https://www.nu.nl/binnenl(...)al-in-vliegtuig.htmlquote:Quincy Promes is onderweg naar Nederland. De voetballer is veroordeeld voor drugshandel en het steken van zijn neef. Hij kreeg in totaal een straf van 7,5 jaar opgelegd en wordt uitgeleverd door Dubai. Volgens het Openbaar Ministerie arriveert hij binnenkort in Nederland.
even aan Maxima vragenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Kunnen ze hem halverwege de vlucht niet gewoon in zee donderen?
"This is your captain speaking"quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Klopt ja, leuke reclames waren datquote:
[SaskiaBelleman]Ga het topic maar lezen.[/SaskiaBelleman]quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:29 schreef Hathor het volgende:
Maar wat deed hij eigenlijk in Dubai? Stond hij niet meer onder contract van die club in Moskou?
Mijnheer was zo bijdehand om met een gehuurde auto een ongeluk te veroorzaken en daarna weg te vluchten, tenminste zoiets was het, mocht uit de bak op borgtocht maar niet terug naar Rusland, speelde vervolgens daar bij een 2e divisie clubje.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:29 schreef Hathor het volgende:
Maar wat deed hij eigenlijk in Dubai? Stond hij niet meer onder contract van die club in Moskou?
En dan zeker een gat graven naar buiten. Trappen we toch niet meer in.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:32 schreef Hexagon het volgende:
MIsschien mag hij wel een Dubai poster op zijn cel.
Dan moet je een bijzonder route vliegen. Of je mikt goed en je gooit m in een bergmeer.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:46 schreef Hyaenidae het volgende:
MS13 tattoos geven en hij kan met de Air Qatar Force One mee richting El Salvadorquote:
En wie betaalt dat, wij allemaal zeker. Goedkoopste vlucht was prima geweest, gewoon vastbinden ergens achterin, en als ze 'm onderweg kwijtraken is het mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
De krant meldt over de uitlevering: "Aanvankelijk was het plan hem per KLM-lijnvlucht naar Nederland te vliegen. Maar de kans dat Promes aan boord door toeristen zou worden gefotografeerd werd te groot geacht. Ook speelden veiligheidsrisico’s een rol." Daarom zal de uitlevering via een gecharterde privéjet gebeuren.
Vrachtvliegtuig van El Al was goed genoeg.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:46 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
En wie betaalt dat, wij allemaal zeker. Goedkoopste vlucht was prima geweest, gewoon vastbinden ergens achterin, en als ze 'm onderweg kwijtraken is het mooi meegenomen.
Hoezo, wou je 'm onthalen op Schiphol?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:56 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe lang is het vliegen vanaf Dubai?
Want toen het nieuws rond 13.30u bekend werd, zat ie al in het vliegtuig.
Over een half uur landt een A380 uit Dubai.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:56 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe lang is het vliegen vanaf Dubai?
Want toen het nieuws rond 13.30u bekend werd, zat ie al in het vliegtuig.
Met een liedje:quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hoezo, wou je 'm onthalen op Schiphol?
hij is met een gehuurde privejet , niet een a380quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Over een half uur landt een A380 uit Dubai.
Is nu net voorbij Paderborn
Air Vughtquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:36 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hij is met een gehuurde privejet , niet een a380
♫ Zie ginds komt het vliegtuig uit Du-bai weer aan, het brengt ons Quin-cy Pro-mes, ik zie hem al staan ♫quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met een liedje:
En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zie ginds komt het vliegtuig uit Dubai weer aan, het brengt ons Quincy Promes, ik zie hem al staan.
Zwarte Piet is hier welkom, maar een kansenparels als Quincy P. mag lekker buiten blijven.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
♫ Zie ginds komt het vlieg-tuig uit Du-bai weer aan, het brengt ons Quin-cy Pro-mes, ik zie hem al staan ♫
♫ Hoe huppelt zijn ci-pier de gate op en neer, hoe zwaaien de boei-en al heen en al weer ♫
♫ Half FOK! staat te lachen en roept hem reeds toe: wie vlucht voor de rech-ter krijgt als-nog de roe ♫
♫ O lieve Quincy Promes, kom ook eens bij mij, maar wel pas over zeven jaar, met je straf weer voorbij ♫
De eerste gram krijg je altijd cadeau hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:38 schreef Kamelenteen het volgende:
Zwarte Piet brengt namelijk kadootjes mee en Quincy P. niet.
Huh, 3 kinderen? Waarom is ie dan nog niet weggelopen?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:09 schreef roos94 het volgende:
Dit ding heeft gewoon 3 kinderen dat is het meest trieste van alles..
Dat wilde ze ook doen, economy KLM. Maar dat is tegen het 3de artikel van het EVRM. Zo onmenselijk mag je gevangenen niet behandelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:46 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
En wie betaalt dat, wij allemaal zeker. Goedkoopste vlucht was prima geweest, gewoon vastbinden ergens achterin, en als ze 'm onderweg kwijtraken is het mooi meegenomen.
Ik lees nu dat zijn vriendin in verwachting is van hem. 4e op komst dus. Lekker bezig Quinquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:10 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Huh, 3 kinderen? Waarom is ie dan nog niet weggelopen?
Ik heb letterlijk mee zitten zingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
♫ Zie ginds komt het vlieg-tuig uit Du-bai weer aan, het brengt ons Quin-cy Pro-mes, ik zie hem al staan ♫
♫ Hoe huppelt zijn ci-pier de gate op en neer, hoe zwaaien de boei-en al heen en al weer ♫
♫ Half FOK! staat te lachen en roept hem reeds toe: wie vlucht voor de rech-ter krijgt als-nog de roe ♫
♫ O lieve Quincy Promes, kom ook eens bij mij, maar wel pas over zeven jaar, met je straf weer voorbij ♫
ekte gangstaquote:de uitlevering zal via een gecharterde privéjet gebeuren.
[url=It's all 'bout the money. It's al bout the dum dum da da dum dum.]It's all 'bout the money. It's al bout the dum dum da da dum dum.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik lees nu dat zijn vriendin in verwachting is van hem. 4e op komst dus. Lekker bezig Quin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |