Hoho het zijn wel jongeren met een niet-westers achtergrond en die hoeven homo's niet te accepteren.quote:
Ik bedoel meer, dat als je 2 nationaliteiten hebt, de Rechter je de Nederlandse kunt ontnemen en dan uitzetten, maar het gebeurt niet heel vaak.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies, maar dan is er iets aan de hand met hun verblijfsstatus. Een paar jaar geleden een goede docu over gemaakt waarin ze 3 uitgezette jongemannen in Marokko volgden. 1 van de 3 had het begrepen en ging daar hard aan het werk met zichzelf, de andere 2 bleven kansloos op een ander continent. Vreselijk om te zien, als in ergerlijk maar ook tragisch want die jongens konden echt niets.
Tja .. hier zal een deel van het electoraat zich nooit tegen uit durven te spreken natuurlijk, dus blijft voortwoekeren. Hier nog een pareltje:quote:
Misschien als ze in elkaar geslagen wordt door de Hongaarse politie gaat ze anders denken over homohaat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:55 schreef CarbonC het volgende:
Misschien moet Halalsema eens werk gaan maken van de homohaat in de stad waar ze verantwoordelijk voor is i.p.v. te gaan feestvieren in Hongarije.
Dat mensen überhaupt een stuk minder verdraagzaam zijn naar elkaar. Vooral als mensen er andere ideologieën op na houden of gewoon 'anders' zijn dan waar jij voor staat en hoe jij denkt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wat heeft dit in hemelsnaam met homo's te maken
Logisch. Deze hansworst loopt ook maar achter de muziek aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:42 schreef Claudia_x het volgende:
Het heeft me wat moeite gekost, maar ik heb het UvA-onderzoek waar het over gaat gevonden: De opvattingen van jongeren over lhbtiq+-personen. Spoiler: Andrew Tate komt er niet in voor.
Als ik het artikel en onderzoek zo lees lijkt het me vooral een immigratie-, moslim- en mannenprobleem.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
De Islamitische mensen die ik spreek hebben doorgaans een stuk meer respect voor me dan laten we zeggen het Fatbike tuig wat schijnheilig een maandje niet eet overdag.
Het is vooral een opvoedingsprobleem, je ziet vergelijkbaar gedrag bij Tokkies die al 4 generaties zo leven.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:32 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Als ik het artikel en onderzoek zo lees lijkt het me vooral een immigratie-, moslim- en mannenprobleem.
Dat dekt de lading waarschijnlijk beter.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is vooral een opvoedingsprobleem, je ziet vergelijkbaar gedrag bij Tokkies die al 4 generaties zo leven.
Het is vooral een cultuur probleem - dat dekt de lading helemaal!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat dekt de lading waarschijnlijk beter.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja .. hier zal een deel van het electoraat zich nooit tegen uit durven te spreken natuurlijk, dus blijft voortwoekeren. Hier nog een pareltje:
[ twitter ]
Flink deel zijn Antilliaans en (eveneens) te dom om te poepen. Vervolgens beginnen ze te janken dat ze zo gediscrimineerd worden in de onrechtvaardige Nederlandse maatschappij.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:48 schreef kun_bbongal het volgende:
Vraag me af hoeveel van die jongeren islamitisch zijn
Als hele volksstammen je worden opgedrongen verdwijnt doorgaans de goede wil. 1 + 1 = 2quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat mensen überhaupt een stuk minder verdraagzaam zijn naar elkaar. Vooral als mensen er andere ideologieën op na houden of gewoon 'anders' zijn dan waar jij voor staat en hoe jij denkt.
Zitten allemaal in ons eigen social media bubbeltje.
In welk parallel universum beweeg jij je?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:06 schreef Horzula het volgende:
[..]
Flink deel zijn Antilliaans en (eveneens) te dom om te poepen. Vervolgens beginnen ze te janken dat ze zo gediscrimineerd worden in de onrechtvaardige Nederlandse maatschappij.
Maar de meesten doen niks. En die Marokkaans-Nederlandse tieners ook niet.
Amsterdam Oud-West. Heb ook seks met Marokkanen en Antillianen.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:57 schreef matspontius het volgende:
[..]
In welk parallel universum beweeg jij je?
In je natte dromen zeker?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:21 schreef Horzula het volgende:
[..]
Amsterdam Oud-West. Heb ook seks met Marokkanen en Antillianen.
Heus. Geloof me, als je weet waar en bij wie je moet zijn gebeuren er in Amsterdam seksuele wonderen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |