SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
* TheStigsDutchCousin raises eyebrowquote:
Nee want we hebben plannetjesquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik blij dat Ambar mij even redde van de helikopter door heel hard te blaffen
Ja nou, het werkte toch? De helikopter is weer wegquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik blij dat Ambar mij even redde van de helikopter door heel hard te blaffen
Denken kunnen ze ook nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Denk is één van de grootste partijen onder jongeren
Ja zeker ging weer heel hard weg. Dus hij heeft goed zijn werk gedaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, het werkte toch? De helikopter is weer weg
Hmmmquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik net in de lift stond, stond er een kind en die vroeg wat er met mijn huid was...
Gewoon gezegd dat is een ziekte en dat ik daar niks aan kan doen.. Ik vind het al lastig om aan een volwassen uit te leggen...
De jongeren rijden nu ook met 25+ rond in een gewatteerde zwarte jas op hun flikkerfiets fatbikequote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Ja en het was ook gewoon heel netjes gevraagd...quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Ja met kinderen is het wel vaak gewoon oprechte nieuwsgierigheid
Denk dat je dat goed hebt gezegd
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en het was ook gewoon heel netjes gevraagd...
Denk dat dit voor zowel kinderen als volwassenen de juiste korte en bondige uitleg isquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik net in de lift stond, stond er een kind en die vroeg wat er met mijn huid was...
Gewoon gezegd dat is een ziekte en dat ik daar niks aan kan doen.. Ik vind het al lastig om aan een volwassen uit te leggen...
Staat gewoon op exact dezelfde hoogte hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Goed uitlijning26 van vandaag is hoger dan 26 en 27 van volgende week
24 van 1 en 2 juli zijn ook niet even hoogquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat gewoon op exact dezelfde hoogte hoorde 27 ietsjes hoger
Zomaar een gok, als dat zo is: De grafiek laat ronde getallen zien maar is gebaseerd op minimaal 1 cijfer achter de komma.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
24 van 1 en 2 juli zijn ook niet even hoog
Waar is dit?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Welke locatie?quote:
Ik kan er niet zo goed tegenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zomaar een gok, als dat zo is: De grafiek laat ronde getallen zien maar is gebaseerd op minimaal 1 cijfer achter de komma.
Tuurlijk wel joh. Is gewoon standaard tabel-naar-grafiek-software. Is vast optisch bedrog.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
24 van 1 en 2 juli zijn ook niet even hoog
Ik wil eigenlijk ook wel error bars als we toch de grafiek gaan bekritiseren.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Daar woont mijn broer.quote:
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel error bars als we toch de grafiek gaan bekritiseren.
Ja dan zal je vanzelf zien dat het beschouwen van tiende graden onzin is.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel error bars als we toch de grafiek gaan bekritiseren.
Oh lekker.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de betere temperaturen
https://www.swissinfo.ch/(...)switzerland/89544495quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:19 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou weer.. rolt er ineens een camerabal door het huis"Heb ik op TikTok gezien, kan ik als we op vakantie zijn door het huis rollen om te kijken of alles nog in orde is."
Eh. Ok.
Minder bewegen is goedkoper.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar naar het bos en de terugweg even langs de dierenwinkel voor wat extra snacks en natvoer / vleesch voor Ambar.
Hij is afgevallen, eet voldoende brokken in gedeeltes maar lijkt erop dat de voedsel - beweging ratio niet helemaal goed is.
OPBOKKENquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)lar-opzij-formule-1/
@:bitterbal kan live F1 kijken
Dan gaat hij spullen in huis slopenquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
En die 2x 24?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Loopt gewoon gelijk, 27 een fractie hoger
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
OPBOKKEN
MET
DIE
GODVERDOMME
STRATENZOOI
ROT OP
Ontspullen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan gaat hij spullen in huis slopen
Ja die op 1 juli staat wel lagerquote:
Wat denken ze wel niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin oprecht een enorme haat te ontwikkelen jegens stratencircuits, het verneukt de hele sport.quote:
STOPquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin oprecht een enorme haat te ontwikkelen jegens stratencircuits, het verneukt de hele sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
@TheStigsDutchCousin wat doen we hier mee?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin oprecht een enorme haat te ontwikkelen jegens stratencircuits, het verneukt de hele sport.
Ik maak er even een notitie van.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Thestigsdutchcousin wat doen we hier mee?
Klep dicht en gaaaaanquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Thestigsdutchcousin wat doen we hier mee?
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben wel op tijd met het aanvragen van mijn rijbewijs @:nattekatGoed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja, dikke party in mijn schaaltje netquote:
ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maak er even een notitie van.
Mailyquote:
*noteertquote:
Oja, de stad waar men zo'n hekel heeft aan andere meningen dat ze zelfs met Denk samen zijn gaan werken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Nattekat over DENK gesproken:
https://www.ad.nl/binnenl(...)aangemerkt~a883a5ba/
Zo is het bij mij dus misgegaanquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dacht jij ook 'ohh chill online'
en daarna 'oh fuck' ?
Vooral omdat hij nu zelf als verdachte is aangemerktquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, de stad waar men zo'n hekel heeft aan andere meningen dat ze zelfs met Denk samen zijn gaan werken.
We gaan echt de verkeerde kant op
Ja hoor, ik wil wel een perzikquote:
Wil je wilde perzik?quote:
hehehe, ja dat dacht ik al toen ik het zag. Dat ze dat even duidelijker neerzettenquote:
Oké ben zo terugquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)at-50-korting-360149
Precies zoals voorspeld hier. Alleen zondag wordt het mogelijk veel warmer als de zeebries te laat op gang komt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Temperaturen lijken wel mee te gaan vallen dan wat er eerst beweerd werd.
Hier is de zaterdag bijgesteld van 31 naar 32 en de zondag van 32 naar 28quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies zoals voorspeld hier. Alleen zondag wordt het mogelijk veel warmer als de zeebries te laat op gang komt.
Hier juist andersom, morgen warm en zondag iets koeler.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies zoals voorspeld hier. Alleen zondag wordt het mogelijk veel warmer als de zeebries te laat op gang komt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier juist andersom, morgen warm en zondag iets koeler.
GMTA (sort of)quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is de zaterdag bijgesteld van 31 naar 32 en de zondag van 32 naar 28
Ik heb er vorig jaar nog een airfryer gekocht omdat die te goedkoop was. Vervolgens dat ding maar 1 keer gebruikt omdat het zo'n gedoe wasquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Koop niet meer bij de Mediamarkt mensen. Niks meer. Nooit meer.
Ja jij woont ook west-brabant tochquote:
Nooit problemen mee. Bij mij staat ie links van de kraan, misschien dat dat bij jou niet kan en dat dat er wat mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar nog een airfryer gekocht omdat die te goedkoop was. Vervolgens dat ding maar 1 keer gebruikt omdat het zo'n gedoe was
Bijna wel jaquote:
* TheStigsDutchCousin komt er bij liggenquote:
Zometeen sta ik daar met vier repen en dan zijn ze niet afgeprijsd en kost het me 500 euroquote:
gezelliequote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin komt er bij liggen
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen sta ik daar met vier repen en dan zijn ze niet afgeprijsd en kost het me 500 euro
bij de tomaten?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ iedere user die binnen nu en 15:00 vandaag bij deze ijstent is (tegenover mijn oude huis, waar je bent geweest) krijgt van mij een ijsje van deze ijstent.
Het is nogal een lelijk groot ding, die wil ik niet permanent op het aanrecht hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit problemen mee. Bij mij staat ie links van de kraan, misschien dat dat bij jou niet kan en dat dat er wat mee te maken heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |