Ik ook maat, het hele rare was... Ik lag te slapen in vliegtuig van Abu Dhabi naar Amsterdam... Bedje lekker flat en werd wakker en toen pas kickte het erin. Vakantie over! Normaal heb je dat in de taxi naar vliegveld, nu pas veel later. En voelde me ineens kut joh.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop dat je dan weer snel terug kunt
Hier is er éénquote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk ligt er een beetje aan hoe veel kutposts er gemaakt worden.
Nou, stappendoel is gehaald hoor +- 5200 stappen vandaag. Nog ff gauw binnen wat gewandeld netquote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk óók wel zo![]()
morgen weer een dag, en misschien je doel iets lager stellen
quote:
Morgen wordt het juist veel warmer...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, stappendoel is gehaald hoor +- 5200 stappen vandaag. Nog ff gauw binnen wat gewandeld net![]()
Morgen word 't volgens mij iets aangenamer, hoop 't dan ook te halen.
Zondag de hele dag weg, dan word 't lastig. Maar dan verbrand ik weer op een hele andere manier calorietjes
Gappie, home trainers staan voor ophalen bij de 2e hand shops voor noppes. Komen er niet vanaf.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, stappendoel is gehaald hoor +- 5200 stappen vandaag. Nog ff gauw binnen wat gewandeld net![]()
Morgen word 't volgens mij iets aangenamer, hoop 't dan ook te halen.
Zondag de hele dag weg, dan word 't lastig. Maar dan verbrand ik weer op een hele andere manier calorietjes
Oh. Nou dan gooi ik de ventilator in huis wel aanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Morgen wordt het juist veel warmer...
Ik had een fantastische mooie nieuwe Fitbike 5. Maar laatste x dat ik die serieus gebruikte was Mei vorig jaar dus die heb ik laten ophalen omdat ik vond dat íe ruimte in beslag namquote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gappie, home trainers staan voor ophalen bij de 2e hand shops voor noppes. Komen er niet vanaf.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik had een fantastische mooie nieuwe Fitbike 5. Maar laatste x dat ik die serieus gebruikte was Mei vorig jaar dus die heb ik laten ophalen omdat ik vond dat íe ruimte in beslag nam![]()
Nou achteraf denk ik inderdaad shit, had ik 'm nog maar gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |