SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat kutjoch zat ws al te loerenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssss![]()
Vast!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:37 schreef mario390 het volgende:
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssss![]()
![]()
Wil je hem nog kutter maken dan hij al is door hem Jezus te noemen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je hem nog kutter maken dan hij al is door hem Jezus te noemen?![]()
![]()
Nou ja het is ook best een kuttopicquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vanmiddag deed ie dat ook al..quote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Sorryquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je hem nog kutter maken dan hij al is door hem Jezus te noemen?![]()
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Fritti
scampi e chianti
calamari
ecco la per me Zuppa Romana.
Maccheroni
canneloni
peperoni
ecco la per me Zuppa Romana.
Bella donna
mamma mia
alimenti ciao.
Roma Roma Napoli amore mio.
Mozzarella
mortadella
tarantella
ecco la per me Zuppa Romana.![]()
Ik wilde zo graag opbolkenquote:
Meh. @Rob vind de mcplant beter dan die veggie burger van bk, en de cola (zelf tappen) heeft nauwelijks prik. Geef mij ook de Mac maarquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
5 minuten online weer overschreden
Gister hadden ze New York Pizza.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is het dienblad van @:rob Geen idee wat @:djmo eetHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: