geslapen was er al om 2 uur uit dus ja dan kan je dat verwachten hequote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
een - puntje? Jeetje, jij bent streng.
Dat is op een kantoordag ook zo. Zit je in de ochtend in zo'n climate control pand, tussenmiddag even een middagwandeling, gelijk kadoen bij de deur van de warmte, rondje lopen, helemaal bezweet, en dan zit je binnen compleet oververhit achter je werkplek. En aan het einde van de dag loop je als je het kantoorpand uitloopt ook vol in een deken van warmte.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker. Maar als je dan buiten komt Kadoen klap voor je kop
Maar dan snel de auto in en daar de airco weer aan
Douchen . Er is niks om in te duiken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker duik nemen dan maar Fogel
En jij in een tent?
Toch geen koepeltent maar eentje waar je ook in kunt staan, een fatsoenlijke?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Douchen . Er is niks om in te duiken.
Ik in een tent ja. Vanavond ook weer
Ja geloof ik graag. maar dan heb je wel de hele dag koel gezeten dat is dan wel weer fijnquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is op een kantoordag ook zo. Zit je in de ochtend in zo'n climate control pand, tussenmiddag even een middagwandeling, gelijk kadoen bij de deur van de warmte, rondje lopen, helemaal bezweet, en dan zit je binnen compleet oververhit achter je werkplek. En aan het einde van de dag loop je als je het kantoorpand uitloopt ook vol in een deken van warmte.
En de auto is nog erger, die heeft de hele dag in de brandende zon gestaan dus die is wel 50 graden binnen.
O daar lijk jij mij helemaal geen type voor. Komt door dat ik altijd zie dat jij in luxe hotels en zo zitquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Douchen . Er is niks om in te duiken.
Ik in een tent ja. Vanavond ook weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |