Niet hier.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat Israel met de VS nu wel moeten doorpakken. Om de restjes van Hamas te elimineren en Iran tot een regime change te dwingen. Je kunt nu ook niet terug.
Maar het grote probleem voor Isral is de lange termijn. Die is zo ongelofelijk onzeker. Welk land staat straks op tegen Isral?
Wat als de VS ooit, een anti Isral beleid krijgt?
De verdediging niet meer kan financieren of iets dergelijks.
Voor de lange termijn zou ik de Isralirs aanraden om de boel op te pakken en elders te gaan vestigen. Op een juiste manier.
Weer een hoop emotie en 0 weerlegging van Piri.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:03 schreef HowardRoark het volgende: [..] Jawel, die is het wel. En mensen die boos worden hebben een moreel functionerend kompas. Niemand vind het 'tof' dat Iran wordt aangevallen, wel goed dat er wordt geprobeerd het nucleaire programma van een moslimfundamentalistisch regime te elimineren, wat het Midden-Oosten nog verder zou destabiliseren en de wereld een gevaarlijkere plek zou maken.
Valt tegen van de SP. Daar zou je wat meer gezond verstand verwachten.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Motie van GroenLinks–PvdA dus afgewezen, enkel GroenLinks–PvdA, PvdD, SP en Denk stemde voor.
Schijnbaar kwam er van D66 en Volt nog een praatje over dat Palestijnen geen schuilkelders hebben en men daarom niet voor kon stemmen?
Stel nou dat deze combinatie de verkiezingen wint? GroenLinks–PvdA, PvdD, SP, Denk, D66 EN Volt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Motie van GroenLinks–PvdA dus afgewezen, enkel GroenLinks–PvdA, PvdD, SP en Denk stemde voor.
Schijnbaar kwam er van D66 en Volt nog een praatje over dat Palestijnen geen schuilkelders hebben en men daarom niet voor kon stemmen?
Neuh. Onze halve landmacht is afhankelijk van Isral spulletjes en onze eigen defensie industrie hebben we ook nodig.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt veel over jou dat je het met Piri eens bent.
Zie de Amsterdamse clownshow, maar dan op landelijk niveau.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel nou dat deze combinatie de verkiezingen wint? GroenLinks–PvdA, PvdD, SP, Denk, D66 EN Volt.
De avond is nog jongquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ho Ho, ik heb nog geen arrestatiebevel tegen mij lopen. Bij mijn weten.
Red–green alliance aan de macht, dat kan weinig goeds betekenen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel nou dat deze combinatie de verkiezingen wint? GroenLinks–PvdA, PvdD, SP, Denk, D66 EN Volt.
Dit zijn letterlijk beelden van vanochtend. Ga je ook beelden uit 40-45 plaatsen of heb je ook wat nieuwers?quote:
Mevrouw Piri in ieder geval eventjes door het Openbaar Ministerie op laten roepen wegens het oproepen tot genocide.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Red–green alliance aan de macht, dat kan weinig goeds betekenen.
Wat is er nieuw aan deze oorlog? Iran was natuurlijk al wat langer indirect bezig en ze zijn nu eindelijk zelf aan de beurt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Neuh. Onze halve landmacht is afhankelijk van Isral spulletjes en onze eigen defensie industrie hebben we ook nodig.
Maar de stelling dat deze nieuwe oorlog waarschijnlijk niet gestart was zonder alle luchtafweer en het daarmee ook een aanvallend wapen is kan ik volgen.
Ik was even verstoken van nieuws de afgelopen urenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit zijn letterlijk beelden van vanochtend. Ga je ook beelden uit 40-45 plaatsen of heb je ook wat nieuwers?
Nou nou nou. Ik zie jou niks nieuwers posten hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit zijn letterlijk beelden van vanochtend. Ga je ook beelden uit 40-45 plaatsen of heb je ook wat nieuwers?
Dank, hier was ik naar op zoek! Timmermans dus ook.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
Even voor de geschiedenisboeken als het relevant gaat worden,
De leden Nordkamp (GL-PvdA), Ouwehand (PvdD), Pijpelink (GL-PvdA), Piri (GL-PvdA), Slagt-Tichelman (GL-PvdA), Stultiens (GL-PvdA), Teunissen (PvdD), Thijssen (GL-PvdA), Timmermans (GL-PvdA), Tseggai (GL-PvdA), Westerveld (GL-PvdA), White (GL-PvdA), El Abassi (DENK), Van Baarle (DENK), Beckermann (SP), Bromet (GL-PvdA), Bushoff (GL-PvdA), Chakor (GL-PvdA), Dijk (SP), Dobbe (SP), Ergin (DENK), Gabrils (GL-PvdA), Haage (GL-PvdA), Hirsch (GL-PvdA), De Hoop (GL-PvdA), Kathmann (GL-PvdA), Van Kent (SP), Klaver (GL-PvdA), Kostic (PvdD), Krger (GL-PvdA), Lahlah (GL-PvdA), Van der Lee (GL-PvdA), Mohandis (GL-PvdA), Mutluer (GL-PvdA) en Van Nispen (SP) stemden voor.
Als je rood en groen mengt krijg je nu eenmaal bruin.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank, hier was ik naar op zoek! Timmermans dus ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |