Moest lachen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:46 schreef kibo het volgende:
Het is wachten op een paar fikse onweersbuien
Idd, lekker voorspellen met code geel. Komt er geen druppel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moest lachen.
Tuurlijk gaan we die niet krijgen.
Morgen staat er toch iets in de modellen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moest lachen.
Tuurlijk gaan we die niet krijgen.
Sterkte vandaagquote:Op zondag 22 juni 2025 04:46 schreef heywoodu het volgende:
Zo, hele boel open, hopelijk heeft dat nog een beetje effect voor vandaag
Zo lang ik gewoon thuis kan blijven en geen verplichtingen buiten de deur heb kom ik zulke dagen wel door, de 24 graden in de woonkamer overleef ik nog welquote:
Hier iets minder aan de kust is het nu al bijna even warm als gisteren rond het middaguur.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:09 schreef Haags het volgende:
Het is hier aan de kust al stukken koeler dan gister op dit tijdstip.
Groot lichtgrijs vlak over het land, ook hier, maar de zon schijnt toch echt en er valt geen druppelquote:Op zondag 22 juni 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing
Buienradar is stuk
Dan is het toch wel weer zo lullig als dat ene vlekje toch wel regen schijnt te zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Groot lichtgrijs vlak over het land, ook hier, maar de zon schijnt toch echt en er valt geen druppel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |