SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat kutjoch zat ws al te loerenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssss![]()
Vast!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:37 schreef mario390 het volgende:
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssss![]()
![]()
Wil je hem nog kutter maken dan hij al is door hem Jezus te noemen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je hem nog kutter maken dan hij al is door hem Jezus te noemen?![]()
![]()
Nou ja het is ook best een kuttopicquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Sorryquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je hem nog kutter maken dan hij al is door hem Jezus te noemen?![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Fritti
scampi e chianti
calamari
ecco la per me Zuppa Romana.
Maccheroni
canneloni
peperoni
Bella donna
mamma mia
alimenti ciao.
Roma Roma Napoli amore mio.
Mozzarella
mortadella
tarantella
ecco la per me Zuppa Romana.![]()
Ik wilde zo graag opbolkenquote:
Meh. @Rob vind de mcplant beter dan die veggie burger van bk, en de cola (zelf tappen) heeft nauwelijks prik. Geef mij ook de Mac maarquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
5 minuten online weer overschreden
Gister hadden ze New York Pizza.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is het dienblad van @:rob Geen idee wat @:djmo eetHow can I make this topic about me?![]()
Zigeunersoep?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:40 schreef mario390 het volgende:
Fritti
scampi e chianti
calamari
Maccheroni
canneloni
peperoni
Bella donna
mamma mia
alimenti ciao.
Roma Roma Napoli amore mio.
Mozzarella
mortadella
tarantella
ecco la per me Zuppa Romana.![]()
![]()
Ik blief geen nepburgers!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh. @:Rob vind de mcplant beter dan die veggie burger van bk, en de cola (zelf tappen) heeft nauwelijks prik. Geef mij ook de Mac maar![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik wel een flinke tijd bezig ben met bestellen aan zo'n zuil, me moeizaam door de diverse schermen aan het worstelen. Het is niet altijd even duidelijk.
En heb ik alsnog geen mayo bij m'n patat.
How can I make this topic about me?![]()
Goed kauwen #KootenBiequote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is vast het plafond aan het witten van de pret nu.![]()
Oh je bent echt geen uitzondering hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel een flinke tijd bezig ben met bestellen aan zo'n zuil, me moeizaam door het menu aan het worstelen. Het is niet altijd even duidelijk.
En heb ik alsnog geen mayo bij m'n patat.
Zit altijd te zoeken naar milkshakes, of ze nou bij drankjes of bij desserts zitten bijvoorbeeld.
Burgers zonder menu, gekloot....![]()
moet je misschien vragen om een frietje metquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel een flinke tijd bezig ben met bestellen aan zo'n zuil, me moeizaam door de diverse schermen aan het worstelen. Het is niet altijd even duidelijk.
En heb ik alsnog geen mayo bij m'n patat.![]()
De cheeseburgers zonder augurken waren voor mij hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is het dienblad van @:rob Geen idee wat @:djmo eet
Met een frikandel!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:45 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
moet je misschien vragen om een frietje met![]()
![]()
't is niet heel handig nee. En je MOET een statiegeld beker van 1 euro meetellen met je menu (anders is de knop 'doorgaan' uitgegrijsd). Als je nog je beker van de vorige keer had dan kun je die niet opnieuw gebruiken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh je bent echt geen uitzondering hoor.
Zit altijd te zoeken naar milkshakes, of ze nou bij drankjes of bij desserts zitten bijvoorbeeld.
Burgers zonder menu, gekloot....How can I make this topic about me?![]()
Du, darfst mich entführen in der Nacht
Du, dann machen wir ′ne Kissenschlacht
Du, darfst mich auf die Backe schmatzen
Du, mich jucken und mich kratzen
Du darfst alles, was du willst, nur eins, das nicht
Du, darfst mit mir 'ne Brause blubbern
Du, manchmal meine Nase stuppen
Du, darfst im Matsch mit mir rumwühlen
Du, heimlich Doktor mit mir spielen
Mach mir doch kein′ Knutschfleck, alles, nur kein' Knutschfleck
So'n Fleck hat nur den einen Zweck, der Knutschfleck bleibt und du bist weg
Mach mir doch kein′ Knutschfleck, alles, nur kein′ Knutschfleck
So'n Fleck hat nur den einen Zweck, der Knutschfleck bleibt und du bist weg![]()
Wat de vliegende blauwe neuk? Dat is afzetterij!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't is niet heel handig nee. En je MOET een statiegeld beker van 1 euro meetellen met je menu (anders is de knop 'doorgaan' uitgegrijsd). Als je nog je beker van de vorige keer had dan kun je die niet opnieuw gebruiken.![]()
Auf die Backe schmatzenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:48 schreef mario390 het volgende:
Du, darfst mich entführen in der Nacht
Du, dann machen wir ′ne Kissenschlacht
Du, darfst mich auf die Backe schmatzen
Du, mich jucken und mich kratzen
Du, darfst mit mir 'ne Brause blubbern
Du, manchmal meine Nase stuppen
Du, darfst im Matsch mit mir rumwühlen
Du, heimlich Doktor mit mir spielen
Mach mir doch kein′ Knutschfleck, alles, nur kein' Knutschfleck
So'n Fleck hat nur den einen Zweck, der Knutschfleck bleibt und du bist weg
Mach mir doch kein′ Knutschfleck, alles, nur kein′ Knutschfleck
So'n Fleck hat nur den einen Zweck, der Knutschfleck bleibt und du bist weg![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: