SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
* TheStigsDutchCousin raises eyebrowquote:
Nee want we hebben plannetjesquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik blij dat Ambar mij even redde van de helikopter door heel hard te blaffen
Ja nou, het werkte toch? De helikopter is weer wegquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik blij dat Ambar mij even redde van de helikopter door heel hard te blaffen
Denken kunnen ze ook nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Denk is één van de grootste partijen onder jongeren
Ja zeker ging weer heel hard weg. Dus hij heeft goed zijn werk gedaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, het werkte toch? De helikopter is weer weg
Hmmmquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik net in de lift stond, stond er een kind en die vroeg wat er met mijn huid was...
Gewoon gezegd dat is een ziekte en dat ik daar niks aan kan doen.. Ik vind het al lastig om aan een volwassen uit te leggen...
De jongeren rijden nu ook met 25+ rond in een gewatteerde zwarte jas op hun flikkerfiets fatbikequote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Ja en het was ook gewoon heel netjes gevraagd...quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Ja met kinderen is het wel vaak gewoon oprechte nieuwsgierigheid
Denk dat je dat goed hebt gezegd
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en het was ook gewoon heel netjes gevraagd...
Denk dat dit voor zowel kinderen als volwassenen de juiste korte en bondige uitleg isquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik net in de lift stond, stond er een kind en die vroeg wat er met mijn huid was...
Gewoon gezegd dat is een ziekte en dat ik daar niks aan kan doen.. Ik vind het al lastig om aan een volwassen uit te leggen...
Staat gewoon op exact dezelfde hoogte hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Goed uitlijning26 van vandaag is hoger dan 26 en 27 van volgende week
24 van 1 en 2 juli zijn ook niet even hoogquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat gewoon op exact dezelfde hoogte hoorde 27 ietsjes hoger
Zomaar een gok, als dat zo is: De grafiek laat ronde getallen zien maar is gebaseerd op minimaal 1 cijfer achter de komma.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
24 van 1 en 2 juli zijn ook niet even hoog
Waar is dit?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Welke locatie?quote:
Ik kan er niet zo goed tegenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zomaar een gok, als dat zo is: De grafiek laat ronde getallen zien maar is gebaseerd op minimaal 1 cijfer achter de komma.
Tuurlijk wel joh. Is gewoon standaard tabel-naar-grafiek-software. Is vast optisch bedrog.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
24 van 1 en 2 juli zijn ook niet even hoog
Ik wil eigenlijk ook wel error bars als we toch de grafiek gaan bekritiseren.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Daar woont mijn broer.quote:
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel error bars als we toch de grafiek gaan bekritiseren.
Ja dan zal je vanzelf zien dat het beschouwen van tiende graden onzin is.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel error bars als we toch de grafiek gaan bekritiseren.
Oh lekker.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de betere temperaturen
https://www.swissinfo.ch/(...)switzerland/89544495quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:19 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou weer.. rolt er ineens een camerabal door het huis"Heb ik op TikTok gezien, kan ik als we op vakantie zijn door het huis rollen om te kijken of alles nog in orde is."
Eh. Ok.
Minder bewegen is goedkoper.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar naar het bos en de terugweg even langs de dierenwinkel voor wat extra snacks en natvoer / vleesch voor Ambar.
Hij is afgevallen, eet voldoende brokken in gedeeltes maar lijkt erop dat de voedsel - beweging ratio niet helemaal goed is.
OPBOKKENquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)lar-opzij-formule-1/
@:bitterbal kan live F1 kijken
Dan gaat hij spullen in huis slopenquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
En die 2x 24?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Loopt gewoon gelijk, 27 een fractie hoger
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
OPBOKKEN
MET
DIE
GODVERDOMME
STRATENZOOI
ROT OP
Ontspullen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan gaat hij spullen in huis slopen
Ja die op 1 juli staat wel lagerquote:
Wat denken ze wel niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin oprecht een enorme haat te ontwikkelen jegens stratencircuits, het verneukt de hele sport.quote:
STOPquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin oprecht een enorme haat te ontwikkelen jegens stratencircuits, het verneukt de hele sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
@TheStigsDutchCousin wat doen we hier mee?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin oprecht een enorme haat te ontwikkelen jegens stratencircuits, het verneukt de hele sport.
Ik maak er even een notitie van.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Thestigsdutchcousin wat doen we hier mee?
Klep dicht en gaaaaanquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Thestigsdutchcousin wat doen we hier mee?
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben wel op tijd met het aanvragen van mijn rijbewijs @:nattekatGoed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja, dikke party in mijn schaaltje netquote:
ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maak er even een notitie van.
Mailyquote:
*noteertquote:
Oja, de stad waar men zo'n hekel heeft aan andere meningen dat ze zelfs met Denk samen zijn gaan werken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Nattekat over DENK gesproken:
https://www.ad.nl/binnenl(...)aangemerkt~a883a5ba/
Zo is het bij mij dus misgegaanquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dacht jij ook 'ohh chill online'
en daarna 'oh fuck' ?
Vooral omdat hij nu zelf als verdachte is aangemerktquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, de stad waar men zo'n hekel heeft aan andere meningen dat ze zelfs met Denk samen zijn gaan werken.
We gaan echt de verkeerde kant op
Ja hoor, ik wil wel een perzikquote:
Wil je wilde perzik?quote:
hehehe, ja dat dacht ik al toen ik het zag. Dat ze dat even duidelijker neerzettenquote:
Oké ben zo terugquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)at-50-korting-360149
Precies zoals voorspeld hier. Alleen zondag wordt het mogelijk veel warmer als de zeebries te laat op gang komt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Temperaturen lijken wel mee te gaan vallen dan wat er eerst beweerd werd.
Hier is de zaterdag bijgesteld van 31 naar 32 en de zondag van 32 naar 28quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies zoals voorspeld hier. Alleen zondag wordt het mogelijk veel warmer als de zeebries te laat op gang komt.
Hier juist andersom, morgen warm en zondag iets koeler.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies zoals voorspeld hier. Alleen zondag wordt het mogelijk veel warmer als de zeebries te laat op gang komt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier juist andersom, morgen warm en zondag iets koeler.
GMTA (sort of)quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is de zaterdag bijgesteld van 31 naar 32 en de zondag van 32 naar 28
Ik heb er vorig jaar nog een airfryer gekocht omdat die te goedkoop was. Vervolgens dat ding maar 1 keer gebruikt omdat het zo'n gedoe wasquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Koop niet meer bij de Mediamarkt mensen. Niks meer. Nooit meer.
Ja jij woont ook west-brabant tochquote:
Nooit problemen mee. Bij mij staat ie links van de kraan, misschien dat dat bij jou niet kan en dat dat er wat mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar nog een airfryer gekocht omdat die te goedkoop was. Vervolgens dat ding maar 1 keer gebruikt omdat het zo'n gedoe was
Bijna wel jaquote:
* TheStigsDutchCousin komt er bij liggenquote:
Zometeen sta ik daar met vier repen en dan zijn ze niet afgeprijsd en kost het me 500 euroquote:
gezelliequote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin komt er bij liggen
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen sta ik daar met vier repen en dan zijn ze niet afgeprijsd en kost het me 500 euro
bij de tomaten?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ iedere user die binnen nu en 15:00 vandaag bij deze ijstent is (tegenover mijn oude huis, waar je bent geweest) krijgt van mij een ijsje van deze ijstent.
Het is nogal een lelijk groot ding, die wil ik niet permanent op het aanrecht hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit problemen mee. Bij mij staat ie links van de kraan, misschien dat dat bij jou niet kan en dat dat er wat mee te maken heeft?
Oh ja dan is het gedoe inderdaadquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nogal een lelijk groot ding, die wil ik niet permanent op het aanrecht hebben
Yes.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gezellie
[..]eerst eentje afrekenen?
en dan schaamteloos heel het schap leegkopen als het wél zo blijkt
[..]
bij de tomaten?
zo snel fiets ik niet, en ik lig net lekker te werk-zonnen
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gezellie
[..]eerst eentje afrekenen?
en dan schaamteloos heel het schap leegkopen als het wél zo blijkt
[..]
bij de tomaten?
zo snel fiets ik niet, en ik lig net lekker te werk-zonnen
kanjerlelijk manquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ding, was toen 15 euro ofzohttps://www.mediamarkt.nl(...)-oranje-1800279.html
Welke ijstent?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ iedere user die binnen nu en 15:00 vandaag bij deze ijstent is (tegenover mijn oude huis, waar je bent geweest) krijgt van mij een ijsje van deze ijstent.
heb me goed ingesmeerd maar lage factor, ga maar half uurtje liggenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes.
Zwaar leven. Vergeet niet je goed in te smeren!
Even het gas erop.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wou al posten "KWARTIERTJE NOG MAAR!"quote:
Clock is ticking...quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou al posten "KWARTIERTJE NOG MAAR!"![]()
ik kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n raket staat al klaar, maar ik weet niet waar ik naartoe moet
Ik heb alle vogelspullen uit de tuin gehaald, ze maakten er een rotzooi van op de mooie nieuwe terrassenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
Jonge merels in de tuin
Omstebeurt aan het badderen
Vogelbadje zo maar weer bijvullen als ze klaar zijn
Ja daarom wil ik hem sowieso al niet op het aanrechtquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb alle vogelspullen uit de tuin gehaald, ze maakten er een rotzooi van op de mooie nieuwe terrassen
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
En alle vogeltjes zijn op de barbecue beland?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb alle vogelspullen uit de tuin gehaald, ze maakten er een rotzooi van op de mooie nieuwe terrassen
Snotverquote:
Lammemschansquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n raket staat al klaar, maar ik weet niet waar ik naartoe moet
Zelfs mijn raket is niet zo snel dat ie dat haalt binnen een minuutquote:
Waarom denk je dat ie pas zo laat antwoorddequote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Dit had ik zelfs op de fiets nog kunnen halen als je het meteen gezegd had
Ik hoopte dat ie overmoedig zou wordenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie pas zo laat antwoordde
"Ik wil ijs."quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Was wel heel grappig geweest als ik daar al voor de deur stond toevallig.
Stevige lunch welquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:21 schreef essnhills het volgende:
@:ltvdk even 16 kipchipolatamerguezworstjes bakken
Ja heb trekquote:
Ik ga straks richting de Vietnameesquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net 6 stokjes saté op de plaat gelegd die vandaag op moeten
Is het daar lekker ja?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga straks richting de VietnameesDaar zitten we volgens mij inmiddels 2-3x per week.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
Ze lagen er nog bij de deka,
Dus 2 pakjes van 8 meegenomen
Straks gebakken in porties in de vriezer. Voor tussendoor een keer op brood of snelle avondmaaltijd oid
En vanavond doe ik pitabroodjes
quote:
Oehquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga straks richting de VietnameesDaar zitten we volgens mij inmiddels 2-3x per week.
Nu las ik eens broekquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik neem straks mijn boek mee naar het thermaalbad. Lekker lezen.
Klinkt ook heerlijk, van die momenten dat je niet door hebt dat de tijd voorbij gaatquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
'Zullen we die Vietnamees nog maar eens proberen? Misschien is het nu wel eetbaar'quote:
Dat klinkt echt super ontspannendquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ploppend of knallend?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:39 schreef essnhills het volgende:
Er zitten verderop een paar halfjes met motoren oid
Eentje maakt een heel raar geluid, beetje ploppend? Iedere keer als ie optrekt en dat doet ie nogal vaak. En een ander rijdt luid toeterend rond.
Want dan ben je vet stoer, ofzo
quote:
Ploppend is het beste woord wat ik ervoor kan bedenkenquote:
Oh, ik denk dat ik het al weet. Dat hoort zo bij dat soort motorblokken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ploppend is het beste woord wat ik ervoor kan bedenken
Het is echt een raar geluid, maar absoluut niet knallend
Crack antwoordde al waar het was.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Was wel heel grappig geweest als ik daar al voor de deur stond toevallig.
Naar geluidquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat ik het al weet. Dat hoort zo bij dat soort motorblokken.
"Bij de tomaten" vind ik nou niet echt een fantastische omschrijvingquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crack antwoordde al waar het was.
Blowoff valve?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat ik het al weet. Dat hoort zo bij dat soort motorblokken.
Dat is echt vlakbij Nattekat zijn huis. Hij weet wat daarmee wordt bedoeld.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Bij de tomaten" vind ik nou niet echt een fantastische omschrijving
niet aardig om die mensen zo te noemenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:FlippingCoin bruin zandoogje gespot terwijl ik op de open brug stond te wachten.
Wtf!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
niet aardig om die mensen zo te noemen
nog maar 10quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wtf!
Hij leverde mij de nieuwe vlinderbadge op, en zit nu op 490 soorten.
Ohquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is echt vlakbij Nattekat zijn huis. Hij weet wat daarmee wordt bedoeld.
Ja, ik ga goed.quote:
Ik ben wel de nummer 1 in mijn dorp.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:49 schreef FlippingCoin het volgende:
dan zou je een medaille moeten krijgen van die organisatie
heeft geen haastquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ga goed.
Wil nog wel eens met je afspreken om samen te zoeken, maar is zo lastig als ik met de kleine zit straks, voor 6 weken.
raar dat zo'n arm land dat organiseertquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)lar-opzij-formule-1/
@:bitterbal kan live F1 kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
GOOR TYFUS TERING PANDHe bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
GOOR TYFUS TERING PANDLeuk he, verhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer ga je?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
GOOR TYFUS TERING PANDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
SWS voor 1 september, want dan moeten we er hier uit... Desnoods word ik ergens tijdelijk neer gezet, maar daar hoop ik niet op...quote:
Want dit is te intens voor je?quote:
joh we lezen hier ergere woordenquote:
De wachtrij voor verhuizing03 is @Bomenverzameling te langquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Want dit is te intens voor je?
Zoals 'Tropennacht' en 'plakbende'quote:
oh had nu wel verwacht dat je gorgonzola zou zeggenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals 'Tropennacht' en 'plakbende'
*Rilt
Ja dat is goor, dat zit al in de naamquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh had nu wel verwacht dat je gorgonzola zou zeggen
Hoe is het afgelopen met de gefactureerde installatiefout??quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals 'Tropennacht' en 'plakbende'
*Rilt
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de gefactureerde installatiefout??
INB4 ik las gefractureerd...
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja essn hoe ging het met die geïnstalleerde neukfractuur?
Hoezo ga je die betalen??quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vanmorgen gemaild dat ik die neukfractuur ga betalen. Daar hebben ze nog niet op gereageerd
ik mis het woordje niet...quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vanmorgen gemaild dat ik die neukfractuur ga betalen. Daar hebben ze nog niet op gereageerd
quote:
quote:
Ohquote:
Typtyfus is geëvolueerd naar woorden weglatenquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Typtyfus is geëvolueerd naar woorden weglaten
quote:
Die witte sokjes!quote:
leuke plek wel om vast te staan, doe mij maar een biertjequote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)met-een-stevige-auto
@:haags @:liesje1979 @:alleanderehagenezen
Oeh, tips in DM graagquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn geheime thermaalbad dat vrij is van toeristen
Goorgonzolaquote:
Denk dat je je daar best een middagje kunt vermaken als je er een klapstoeltje naast zetquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
leuke plek wel om vast te staan, doe mij maar een biertje
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stuur je de whitepaper Buda’s Budapest toe
Pitabroodjes met kipchipolatamerguezworstjes, paprika, verse spinazie en broccoliroosjes, en kaasquote:
Zo zoquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pitabroodjes met kipchipolatamerguezworstjes, paprika, verse spinazie en broccoliroosjes, en kaas
quote:
Iets van de frietboer.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iets van de frietpatatboer.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)met-een-stevige-auto
@:haags @:liesje1979 @:alleanderehagenezen
quote:Geachte essnhills,
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
De factuur zullen we in deze crediteren. Dit aangezien de factuur abusievelijk aan u is verstrekt en niet aan de originele installateurs.
De factuur kunt u dan ook beschouwen als niet verzonden.
Excuses voor het ongemak en een prettig weekend toegewenst!
Gr gr,
De zonnepanelenboer
quote:
Oh dat zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wedden dat ze die standaard versturen in de hoop dat er mensen zijn die wel gewoon dokken?
Billy and Molly a otter love story is ook heel leuk en ontroerendquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Ocean with David Attenborough. Zie ik op Disney staan nu, moet wel interessant zijn want David Attenborough god.
Uurtje fractuurtjequote:
Misschien moet ik ook maar eens gaan hinkelen als ik geen zin meer heb om te lopen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Meneertje had nog ergens iets in zijn voorpootje gehad dus liep te hinkelen. Dus moest ik hem als een baby naar de fiets dragen.
Gelukkig vindt hij dat helemaal niet erg. Zorgde er wel voor dat we niet naar de dierenwinkel gingen op de terugweg.
Ik denk niet dat je dan gedragen gaat worden, maar dat mensen je gewoon verder laten strompelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens gaan hinkelen als ik geen zin meer heb om te lopen.
Correct en tevens juist, want geen 11 kilo en dus makkelijker draagbaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dan gedragen gaat worden, maar dat mensen je gewoon verder laten strompelen.
Ja inderdaad. Dan zou het uberhaupt al knap zijn om te strompelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct en tevens juist, want geen 11 kilo en dus makkelijker draagbaar.
Nee geen fatshaming, als zwab 11 kilo had gewogen had ik mij zorgen gemaakt.
Nee, ben ik niet cute genoeg voor.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dan gedragen gaat worden, maar dat mensen je gewoon verder laten strompelen.
nee, hoezo?quote:
Jij ook nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Meneertje had nog ergens iets in zijn voorpootje gehad dus liep te hinkelen. Dus moest ik hem als een baby naar de fiets dragen.
Gelukkig vindt hij dat helemaal niet erg. Zorgde er wel voor dat we niet naar de dierenwinkel gingen op de terugweg.
oeh wat vies....quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/eten-(...)k-360g-10860079.html
Ik twijfel of dit lekker is.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Eens proberen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Echt Hemaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind ¤4 voor een pakje stroopwafels een beetje duur.
Even testenquote:
Waarschijnlijk omdat je even aan mij dachtquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
Hoezo heb ik gewoon kippenvel hier in huis terwijl het gewoon 23,5° is.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je even aan mij dacht
Ik moest vanmiddag wel even aan jou denken jaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je even aan mij dacht
Koukleumquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
Hoezo heb ik gewoon kippenvel hier in huis terwijl het gewoon 23,5° is.
Tijdens het oneliner momentje?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag wel even aan jou denken ja
Heb ik nog niet geluisterdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
stofquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er vanavond nog iets leuks op tv?
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:27 schreef LTVDK het volgende:
Zo, eens even de tijd genomen op de 'nieuwe' zolder om te kijken hoe de leidingen nou precies lopen en wat er nog verlegd moet worden voor er isolatie en vloer op kan, het lijkt mee te vallen. Lastigste probleem gaat denk ik de muur in het midden zijn, zit maar een klein gat in de muur om daar te kunnen komen.ook meteen een dakkapelletje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nee dat is denk ik het geld niet waard, op het hoogste punt kun je eigenlijk al niet echt goed rechtop staanquote:
Netflix heeft wel weer wat interessante dingen toegevoegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er vanavond nog iets leuks op tv?
ik ook, maar gelukkig hangt mijne hoog genoeg dat ik het niet ziequote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik vind het te warm om te gaan stoffen.
hmm...quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is denk ik het geld niet waard, op het hoogste punt kun je eigenlijk al niet echt goed rechtop staan
Een vriend van me gebruikt zijn zolder voor een LEGO treinbaan en met huisjes enz.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
Zolderbrede modelbaan op de vloer. Hoppa.
Zoiets heeft mijn buurman wel, al heeft die dan weer schaalmodellen van vrachtwagenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
Zolderbrede modelbaan op de vloer. Hoppa.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:44 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van Vrijdag:
Dagelijks:
18.55: Overtreders SBS6
18.55: Lang leve de liefde NET5
19.30: Bondgenoten SBS6
20.30: Het blok NET5
Diversen:
19.05: Meer dan verwacht NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/meer-dan-verwacht
20.05; De Verraders RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/de-verraders
20.30; De douane in actie RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/de-douane-in-actie
20.30; Familie Gillis; Massa is kassa SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/familie-gillis-massa-is-kassa
21.05: Hello Goodbye NPO2 https://www.tvgids.nl/amusement/hello-goodbye
Actueel;
18.00: Nieuws van de dag SBS6
19.05: Carrie op vrijdag NPO1
21.30: Humberto RTL4
21.35: De oranjezomer SBS6
Typefouten onder voorbehoud
Jezus ik dacht even dat er vandaag wat was neergestort.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:38 schreef Nizno het volgende:
China Eastern Airlines Flight 583 en Uni Air Flight 873 in air crash investigation op national geographic
dan zouden ze het snel voor elkaar hebben op NGquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik dacht even dat er vandaag wat was neergestort.
De liefde voor vrachtwagens van sommige mensen heb ik dan weer nooit gesnapt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets heeft mijn buurman wel, al heeft die dan weer schaalmodellen van vrachtwagen
Hij verft ze ook allemaal zelfquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De liefde voor vrachtwagens van sommige mensen heb ik dan weer nooit gesnapt.
Geen dingen waar ik behoefte aan heb om te kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook, maar gelukkig hangt mijne hoog genoeg dat ik het niet zie
maar ff gekeken... Jan Smit in het theater op NPO3
Hello Goodbye op NPO2
de verraders op 4
massa is kassa op 6
Star Channel is in de ban van het foute uur van Qmusic
Ik heb geen Netflix.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Netflix heeft wel weer wat interessante dingen toegevoegd.
Er zijn twee voorgaande delen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
Is 28 Weeks Later ook leuk als ik het eerste deel niet heb gezien? @:cherrylips
Ik dacht al dat ik het helemaal verkeerd had gelezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ik las verkeerd. Je hebt het al over de tweede.
Ik heb vele goede recensies gelezen en de kritiek is juist dat het te los staat van de originele twee. Ik ben de eerste al helemaal vergeten en herinner me de tweede ook amper, maar deze staat wel op het lijstje voor m'n vakantiequote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
Ja kan prima, al is 28 Days wel een stuk beterquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
Ik zou het persoonlijk niet doen, maar mijn standaarden zijn misschien wat streng.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou is die film alsnog leuk om te kijken dan?
Ja, ik zou zeggen dat het zonde is om de tweede te kijken maar de eerste niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan prima, al is 28 Days wel een stuk beter
Hierom zal ik nooit kritisch kijken naar dingen als films, video's, games en schermen qua kwaliteit. Als je eenmaal een oog ervoor hebt gekregen, neem je nooit meer genoegen met minder dan optimaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk niet doen, maar mijn standaarden zijn misschien wat streng.
Mwa Weeks kan je wel gewoon los kijken, wordt het hele virus opnieuw uitgelegd en een hele andere cast. Maar Days is haast wel een verplichting om te kijken jaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik zou zeggen dat het zonde is om de tweede te kijken maar de eerste niet.
I see what you did therequote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hierom zal ik nooit kritisch kijken naar dingen als films, video's, games en schermen qua kwaliteit. Als je eenmaal een oog ervoor hebt gekregen, neem je nooit meer genoegen met minder dan optimaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |