Bruin worden in de zon is zowat het ongezondste wat een mens kan doen. Risico zelfs slechter dan regelmatig roken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:06 schreef Marsenal het volgende:
Oh man, genieten. Lekker tantoe bruin worden weer en zo weinig mogelijk kleding aan. Niet alleen bij mij, maar ook bij alles wat borsten heeft.
Zit nu al met een halleve dikke
Warme douche juist. Ik douche normaal koud, maar op dit soort dagen warm. Anders stap je de koude douche uit en val je bijna flauw van de hitte...quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Regelmatig een koude douche, daar knap je van op.
Maar ik zie er wel spectaculair goed uit als ik m'n kist in ga.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bruin worden in de zon is zowat het ongezondste wat een mens kan doen. Risico zelfs slechter dan regelmatig roken.
... en voorgebakken!quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar ik zie er wel spectaculair goed uit als ik m'n kist in ga.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:06 schreef Marsenal het volgende:
Niet alleen bij mij, maar ook bij alles wat borsten heeft.
Warm? Dan wordt je lichaam nóg warmer.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Warme douche juist. Ik douche normaal koud, maar op dit soort dagen warm. Anders stap je de koude douche uit en val je bijna flauw van de hitte...
Koud douchen zorgt ervoor dat je minder warmte kwijtraakt door vernauwende bloedvaten.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Warm? Dan wordt je lichaam nóg warmer.
En mensen met een gevoelige huid die na 10 minuten verbrand.quote:
Die moeten dan ook gewoon P20 zonnebrand kopen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En mensen met een gevoelige huid die na 10 minuten verbrand.
Afgelopen maandag nog mn huid verbrand... was nog geen 30 minuten buiten en had factor 50 gesmeerd!quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Die moeten dan ook gewoon P20 zonnebrand kopen.
Maar niet die van P20.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Afgelopen maandag nog mn huid verbrand... was nog geen 30 minuten buiten en had factor 50 gesmeerd!
Alle zonnebrand beschermt even goed.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Maar niet die van P20.
[ afbeelding ]
Dat eerste is echt niet waar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alle zonnebrand beschermt even goed.
En ik heb een gevoelige huid, dus gebruik (vaak) minerale zonnebrand. P20 gebruikt chemische filters.
Jawel. SPF wordt streng gereguleerd in de EU. Een SPF 30 is altijd even goed zolang je de juiste hoeveelheid gebruikt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat eerste is echt niet waar.
Hier, voor gevoelige huid.
[ afbeelding ]
Zou ik verplaatsen naar zondag als ik jou was. Gaat niet te doen zijn.quote:
Moet zondag werken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou ik verplaatsen naar zondag als ik jou was. Gaat niet te doen zijn.
Ik zou maar binnen blijven, straks krijg je nog kanker.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:02 schreef Mikeytt het volgende:
31 graden!!! Zijn ze helemaal gek geworden ofzo??? Ik verbrand al als ik er aan denk, man man man![]()
En juli/augustus moeten noggaat echt de verkeerde kant op hoor
Dat is het hele punt van de zon vermijden ja.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:02 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik zou maar binnen blijven, straks krijg je nog kanker.
Neem zondag dan vrij joh. 31 graden is echt niet gezond, zeker niet voor kinderen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Moet zondag werken.
Ze hebben een groot waterspraypark daar, dus daar kan mijn dochter afkoelen
In de achtbaan koel je ook af. En verder petje op, goed insmeren, en goed drinken
ZOu het druk worden?
Warm douchenquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Warme douche juist. Ik douche normaal koud, maar op dit soort dagen warm. Anders stap je de koude douche uit en val je bijna flauw van de hitte...
Veel lekkerder op warme dagen.quote:
Nee man , lauw is beter.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Veel lekkerder op warme dagen.
Als ik koud douche en dan naar buiten stap met 30 graden, dan val ik direct flauw hoor
Kan ook, maar heb je dan ook dat gevoel van afkoeling als je uit de douche loopt?quote:
Dat heeft echt niets met temperatuur te makenquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En mensen met een gevoelige huid die na 10 minuten verbrand.
ik hou sowieso niet van warm douchen in de zomerquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan ook, maar heb je dan ook dat gevoel van afkoeling als je uit de douche loopt?
Normaal doe ik een irish shower. (1 minuut ijskoud, dan 1 minuut heel warm, en dat steeds om en om)
Dat ga ik onthouden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koud douchen zorgt ervoor dat je minder warmte kwijtraakt door vernauwende bloedvaten.
Beter lauw douchen
Jij bleef vroeger als kind in hete zomers thuis met de gordijnen dicht?quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neem zondag dan vrij joh. 31 graden is echt niet gezond, zeker niet voor kinderen.
Slechts 1 verbranding als kind verhoogt je kans op huidkanker met 100%
Zondag wordt toch ook gierend kut? Altijd zo matig dat mensen 'leuke dingen' plannen in juni, juli en augustus, als het veel te smerig weer is om van alles te doenquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou ik verplaatsen naar zondag als ik jou was. Gaat niet te doen zijn.
Als kind kan ik me eigenlijk geen hete zomers herinneren die zo extreem waren.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jij bleef vroeger als kind in hete zomers thuis met de gordijnen dicht?
Pretpark in de mooie zon is juist magisch
Tussendoor doen we ook attracties in de schaduw en in het donker zoals: botsautootjes, cinema en het spookhuis.
En als het niet gaat, gaan we gewoon weg.
Zondag is iets minder warm, maar wel een hogere zonkracht. (Zonkracht 8, wat onder 'kritiek' valt)quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zondag wordt toch ook gierend kut? Altijd zo matig dat mensen 'leuke dingen' plannen in juni, juli en augustus, als het veel te smerig weer is om van alles te doen![]()
Goddank zijn wintersporten mijn favoriete dingen om naartoe te gaan, lekker bij -5 en een zonnetje genieten
Ik was een paar jaar geleden bij wedstrijden in Brazilië. Zonkracht 11, 's ochtends om 9 uur al ruim boven de 30 graden. Twee jaar geleden was ik er goddank niet: zonkracht 12-13, de 40 graden werd voor het middaguur al gehaaldquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zondag is iets minder warm, maar wel een hogere zonkracht. (Zonkracht 8, wat onder 'kritiek' valt)
Bij zonkracht 8 verbrand je in minder dan 10 minuten
[ afbeelding ]
Koud weer is veeeel beter. Er was eens een onderzoek naar en economisch gezien is koud weer heel gunstig.
Lekker kanker vretenquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:55 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Kerel, haal je een BBQ, Waterschoentjes, en ga lekker genieten langs het water
Ik trap al af voor zaterdag:
[ link | afbeelding ]
Het gaat niet door, we gaan volgend weekend dan staat er 23 graden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als kind kan ik me eigenlijk geen hete zomers herinneren die zo extreem waren.
Maar als er zonkracht 7+ was, dan mocht ik niet naar buiten nee. Gordijnen dicht!
En als we wel buiten waren, dan altijd in de schaduw. Alleen heel even in de zon als het echt moest.
Pretpark in de mooie zon is magisch ja, maar er is een verschil tussen een mooie zon a 26 graden met zonkracht 5 en een verschrikkelijke zon a 31 graden en zonkracht 8.
Hen heeft wel gelijk. Combinatie uv index 7 (zéér kankerverwekkend) + rood vlees (ook kankerverwekkend) is niet best.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:59 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Doe eens even normaal man.
Ben blij dat ik als een soort beschermengel heb kunnen fungeren en je een gezondere weg heb kunnen laten inslaan.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het gaat niet door, we gaan volgend weekend dan staat er 23 graden.
Bedankt voor mij bang te maken mikeytt
Deze invloed heb je nu
Ik mis de witte huidskleur.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zondag is iets minder warm, maar wel een hogere zonkracht. (Zonkracht 8, wat onder 'kritiek' valt)
Bij zonkracht 8 verbrand je in minder dan 10 minuten
[ afbeelding ]
Koud weer is veeeel beter. Er was eens een onderzoek naar en economisch gezien is koud weer heel gunstig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |