Eens.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Teruglezend snap ik wel waarom je dit zegt.
Ik had geen Palestijnen maar Hamas of een van de andere partijen moeten zeggen. Ik gok zomaar zo dat de meeste mensen, israeliet of Palestijn niets anders willen dan rust en vrede. Dat is echter niet mogelijk zolang Hamas, maar ook Netanyahu er zit. En die laatste kun je prima aanpakken (er is niet voor niets een arrestatiebevel voor de man)
Alle kaarten liggen er voor een pr technische overwinning van en voor de Palestijnen en toch lijkt Israël die te winnen..en dat komt weer door, nou ja. Je snapt 'm.
Nee daar heeft Israël veel te veel voor op de kerfstok. Een reactie is tot daar aan toe.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zou het eerder andersom zien, na 7 oktober lagen alle kaarten bij Israël voor een pr-overwinning.
Nu is het draagvlak voor het handelen van Israël helemaal ingestort (behalve hier op fok dan).
En die wortel vind je in Iran.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
Er zijn sws verkiezingen in Israël volgend jaar. Dat is het voordeel van een democratie. Ben je het er niet mee eens als burgers, stem je voor een andere partij. Je hebt namelijk altijd het recht om van gedachten te veranderen, iedere paar jaar, en een ander beleid te kiezen in een democratie.
Dat is helaas in Gaza niet het geval. Eens Hamas gekozen, blijft Hamas gekozen. En de enige manier om er van af te komen is om ze met wortel en tak te vernietigen.
Want ze gaan niet vanzelf weg.
Godverdomme hoe kunnen zoveel mensen nog achter GL/PVDA staan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze staan wel bijna op 1 in de peilingen. (GL-PvdA)
[ x ]
Wat wordt jij ineens hardlijnig?quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
Er zijn sws verkiezingen in Israël volgend jaar. Dat is het voordeel van een democratie. Ben je het er niet mee eens als burgers, stem je voor een andere partij. Je hebt namelijk altijd het recht om van gedachten te veranderen, iedere paar jaar, en een ander beleid te kiezen in een democratie.
Dat is helaas in Gaza niet het geval. Eens Hamas gekozen, blijft Hamas gekozen. En de enige manier om er van af te komen is om ze met wortel en tak te vernietigen.
Ik denk dat je de gemiddelde Nederlander te hoog inschatquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godverdomme hoe kunnen zoveel mensen nog achter GL/PVDA staan?
En WEER achter de PVV?
Of die peilingen klopt geen fuck van.
Klopt het niet wat ik schrijf?quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat wordt jij ineens hardlijnig?
Owwww, nice.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:27 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Als dit klopt is het een flink aantal vliegen in één klap.
Gedeeltelijk mee eens. Hamas zal militair verslagen moeten worden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:09 schreef capricia het volgende:
Alles blijft altijd maar naar extremen gaan. Zie je hier, en zie je ook bij dit soort peilingen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En WEER achter de PVV?
Nu de eindbaas nog.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:27 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Als dit klopt is het een flink aantal vliegen in één klap.
Ik zou die stemmers toch willen adviseren eens goed na te denken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En WEER achter de PVV?
Wat zijn er veel mensen wiens kiesrecht afgepakt zou moeten worden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze staan wel bijna op 1 in de peilingen. (GL-PvdA)
[ x ]
Mensen met 'de foute mening' hun stemrecht afpakken?quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat zijn er veel mensen wiens kiesrecht afgepakt zou moeten worden.!!!
Dat was ook de hele reden van die geloofscultuur.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat je de gemiddelde Nederlander te hoog inschat
Zegt veel over jou dat je het met Piri eens bent.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De achterliggende logica van Piri is niet eens verkeerd volgens mij. De mensen die heel boos worden vinden het zowiezo al tof dat Iran wordt aangevallen. Als Israël niet relatief veilig was had Netan nooit zo'n grote broek aangetrokken.
Ho Ho, ik heb nog geen arrestatiebevel tegen mij lopen. Bij mijn weten.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kon nethanyahu zelf wel zijn.
Tja. Iran had daar ook in kunnen investeren.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De achterliggende logica van Piri is niet eens verkeerd volgens mij. De mensen die heel boos worden vinden het zowiezo al tof dat Iran wordt aangevallen. Als Israël niet relatief veilig was had Netan nooit zo'n grote broek aangetrokken.
Zeker. Ik zou een puike eindbaas van dit land zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen met 'de foute mening' hun stemrecht afpakken?
Dat gaat niet en moet ook niet, maar ik schrik en walg wel van zo'n Piri.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen met 'de foute mening' hun stemrecht afpakken?
Zowiezoquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat Israel met de VS nu wel moeten doorpakken. Om de restjes van Hamas te elimineren en Iran tot een regime change te dwingen. Je kunt nu ook niet terug.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
een regime change aan beide kanten zou mooi zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |