Wat er doorgaans plaatsvindt in de gay fetish scene in Amsterdam heeft echt niets te maken met twee mensen die verliefd zijnquote:daar accepteert slechts 43 procent van de jongeren dat twee mensen van hetzelfde geslacht verliefd kunnen zijn
Geaardheid is geaardheid. Religie is aangeleerd en kun je afleren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:53 schreef Haushofer het volgende:
Ondanks kwam deze christenfundamentalistische parel van een documentaire uit:
Bekijk deze YouTube-video
Is allemaal te genezen
Dus? Dat moeten ze toch lekker zelf weten. Ik heb daar geen last van, jij?quote:Op zondag 3 augustus 2025 01:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat er doorgaans plaatsvindt in de gay fetish scene in Amsterdam heeft echt niets te maken met twee mensen die verliefd zijn
Religie is de nagel aan de doodskist van geaardheidquote:Op zondag 3 augustus 2025 01:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Geaardheid is geaardheid. Religie is aangeleerd en kun je afleren.
Het was dit keer gezien de discussie wel erg opzichtig. Maakt verder niets uit, maar de krampachtige neiging om altijd over het Christendom te beginnen zodra het over de Islam gaat, blijft bijzonder om te zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:23 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Oh lieve help, krijgen we dit weer
Sorry, ik zal in mijn volgende post me ook kritisch uitlaten over de homo-intolerantie binnen de Islam, rustig maar
Last is een groot woord. Ik irriteer me vooral aan de hypocrisie er omheen. Pride verkoopt zich heel erg als een beweging voor naastenliefde en homoseksuele mannen die ook liefde mogen ervaren, maar ondertussen loopt het halve publiek tijdens de pride in flamboyante fetish pakjes. Ook prima he, maar dat is een fetish lifestyle, dat heeft geen zak met liefde te maken. En het zijn de echte mensen in echte homoseksuele romantische relaties die lijden onder het beeld dat tijdens een door de fetish scene gekaapte pride wordt neergezet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 07:31 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dus? Dat moeten ze toch lekker zelf weten. Ik heb daar geen last van, jij?
Echte romantische homoseksuele relaties 🤣🤣 Dream on. De meesten willen gewoon lekker neuken met een hete boy. Hetzelfde als de meeste hetero's.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Last is een groot woord. Ik irriteer me vooral aan de hypocrisie er omheen. Pride verkoopt zich heel erg als een beweging voor naastenliefde en homoseksuele mannen die ook liefde mogen ervaren, maar ondertussen loopt het halve publiek tijdens de pride in flamboyante fetish pakjes. Ook prima he, maar dat is een fetish lifestyle, dat heeft geen zak met liefde te maken. En het zijn de echte mensen in echte homoseksuele romantische relaties die lijden onder het beeld dat tijdens een door de fetish scene gekaapte pride wordt neergezet.
Dat irriteert mij, dus ja, daar heb ik 'last' van
Vraag me af wat de wokies nu weer gaan bedenken als 'jongeren' te stigmatiserend is.quote:
Dit ja.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:48 schreef matspontius het volgende:
[..]
Echte romantische homoseksuele relaties 🤣🤣 Dream on. De meesten willen gewoon lekker neuken met een hete boy. Hetzelfde als de meeste hetero's.
Mijn puber dochter heeft geen last deze deze kinky homo's, lesbiennes of wat dan ook. Ze vindt ze wel cool om te zien. Die respecteren haar tenminste. Waar ze wel last van heeft zijn bontkraagjes en infantiele asielzoekers die het woord respect voor een vrouw/meisje niet in hun woordenboek hebben staan. Die zijn strontvervelend, opdringerig, handtastelijk en tonen geen enkele eerbied voor het vrouwelijk geslacht. Duidelijk?
De meeste homoseksuelen zijn dus ook ouderwets?quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:48 schreef matspontius het volgende:
Echte romantische homoseksuele relaties 🤣🤣 Dream on. De meesten willen gewoon lekker neuken met een hete boy. Hetzelfde als de meeste hetero's.
Flikker toch op man, 90% van het publiek is gewoon Hetero.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Last is een groot woord. Ik irriteer me vooral aan de hypocrisie er omheen. Pride verkoopt zich heel erg als een beweging voor naastenliefde en homoseksuele mannen die ook liefde mogen ervaren, maar ondertussen loopt het halve publiek tijdens de pride in flamboyante fetish pakjes. Ook prima he, maar dat is een fetish lifestyle, dat heeft geen zak met liefde te maken. En het zijn de echte mensen in echte homoseksuele romantische relaties die lijden onder het beeld dat tijdens een door de fetish scene gekaapte pride wordt neergezet.
Dat irriteert mij, dus ja, daar heb ik 'last' van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Dat zijn ze niet, die zijn wel in de moskee te vinden in de uurtjes dat je ze niet op straat ziet...quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel van deze 'jongeren' in de late uurtjes op Grindr te vinden zijn.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Flikker toch op man, 90% van het publiek is gewoon Hetero.
En waar ik me pas echt aan erger zijn volwassen mannen die bij voetbalclubs zich als een totale randdebiel gedragen in hun zwarte jasjes, met petjes.Niet alleen dat, ik ken bar weinig homo's die de Pride als 'voorbeeld' zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ja, goede analyse professor 🤓quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:19 schreef torentje het volgende:
[..]
De meeste homoseksuelen zijn dus ook ouderwets?
Wat zijn dit voor volslagen randdebielen; ik heb de hele documentaire met open mond bekeken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:53 schreef Haushofer het volgende:
Is allemaal te genezen
Laat ze maar lekker raaskallen. Zolang ze de "genezing" niet uitvoeren door de patienten vanaf het dak van een flatgebouw te lazeren, zoals bij collega religie, is het tamelijk onschadelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:53 schreef Haushofer het volgende:
Is allemaal te genezen
Nee hoor. Je kunt als LHBTQI'er een flinke mentale knauw krijgen in zo'n omgeving. En ja, die mensen ken ik inderdaad persoonlijk, en dat is niet iets om zo te bagatelliseren. Eerlijk gezegd vind ik dat nogal dom.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:59 schreef quo_ het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker raaskallen. Zolang ze de "genezing" niet uitvoeren door de patienten vanaf het dak van een flatgebouw te lazeren, zoals bij collega religie, is het tamelijk onschadelijk.
Daar is niks "krampachtigs" aan als je mijn achtergrond had gekend.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het was dit keer gezien de discussie wel erg opzichtig. Maakt verder niets uit, maar de krampachtige neiging om altijd over het Christendom te beginnen zodra het over de Islam gaat, blijft bijzonder om te zien.
Tja, als mensen hier volgens jou over de Islam 'zeiken' .. kunnen we dan ook constateren dat jij dit doet door die video over Christenen te posten of gaan er dan ineens andere regels op?quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Daar is niks "krampachtigs" aan als je mijn achtergrond had gekend.
Zoals ik zei, ik ben weer weg. Kunnen jullie weer je alleenrecht gebruiken om over de Islam te zeiken
weet je het mooiste zou zijn ..als de islam gewoon blijft waar het hoort en dat is niet in het westen! dat zou zo veel rust en vrede brengen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, als mensen hier volgens jou over de Islam 'zeiken' .. kunnen we dan ook constateren dat jij dit doet door die video over Christenen te posten of gaan er dan ineens andere regels op?
Praten over homofobie vinden velen prima en doet er zelfs graag aan mee, zolang er maar gal kan worden gespuwd over Christenen/Joden/het Westen. Wordt er gesproken over de Islam en moslims (waar als we het over homofobie hebben, toch de grootste problemen zitten) is het ineens 'haat' of 'zeiken. Wat is de reden achter deze dubbele standaard?
Tja, dat komt door de notie van 'intersecionaliteit', een theorie die stelt dat 'all oppression is connected'. En minderheden wereldwijd moeten elkaar steunen. Daarom zie je dus sommige lhtb-ers (een minderheid) die zich voor de Palestijnen uitspreken omdat men dit ook als een 'onderdrukte minderheid' beschouwd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:10 schreef Thorelf het volgende:
goedenavond ,ik weet niet bij welk topic ik dit moet vragen ,maar ik vraag mij al een tijd af waarom de lhbti etc pro palestina is... terwijl men weet dat bv tel aviv en Israel erg gay minded is, en men weet dat de moslims dat niet zijn. Ze hebben nu de stemmen van iedereen nodig hoe meer hoe liever want de wereld moet moslim worden!
diep van binnen haten de moslims homo's etc maar hebben zoveel mogelijk mensen nodig!! Hoe kan je als gay zo blind zijn en het niet zien. Jongens wordt wakker!!
Daar zijn velen het niet mee eens, die vinden de komst van veel migranten uit Islamitische landen juist hartstikke prettig omdat het voor 'diversiteit' en 'culturele verrijking' zorgt. Mede daarom wordt men ook enthousiast van iftars en sommigen zien zelfs hoofddoekjes als een symbool van 'kracht' of 'individuele vrijheid'.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
weet je het mooiste zou zijn ..als de islam gewoon blijft waar het hoort en dat is niet in het westen! dat zou zo veel rust en vrede brengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |