Benieuwd hoeveel van deze 'jongeren' in de late uurtjes op Grindr te vinden zijnquote:Jongeren fel tegen homo’s: ‘Kan niet in Amsterdam’
Amsterdam maakt zijn reputatie als ’gay capital’ niet waar. Nieuw onderzoek laat zien dat homo-acceptatie onder Nederlandse jongeren sinds 2009 is toegenomen, maar in Amsterdam gebeurt juist het tegenovergestelde: daar accepteert slechts 43 procent van de jongeren dat twee mensen van hetzelfde geslacht verliefd kunnen zijn. Verslaggever Jeroen Holtrop gaat in Nieuws van de dag het gesprek aan met jongeren in Amsterdam.
https://www.telegraaf.nl/(...)terdam/72653108.html
De Islamitische mensen die ik spreek hebben doorgaans een stuk meer respect voor me dan laten we zeggen het Fatbike tuig wat schijnheilig een maandje niet eet overdag.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:48 schreef kun_bbongal het volgende:
Vraag me af hoeveel van die jongeren islamitisch zijn
Je haalt Marokkanen en Islam door elkaar, 95% gedraagt zich zeker niet als Islamitisch.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:58 schreef Gehakt_bal het volgende:
Het islam gehalte is groot in Amsterdam.
Logisch dus.
Sorry kon je even niet verstaan vanwege al het vuurwapenbezit van mijn zoonquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:55 schreef CarbonC het volgende:
Misschien moet Halalsema eens werk gaan maken van de homohaat in de stad waar ze verantwoordelijk voor is i.p.v. te gaan feestvieren in Hongarije.
Nou ja, in Islamitische landen hebben homo's het niet beter dan Amsterdam. Marokko zelf ook niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je haalt Marokkanen en Islam door elkaar, 95% gedraagt zich zeker niet als Islamitisch.
Je kunt vlaggen blijven ophangen tot je een ons weegt, zolang homohaat in de praktijk geen strobreed in de weg wordt gelegd en de pakkans nihil is maakt het geen reet uit.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:59 schreef Twiitch het volgende:
We moeten meer regenboogzebrapaden aanleggen en gayvlaggen hijsen. We moeten het iedereen door de strot blijven duwen. Gewoon 6 maanden pride per jaar. Dat is de oplossing.
Gewoon pure eigengeileirij.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:55 schreef CarbonC het volgende:
Misschien moet Halalsema eens werk gaan maken van de homohaat in de stad waar ze verantwoordelijk voor is i.p.v. te gaan feestvieren in Hongarije.
Hoe groot is de kans dat het amsterdamse SGP jongeren zijn bij dit soort percentages?quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:48 schreef kun_bbongal het volgende:
Vraag me af hoeveel van die jongeren islamitisch zijn
Dit komt natuurlijk puur door de Marokkaanse jeugd. Vanwaar dan bij sommigen verbazing ?quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel van deze 'jongeren' in de late uurtjes op Grindr te vinden zijn.
Die hebben wel het grootste aandeel ja.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je haalt Marokkanen en Islam door elkaar, 95% gedraagt zich zeker niet als Islamitisch.
Het is helaas niet alleen de onderklasse.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit komt natuurlijk puur door de Marokkaanse jeugd. Vanwaar dan bij sommigen verbazing ?
Omdat de meeste mensen nogal dommig zijn, een waar Moslim mag geen oordeel vellen over andermans zonden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:13 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Die hebben wel het grootste aandeel ja.
En van oorsprong Islamitisch.
Althans dat beeld heerst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |