Kati Piri heeft al een fapje gezet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:24 schreef mackinac het volgende:
[..]
Krijgt Groenlinks-PvdA toch nog hun zin.
Zit het je echt zo diep die reacties?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:22 schreef HowardRoark het volgende:
Uit de Arabische en Islamitische fuikjes. Vertaling:
[..]
'Visual enjoyment'
[ twitter ]
Voor mensen die al maandenlang stellen het zo nauw te nemen met 'mensenrechten' en het 'internationale recht' vind ik dit inderdaad vrij opvallend om te zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zit het je echt zo diep die reacties?
Sowieso zijn het veel trollen en ragebait accounts (= views = advertentie inkomsten)
Maar dan nog, ga eens naar een Oekrainse sub op reddit en zie wat ze over de russen zeggen. Andersom is waarschijnlijk nog erger.
Dat Iron Dome is natuurlijk ook niet onfeilbaar en raakt ook door z'n munitie heen. Daarbij zal Iran ook echt wel de nodige 'lessons learned' van hun Russische vrienden doorkrijgen, die in Oekraïne met Shaheds en raketten tegen Westerse afweer vechten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:15 schreef Momo het volgende:
Heeft Iran nou een manier gevonden om makkelijker door Iron Dome te kunnen komen?
Ah ja ik volg die accounts niet, dus als ze het daar idd over hadden eerder is het vrij hypocriet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Voor mensen die al maandenlang stellen het zo nauw te nemen met 'mensenrechten' en het 'internationale recht' vind ik dit inderdaad vrij opvallend om te zien.
Nog sterker: ik ben pro-Oekraïne, dus ook ik trek de conclusie dat elke dode Russische bezetter op zijn minst mijn tranen niet waard zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zit het je echt zo diep die reacties?
Sowieso zijn het veel trollen en ragebait accounts (= views = advertentie inkomsten)
Maar dan nog, ga eens naar een Oekrainse sub op reddit en zie wat ze over de russen zeggen. Andersom is waarschijnlijk nog erger.
Genoeg Israëlische accounts die precies hetzelfde gedrag vertonenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah ja ik volg die accounts niet, dus als ze het daar idd over hadden eerder is het vrij hypocriet.
Bron?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Veel hits begrijp ik?![]()
De beelden druppelen binnen nu.
Nee hoor niet hypocriet. Dat is fafo. Als Israel niet bestookt had willen worden hadden ze niet moeten aanvallen. Klagen als ze zelf geraakt worden dat is hypocriet. Helemaal van lui die constant bagataliseerden dat de Israelische bombardementen op gaza niks voorstelden maar nu dit allemaal vreselijk vinden bekennen flink kleur.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De palliewappies veroordelen dit dan weer niet. Best hypocriet.
Ik volg altijd de reacties hier in de live threadsquote:
Wil net zeggen. Er is betrekkelijk weinig aan het handje toch.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik volg altijd de reacties hier in de live threads
https://www.reddit.com/r/(...)an_conflict_part_iv/
Maar de beelden die ik net zag zijn van gister zie ik nu.
In dit topic zitten ook wat users met een plakbroek na dit soort beelden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:22 schreef HowardRoark het volgende:
Uit de Arabische en Islamitische fuikjes. Vertaling:
[..]
'Visual enjoyment'
[ twitter ]
Wel veel van wat ik lees. Al 3 inslagen in 1 wijk + meerdere inslagen in andere delen van israel.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wil net zeggen. Er is betrekkelijk weinig aan het handje toch.
Misschien zetten ze ook de modernere raketten in.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:15 schreef Momo het volgende:
Heeft Iran nou een manier gevonden om makkelijker door Iron Dome te kunnen komen?
Israël valt niet aan, het wordt telkens aangevallen. Jij blijft dit maar verdraaien.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee hoor niet hypocriet. Dat is fafo. Als Israel niet bestookt had willen worden hadden ze niet moeten aanvallen. Klagen als ze zelf geraakt worden dat is hypocriet. Helemaal van lui die constant bagataliseerden dat de Israelische bombardementen op gaza niks voorstelden maar nu dit allemaal vreselijk vinden bekennen flink kleur.
Vervelend voor de Israeliers die dit niet zo gewild hebben.
Zij denken vast en zeker 'koekje van eigen deeg'. Raar hoorrrquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Voor mensen die al maandenlang stellen het zo nauw te nemen met 'mensenrechten' en het 'internationale recht' vind ik dit inderdaad vrij opvallend om te zien.
De meerderheid is teleurgesteld, de rest leeft in ontkenning ( zie user catturd op twitter)quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:36 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat dat kan met Trump als president. Hoe reageert MAGA?
Dat is inderdaad raar te noemen. Want wat heeft Israël Arabische moslims in bijvoorbeeld Marokko, Libië of Irak aangedaan?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zij denken vast en zeker 'koekje van eigen deeg'. Raar hoorrr
Sorry maar dit is ook wel met oogkleppen op hoor. Israël als land valt ook zelf gewoon aan. Het zijn geen engeltjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israël valt niet aan, het wordt telkens aangevallen. Jij blijft dit maar verdraaien.
En wie valt het dan aan? Ik zou namelijk zeggen begin dit soort claims eens te onderbouwen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry maar dit is ook wel met oogkleppen op hoor. Israël als land valt ook zelf gewoon aan. Het zijn geen engeltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |