Gappie, home trainers staan voor ophalen bij de 2e hand shops voor noppes. Komen er niet vanaf.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, stappendoel is gehaald hoor +- 5200 stappen vandaag. Nog ff gauw binnen wat gewandeld net![]()
Morgen word 't volgens mij iets aangenamer, hoop 't dan ook te halen.
Zondag de hele dag weg, dan word 't lastig. Maar dan verbrand ik weer op een hele andere manier calorietjes
Oh. Nou dan gooi ik de ventilator in huis wel aanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Morgen wordt het juist veel warmer...
Ik had een fantastische mooie nieuwe Fitbike 5. Maar laatste x dat ik die serieus gebruikte was Mei vorig jaar dus die heb ik laten ophalen omdat ik vond dat íe ruimte in beslag namquote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gappie, home trainers staan voor ophalen bij de 2e hand shops voor noppes. Komen er niet vanaf.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik had een fantastische mooie nieuwe Fitbike 5. Maar laatste x dat ik die serieus gebruikte was Mei vorig jaar dus die heb ik laten ophalen omdat ik vond dat íe ruimte in beslag nam![]()
Nou achteraf denk ik inderdaad shit, had ik 'm nog maar gehad.
Zoals altijdquote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jouw gezeur, drijft een topic in mineur.
Een topic in mineur, zorgt voor afnemend kleurquote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een topic in mineur door een user zonder kleur. Maakt het moeilijk voor mensen zonder gezeur.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een topic in mineur, zorgt voor afnemend kleur
Wat onaardig...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ouwe geilaardquote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
seventeen en chick magazin downgeloadet
Dat is ook niet nodig merk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft ooit iemand gezegd dat ik aardig ben dan?
Niet mee eens, waarom dit, niets aan de hand nu.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nouhou dat was Poëtisch.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet mee eens, waarom dit, niets aan de hand nu.
Zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt als een zeurende snikkel in de morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |