Maandag werken en dagbesteding.quote:
En dan zeggen mensen ook weer wat over.quote:
Er zijn vast meer mensenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen, maar geen zin om in m'n uppie te gaan.
Het kan ook juist helpen als je al een vreetkick hebt en je lichaam wijs wil maken dat je iets lekkers hebt ervoorquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
Verder zorgen die kunstmatige zoetstoffen er juist voor dat je een vreetkick kunt krijgen: je lichaam wordt gefopt met zoetigheid zonder dat het echt suiker binnen krijgt, waardoor de zin in suiker versterkt wordt.
Ik heb gehoord dat het kalk in kraanwater niet in het lichaam wordt opgenomen omdat het geen bruikbare verbinding zou zijn die in maagzuur opgelost kan worden. Lijkt me zeer sterk, maar sowieso stelt dat piepkleine beetje kalk sowieso geen donder voor vergeleken met wat er in veel andere voedingsmiddelen zit.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen ook weer wat over.
Kraanwater is niet goed want bevat teveel kalk in sommige gebieden.
Uit flesjes zitten er in die flesjes weer allerhande microplastics en consorten.
Je kan het niet goed doen
Die proteïne-repen met zoetstoffen zijn an sich wel redelijk te vreten, maar voldoening krijg ik er niet van, tenzij ik er meerdere van achter elkaar weg vreet!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het kan ook juist helpen als je al een vreetkick hebt en je lichaam wijs wil maken dat je iets lekkers hebt ervoor
tis allemaal troep waar je gewoon niet aan beginnen moetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
Verder zorgen die kunstmatige zoetstoffen er juist voor dat je een vreetkick kunt krijgen: je lichaam wordt gefopt met zoetigheid zonder dat het echt suiker binnen krijgt, waardoor de zin in suiker versterkt wordt.
Gezellig weekje toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maandag werken en dagbesteding.
Dinsdag thuis, woensdag Rock voor Specials, donderdag thuis.
Dawast
Ja hoor, alleen een beetje veul te vroeg wakker,quote:
Ik heb ooit in het verleden een paar keer suikervrije drop gekocht.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tis allemaal troep waar je gewoon niet aan beginnen moet
Mijn dokter zegt, je kan beter een gewoon chocolaatje eten dan een zgn suikervrije
Gaat wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen een beetje veul te vroeg wakker,
En met jou?
Hey Marioquote:
Ben je daar al een beetje aan 'gewend" ?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Mini-ToT bij zijn moeder is.
Verschilt per keer eigenlijk, of we een drukke week samen hebben gehad of niet, of het mooi weer is of niet enz.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je daar al een beetje aan 'gewend" ?
Proteïne toetjes werken beter naar mijn ideequote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Die proteïne-repen met zoetstoffen zijn an sich wel redelijk te vreten, maar voldoening krijg ik er niet van, tenzij ik er meerdere van achter elkaar weg vreet!
Hear hearquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tis allemaal troep waar je gewoon niet aan beginnen moet
Mijn dokter zegt, je kan beter een gewoon chocolaatje eten dan een zgn suikervrije
Zet een TR of meld het in FBquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:06 schreef mario390 het volgende:
het is nu alles fout hier om dat platz 4 niet klopt
En dat vindt je een vieze geur?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iemand heeft koffie gepakt in de sportschool![]()
Nu is de machine gaan malen en de koffie lucht wordt door de airco naar de hele toko verspreid
Gewoon ff wat deodorant rondspuiten. probleem opgelost!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nu is de machine gaan malen en de koffie lucht wordt door de airco naar de hele toko verspreid
Nja trekt vast wel snel weer weg die luchtquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon ff wat deodorant rondspuiten. probleem opgelost!
[ afbeelding ]
Ik heb wel suikervrije klene dorp/munt, is gezoet met Stevia.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit in het verleden een paar keer suikervrije drop gekocht.
Ik raakte er telkens van aan de schijt!
De geur van koffiequote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja, daar moet je zelf wat aan doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat wel.
Wel eenzaam gevoel nu dat het prachtig weer is en Mini niet bij me is.
Ik moet me maar wat zien te vermaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |