Ik wacht even tot morgen wanneer je niet meer stomdronken bent.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:19 schreef Hiddendoe het volgende:
Madonna had maar een minimum aan talent
Ik ben het helemaal eens met Hiddendoe. Zo zie ik het ook.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik wacht even tot morgen wanneer je niet meer stomdronken bent.
Haar optreden bij het songfestival was daardoor wel echt memorabel. Het eerste nummer was veel dans, dus dat playbackte ze, maar het tweede nummer was live gezongen en dat was verschrikkelijk vals.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:30 schreef Eightyone het volgende:
Ze heeft best wat talenten, alleen ligt dat op andere vlakken dan zingen.
Vreemd genoeg werkt haar zwakke stem wel in een deel van haar nummers (op de wat nieuwere niet meer). Mits je het niet live hoort. Toch een bepaald soort geluid dat aanstekelijk is of zo. En je herkent het iig meteen.
Poeh dat was echt vreselijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Haar optreden bij het songfestival was daardoor wel echt memorabel. Het eerste nummer was veel dans, dus dat playbackte ze, maar het tweede nummer was live gezongen en dat was verschrikkelijk vals.
Madonna zou nooit zo succesvol zijn als ze zich alleen maar op haar artistieke talenten had gefocust.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik wacht even tot morgen wanneer je niet meer stomdronken bent.
Dat laatste vind ik pas bij de nummers van na Ray Of Light een probleem worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:32 schreef CarbonC het volgende:
Op de eerste twee albums staan een paar leuke nummers, daarna wordt het wel erg commercieel en overgeproduceerd.
Ze heeft het in de opnames, die later op YouTube e.d. gekomen zijn, nog geprobeerd weg te moffelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:44 schreef DrDentz het volgende:
De laatste keer dat ik iets over haar hoorde was toen ze een liedje mocht zingen tijdens het Songfestival, ik was er niet bijster van onder de indruk. Klonk slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |