Nee, want zoals we weten gebruiken de Palestijnen alle infrastructuur voor terroristische doeleinden. Israël doet dit niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat het lijkt op selectieve verontwaardiging

Laten we het maar niet over Nederland hebben qua politiek. Het is nu al heel veel jaren drama. Veel mensen in onzekerheid over een woning, andere in de stres over de hoge ziektekosten weer andere kunnen hun boodschappen net niet betalen. Een burgermeester van wat vroeger een zeer tolerante stad was maar nu meer dan 57% oid anti homo is maar waarvan de burgermeester dan met een verheven vingertje naar het buitenland gaat. hmm neequote:Op donderdag 19 juni 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we hier ook maar eens de trage hopeloos versnipperde polderdemocratie afschaffen en ons als een volk scharen achter een sterke Willem-Alexander Claus George Ferdinand, Prins van Oranje-Nassau, jonkheer van Amsberg, Koning der Nederlanden.

Dat mogen ze dan ook best. Gewoon telkens de boel blijven frustreren.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als je dat niet doet, ben je binnen 10-15 jaar weer precies waar we nu zijn.
Want dan beginnen ze gewoon weer opnieuw.

Fair point met de eerste regel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat er niet op in, maar daarna volgen er 4 alinea's
Zoals ik zei: we verschillen van mening. Maar dat maakt niet uit, want wij gaan toch de situatie niet veranderen. De kijktip neem ik wel mee, want ben op zoek naar een nieuwe serie

Eerlijk gezegd zou dat in Nederland niet eens een probleem worden, niet met Willem Alexander, ik geloof best dat hij het beste voor Nederland wil.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we hier ook maar eens de trage hopeloos versnipperde polderdemocratie afschaffen en ons als een volk scharen achter een sterke Willem-Alexander Claus George Ferdinand, Prins van Oranje-Nassau, jonkheer van Amsberg, Koning der Nederlanden.

Yeah so they tell.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, want zoals we weten gebruiken de Palestijnen alle infrastructuur voor terroristische doeleinden. Israël doet dit niet.

Nothing changes if nothing changesquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als denken dat wanneer Poetin dood is we eindelijk rozengeur en maneschijn krijgen, in Rusland. Dat kan, maar de kans is klein. Gewoon omdat je te maken hebt met een debiel en gehersenspoeld volk en dat is in Iran denk ik niet anders.

Ja, zo word je als Nederland meegezogen in de oorlog natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)ssade-in-israel.html
HET IS OORLOG.

En dat verlies je op de duur.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat mogen ze dan ook best. Gewoon telkens de boel blijven frustreren.

Oh dan is het natuurlijk een andere situatie. In tegenstelling tot bij de Palestijnen is er in Iran een duidelijk verschil tussen het regime en de burgers, waarvan het meermaals al is aangetoond dat het overgrote merendeel het regime niet steunt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Yeah so they tell.
Daarnaast ging het om een Iraans ziekenhuis dat geraakt was....

Laat me raden, iets wat we nog eeuwen zullen heugen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:08 schreef Aether het volgende:
Hezbollah warns assassination of Iran’s supreme leader would have ‘disastrous consequences’
https://www.timesofisrael(...)strous-consequences/

Prima. Doe maar. Hoeft de VS niet heel het Midden Oosten in de hens te steken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:59 schreef theunderdog het volgende:
https://www.axios.com/202(...)nuclear-program?s=09
'A U.S. official said the Israelis told the Trump administration that while they may not be able to reach deep enough into the mountain with bombs, they may "do it with humans.'

Matig. Gebrek aan toewijding.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:19 schreef Ali_boo het volgende:
Ga je een keer vroeg naar bed en er gebeurt weer van alles

quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:20 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Matig. Gebrek aan toewijding.

Israël gaf aan dat het twee weken zou durenquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:19 schreef Ali_boo het volgende:

Free free Freeranquote:

ik moet telkens weer lachen om dit soort blufpraat van trump bullshit administrationquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:59 schreef theunderdog het volgende:
https://www.axios.com/202(...)nuclear-program?s=09
'A U.S. official said the Israelis told the Trump administration that while they may not be able to reach deep enough into the mountain with bombs, they may "do it with humans.'

Toch jammer van die fles wijn.quote:

Iedereen is klaar met Isrealquote:

Is dit het begin van verbroedering? De isolationisten van Maga willen toch ook dat Iran met rust gelaten wordt, zeker door USA?quote:

quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israël is namelijk geen schurkenstaat

quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:19 schreef Ali_boo het volgende:

Ik heb een veel hogere dunk van het gewone Perzische volk dan van de gemiddelde Rus.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als denken dat wanneer Poetin dood is we eindelijk rozengeur en maneschijn krijgen, in Rusland. Dat kan, maar de kans is klein. Gewoon omdat je te maken hebt met een debiel en gehersenspoeld volk en dat is in Iran denk ik niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |