abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218402285
quote:
daar accepteert slechts 43 procent van de jongeren dat twee mensen van hetzelfde geslacht verliefd kunnen zijn
Wat er doorgaans plaatsvindt in de gay fetish scene in Amsterdam heeft echt niets te maken met twee mensen die verliefd zijn :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_218402287
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 14:53 schreef Haushofer het volgende:
Ondanks kwam deze christenfundamentalistische parel van een documentaire uit:

Bekijk deze YouTube-video

Is allemaal te genezen :Y
Geaardheid is geaardheid. Religie is aangeleerd en kun je afleren.
  zondag 3 augustus 2025 @ 07:31:42 #203
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218402650
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 01:32 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Wat er doorgaans plaatsvindt in de gay fetish scene in Amsterdam heeft echt niets te maken met twee mensen die verliefd zijn :')
Dus? Dat moeten ze toch lekker zelf weten. Ik heb daar geen last van, jij?
"Hoka Hey!"
  zondag 3 augustus 2025 @ 07:32:55 #204
287741 matspontius
pi_218402656
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 01:33 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Geaardheid is geaardheid. Religie is aangeleerd en kun je afleren.
Religie is de nagel aan de doodskist van geaardheid
"Hoka Hey!"
pi_218402743
Pride parade heeft weinig te maken met geaardheid, zoals ze erbij lopen draait het puur om “the kink”.
De perversiteit tentoonstellen wat blijkbaar bij je geaardheid hoort.

Leren pakjes, bdsm, zo smerig mogelijk, dat heeft niks te maken met blij zijn dat je geaccepteerd wordt of kan worden dat je niet hetero bent.
  zondag 3 augustus 2025 @ 09:48:22 #206
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218403472
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 23:23 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Oh lieve help, krijgen we dit weer :')

Sorry, ik zal in mijn volgende post me ook kritisch uitlaten over de homo-intolerantie binnen de Islam, rustig maar :*
Het was dit keer gezien de discussie wel erg opzichtig. Maakt verder niets uit, maar de krampachtige neiging om altijd over het Christendom te beginnen zodra het over de Islam gaat, blijft bijzonder om te zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218403841
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 07:31 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dus? Dat moeten ze toch lekker zelf weten. Ik heb daar geen last van, jij?
Last is een groot woord. Ik irriteer me vooral aan de hypocrisie er omheen. Pride verkoopt zich heel erg als een beweging voor naastenliefde en homoseksuele mannen die ook liefde mogen ervaren, maar ondertussen loopt het halve publiek tijdens de pride in flamboyante fetish pakjes. Ook prima he, maar dat is een fetish lifestyle, dat heeft geen zak met liefde te maken. En het zijn de echte mensen in echte homoseksuele romantische relaties die lijden onder het beeld dat tijdens een door de fetish scene gekaapte pride wordt neergezet.

Dat irriteert mij, dus ja, daar heb ik 'last' van :{
No amount of money ever bought a second of time.
pi_218403854
“Amsterdamse jongeren”

:')
  zondag 3 augustus 2025 @ 11:07:54 #209
28033 Pek
je moet wat
pi_218403976
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
“Amsterdamse jongeren”

:')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 3 augustus 2025 @ 11:48:25 #210
287741 matspontius
pi_218404224
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 10:46 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Last is een groot woord. Ik irriteer me vooral aan de hypocrisie er omheen. Pride verkoopt zich heel erg als een beweging voor naastenliefde en homoseksuele mannen die ook liefde mogen ervaren, maar ondertussen loopt het halve publiek tijdens de pride in flamboyante fetish pakjes. Ook prima he, maar dat is een fetish lifestyle, dat heeft geen zak met liefde te maken. En het zijn de echte mensen in echte homoseksuele romantische relaties die lijden onder het beeld dat tijdens een door de fetish scene gekaapte pride wordt neergezet.

Echte romantische homoseksuele relaties 🤣🤣 Dream on. De meesten willen gewoon lekker neuken met een hete boy. Hetzelfde als de meeste hetero's.

Mijn puber dochter heeft geen last deze deze kinky homo's, lesbiennes of wat dan ook. Ze vindt ze wel cool om te zien. Die respecteren haar tenminste. Waar ze wel last van heeft zijn bontkraagjes en infantiele asielzoekers die het woord respect voor een vrouw/meisje niet in hun woordenboek hebben staan. Die zijn strontvervelend, opdringerig, handtastelijk en tonen geen enkele eerbied voor het vrouwelijk geslacht. Duidelijk?
"Hoka Hey!"
  zondag 3 augustus 2025 @ 12:04:16 #211
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218404353
quote:
12s.gif Op zondag 3 augustus 2025 11:07 schreef Pek het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vraag me af wat de wokies nu weer gaan bedenken als 'jongeren' te stigmatiserend is.

Ipv de oorzaak aan te pakken van alles wat al 'gestigmatiseerd' is :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 augustus 2025 @ 12:05:15 #212
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218404361
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 11:48 schreef matspontius het volgende:

[..]
Echte romantische homoseksuele relaties 🤣🤣 Dream on. De meesten willen gewoon lekker neuken met een hete boy. Hetzelfde als de meeste hetero's.

Mijn puber dochter heeft geen last deze deze kinky homo's, lesbiennes of wat dan ook. Ze vindt ze wel cool om te zien. Die respecteren haar tenminste. Waar ze wel last van heeft zijn bontkraagjes en infantiele asielzoekers die het woord respect voor een vrouw/meisje niet in hun woordenboek hebben staan. Die zijn strontvervelend, opdringerig, handtastelijk en tonen geen enkele eerbied voor het vrouwelijk geslacht. Duidelijk?
Dit ja.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218404473
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 11:48 schreef matspontius het volgende:
De meeste homoseksuelen zijn dus ook ouderwets?
pi_218404499
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 10:46 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Flikker toch op man, 90% van het publiek is gewoon Hetero.
En waar ik me pas echt aan erger zijn volwassen mannen die bij voetbalclubs zich als een totale randdebiel gedragen in hun zwarte jasjes, met petjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218404519
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 13:46 schreef Elan het volgende:

[..]
Benieuwd hoeveel van deze 'jongeren' in de late uurtjes op Grindr te vinden zijn :9 .
Dat zijn ze niet, die zijn wel in de moskee te vinden in de uurtjes dat je ze niet op straat ziet...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 3 augustus 2025 @ 12:33:32 #216
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218404579
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 12:23 schreef raptorix het volgende:

[..]
Flikker toch op man, 90% van het publiek is gewoon Hetero.
En waar ik me pas echt aan erger zijn volwassen mannen die bij voetbalclubs zich als een totale randdebiel gedragen in hun zwarte jasjes, met petjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen dat, ik ken bar weinig homo's die de Pride als 'voorbeeld' zien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 3 augustus 2025 @ 12:34:04 #217
287741 matspontius
pi_218404582
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 12:19 schreef torentje het volgende:

[..]
De meeste homoseksuelen zijn dus ook ouderwets?
Ja, goede analyse professor 🤓
"Hoka Hey!"
pi_218404628
quote:

Wat zijn dit voor volslagen randdebielen; ik heb de hele documentaire met open mond bekeken.
pi_218404766
quote:

Laat ze maar lekker raaskallen. Zolang ze de "genezing" niet uitvoeren door de patienten vanaf het dak van een flatgebouw te lazeren, zoals bij collega religie, is het tamelijk onschadelijk.
-
pi_218410942
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 12:59 schreef quo_ het volgende:

[..]
Laat ze maar lekker raaskallen. Zolang ze de "genezing" niet uitvoeren door de patienten vanaf het dak van een flatgebouw te lazeren, zoals bij collega religie, is het tamelijk onschadelijk.
Nee hoor. Je kunt als LHBTQI'er een flinke mentale knauw krijgen in zo'n omgeving. En ja, die mensen ken ik inderdaad persoonlijk, en dat is niet iets om zo te bagatelliseren. Eerlijk gezegd vind ik dat nogal dom.

Maar goed, ik heb geen zin meer in dit topic, want ik zie de bui alweer hangen. Doei.
pi_218410959
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2025 09:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het was dit keer gezien de discussie wel erg opzichtig. Maakt verder niets uit, maar de krampachtige neiging om altijd over het Christendom te beginnen zodra het over de Islam gaat, blijft bijzonder om te zien.
Daar is niks "krampachtigs" aan als je mijn achtergrond had gekend.

Zoals ik zei, ik ben weer weg. Kunnen jullie weer je alleenrecht gebruiken om over de Islam te zeiken :W
pi_218411298
goedenavond ,ik weet niet bij welk topic ik dit moet vragen ,maar ik vraag mij al een tijd af waarom de lhbti etc pro palestina is... terwijl men weet dat bv tel aviv en Israel erg gay minded is, en men weet dat de moslims dat niet zijn. Ze hebben nu de stemmen van iedereen nodig hoe meer hoe liever want de wereld moet moslim worden!
diep van binnen haten de moslims homo's etc maar hebben zoveel mogelijk mensen nodig!! Hoe kan je als gay zo blind zijn en het niet zien. Jongens wordt wakker!!
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:11:47 #223
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218411303
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:26 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Daar is niks "krampachtigs" aan als je mijn achtergrond had gekend.

Zoals ik zei, ik ben weer weg. Kunnen jullie weer je alleenrecht gebruiken om over de Islam te zeiken :W
Tja, als mensen hier volgens jou over de Islam 'zeiken' .. kunnen we dan ook constateren dat jij dit doet door die video over Christenen te posten of gaan er dan ineens andere regels op?

Praten over homofobie vinden velen prima en doet er zelfs graag aan mee, zolang er maar gal kan worden gespuwd over Christenen/Joden/het Westen. Wordt er gesproken over de Islam en moslims (waar als we het over homofobie hebben, toch de grootste problemen zitten) is het ineens 'haat' of 'zeiken. Wat is de reden achter deze dubbele standaard?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218411346
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, als mensen hier volgens jou over de Islam 'zeiken' .. kunnen we dan ook constateren dat jij dit doet door die video over Christenen te posten of gaan er dan ineens andere regels op?

Praten over homofobie vinden velen prima en doet er zelfs graag aan mee, zolang er maar gal kan worden gespuwd over Christenen/Joden/het Westen. Wordt er gesproken over de Islam en moslims (waar als we het over homofobie hebben, toch de grootste problemen zitten) is het ineens 'haat' of 'zeiken. Wat is de reden achter deze dubbele standaard?
weet je het mooiste zou zijn ..als de islam gewoon blijft waar het hoort en dat is niet in het westen! dat zou zo veel rust en vrede brengen.
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:26:49 #225
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218411389
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:10 schreef Thorelf het volgende:
goedenavond ,ik weet niet bij welk topic ik dit moet vragen ,maar ik vraag mij al een tijd af waarom de lhbti etc pro palestina is... terwijl men weet dat bv tel aviv en Israel erg gay minded is, en men weet dat de moslims dat niet zijn. Ze hebben nu de stemmen van iedereen nodig hoe meer hoe liever want de wereld moet moslim worden!
diep van binnen haten de moslims homo's etc maar hebben zoveel mogelijk mensen nodig!! Hoe kan je als gay zo blind zijn en het niet zien. Jongens wordt wakker!!
Tja, dat komt door de notie van 'intersecionaliteit', een theorie die stelt dat 'all oppression is connected'. En minderheden wereldwijd moeten elkaar steunen. Daarom zie je dus sommige lhtb-ers (een minderheid) die zich voor de Palestijnen uitspreken omdat men dit ook als een 'onderdrukte minderheid' beschouwd.

Sommige van deze activisten gaan zelfs zo ver dat men de liberale cultuur in Israël mbt lhbt'ers probeert te besmeuren door het idee te wekken dat dit allemaal 'pinkwashing' zou zijn en Israëliërs eigenlijk hartstikke homofoob zouden zijn.

Deze video heeft wat dit betreft een paar goede punten, waar ook de 'Queers for Palestine' groep aan bod komt:

quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:19 schreef Thorelf het volgende:

[..]
weet je het mooiste zou zijn ..als de islam gewoon blijft waar het hoort en dat is niet in het westen! dat zou zo veel rust en vrede brengen.
Daar zijn velen het niet mee eens, die vinden de komst van veel migranten uit Islamitische landen juist hartstikke prettig omdat het voor 'diversiteit' en 'culturele verrijking' zorgt. Mede daarom wordt men ook enthousiast van iftars en sommigen zien zelfs hoofddoekjes als een symbool van 'kracht' of 'individuele vrijheid'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')