quote:
Gaat je humeur omlaagquote:Op maandag 23 juni 2025 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]zeker weten
Maar met kou gaan mijn vingers zeer doen en mijn humeur omlaag en dan kom ik tot minder
Misschien ben ik vreemd hoor
Ik weet waar het mis gaat: up in spiritquote:Op maandag 23 juni 2025 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als het zo is dan moet het worden ingevoerd
Mijn slaapkamer voelt nog wel warm en klam aan. Wat mis ik toch 's winters in een koude kamer onder het wol te kruipen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:46 schreef StateOfMind het volgende:
En vandaag schijnt de zon hier niet, waait het flink en wordt het hooguit 21 graden, dus ideaal om de temperatuur binnen lekker omlaag te krijgen
Hoezo is je slaapkamer klam?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer voelt nog wel warm en klam aan. Wat mis ik toch 's winters in een koude kamer onder het wol te kruipen.
Grappig hoe mensen temperatuur verschillend kunnen ervarenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:16 schreef StateOfMind het volgende:
20,5![]()
![]()
Zit hier gewoon shirtless in korte broek in de woonkamer met alle ramen en deuren open
Samequote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:16 schreef StateOfMind het volgende:
20,5![]()
![]()
Zit hier gewoon shirtless in korte broek in de woonkamer met alle ramen en deuren open
Misschien is het ook mijn warmtehuishouding. Ik zweet echt amper, dus koel niet zo snel af.quote:
Ik heb an sich geen probleem met warmte, maar wel met teveel warmte in huis.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Grappig hoe mensen temperatuur verschillend kunnen ervaren
Geniet ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |