abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217983618
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat het lijkt op selectieve verontwaardiging :?
Nee, want zoals we weten gebruiken de Palestijnen alle infrastructuur voor terroristische doeleinden. Israël doet dit niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217983619
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Misschien moeten we hier ook maar eens de trage hopeloos versnipperde polderdemocratie afschaffen en ons als een volk scharen achter een sterke Willem-Alexander Claus George Ferdinand, Prins van Oranje-Nassau, jonkheer van Amsberg, Koning der Nederlanden.
Laten we het maar niet over Nederland hebben qua politiek. Het is nu al heel veel jaren drama. Veel mensen in onzekerheid over een woning, andere in de stres over de hoge ziektekosten weer andere kunnen hun boodschappen net niet betalen. Een burgermeester van wat vroeger een zeer tolerante stad was maar nu meer dan 57% oid anti homo is maar waarvan de burgermeester dan met een verheven vingertje naar het buitenland gaat. hmm nee
pi_217983622
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
Als je dat niet doet, ben je binnen 10-15 jaar weer precies waar we nu zijn.

Want dan beginnen ze gewoon weer opnieuw.
Dat mogen ze dan ook best. Gewoon telkens de boel blijven frustreren.
pi_217983627
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:02 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Je gaat er niet op in, maar daarna volgen er 4 alinea's :D

Zoals ik zei: we verschillen van mening. Maar dat maakt niet uit, want wij gaan toch de situatie niet veranderen. De kijktip neem ik wel mee, want ben op zoek naar een nieuwe serie ^O^
Fair point met de eerste regel.

Je afsluiting daaronder ben ik natuurlijk alleen maar mee eens. Ik ben benieuwd wat je van die documentaire vind.
  donderdag 19 juni 2025 @ 11:04:13 #35
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_217983631
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Misschien moeten we hier ook maar eens de trage hopeloos versnipperde polderdemocratie afschaffen en ons als een volk scharen achter een sterke Willem-Alexander Claus George Ferdinand, Prins van Oranje-Nassau, jonkheer van Amsberg, Koning der Nederlanden.
Eerlijk gezegd zou dat in Nederland niet eens een probleem worden, niet met Willem Alexander, ik geloof best dat hij het beste voor Nederland wil.

Een echte koning of persoon die alleen de macht heeft HOEFT niet perse verkeerd te zijn, alleen krijg je vroeg of laat iemand aan de macht die wel verkeerd is en daar kun je dan ook niets tegen doen.
pi_217983638
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, want zoals we weten gebruiken de Palestijnen alle infrastructuur voor terroristische doeleinden. Israël doet dit niet.
Yeah so they tell.
Daarnaast ging het om een Iraans ziekenhuis dat geraakt was....
pi_217983645
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:00 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Dat is een beetje hetzelfde als denken dat wanneer Poetin dood is we eindelijk rozengeur en maneschijn krijgen, in Rusland. Dat kan, maar de kans is klein. Gewoon omdat je te maken hebt met een debiel en gehersenspoeld volk en dat is in Iran denk ik niet anders.
Nothing changes if nothing changes
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_217983646
quote:
Ja, zo word je als Nederland meegezogen in de oorlog natuurlijk.
  donderdag 19 juni 2025 @ 11:05:55 #39
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_217983648
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat mogen ze dan ook best. Gewoon telkens de boel blijven frustreren.
En dat verlies je op de duur.

Dan is het ineens niet 1 installatie in een berg, maar 20.

Dan wordt die ene installatie niet meer alleen bewaakt door troepen waarvan conform een eerdere post IDF aangeeft dat ze wel met boots on the ground de boel kalt kunnen stellen, maar heb je 20 compounds waar complete legers omheen zitten.
pi_217983651
Iets anders, maar wat een fantastische artikel 5 test zou zijn, is als Israel Turkije aanvalt.

Dat wordt wat....
pi_217983657
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Yeah so they tell.
Daarnaast ging het om een Iraans ziekenhuis dat geraakt was....
Oh dan is het natuurlijk een andere situatie. In tegenstelling tot bij de Palestijnen is er in Iran een duidelijk verschil tussen het regime en de burgers, waarvan het meermaals al is aangetoond dat het overgrote merendeel het regime niet steunt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217983669
Hezbollah warns assassination of Iran’s supreme leader would have ‘disastrous consequences’
https://www.timesofisrael(...)strous-consequences/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 19 juni 2025 @ 11:11:34 #43
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_217983681
quote:
9s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:08 schreef Aether het volgende:
Hezbollah warns assassination of Iran’s supreme leader would have ‘disastrous consequences’
https://www.timesofisrael(...)strous-consequences/
Laat me raden, iets wat we nog eeuwen zullen heugen?

Hezbollah durft niet eens meer een telefoon vast te houden.
pi_217983690
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 10:59 schreef theunderdog het volgende:
https://www.axios.com/202(...)nuclear-program?s=09

'A U.S. official said the Israelis told the Trump administration that while they may not be able to reach deep enough into the mountain with bombs, they may "do it with humans.'
Prima. Doe maar. Hoeft de VS niet heel het Midden Oosten in de hens te steken.

Opgelost; slotje. :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_217983717
Ga je een keer vroeg naar bed en er gebeurt weer van alles |:(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217983730
Wauw, ik ben sprakeloos _O-

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217983733
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:19 schreef Ali_boo het volgende:
Matig. Gebrek aan toewijding.
pi_217983739
quote:
9s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:20 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Matig. Gebrek aan toewijding.
:D
pi_217983749
quote:
Israël gaf aan dat het twee weken zou duren :N
pi_217983757
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:20 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Free free Freeran
pi_217983769
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 10:59 schreef theunderdog het volgende:
https://www.axios.com/202(...)nuclear-program?s=09

'A U.S. official said the Israelis told the Trump administration that while they may not be able to reach deep enough into the mountain with bombs, they may "do it with humans.'
ik moet telkens weer lachen om dit soort blufpraat van trump bullshit administration
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 19 juni 2025 @ 11:27:26 #52
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217983782
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 17:46 schreef Dr88 het volgende:

[..]
nog 2 daagjes dan is het klaar.
Toch jammer van die fles wijn.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217983787
twitter

Documentation from Soroka Hospital after the direct hit

twitter
pi_217983815
quote:

[ x ]
Iedereen is klaar met Isreal

Heleboel joden in de rest van de wereld zijn helemaal klaar met Netanyahu en distantiëren zich van Israël op dit moment.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217983825
quote:

[ x ]
Is dit het begin van verbroedering? De isolationisten van Maga willen toch ook dat Iran met rust gelaten wordt, zeker door USA?
pi_217983856
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Israël is namelijk geen schurkenstaat
:') 14.gif
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 juni 2025 @ 11:35:35 #57
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217983914
quote:
_O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217983972
twitter
pi_217983999
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:00 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Dat is een beetje hetzelfde als denken dat wanneer Poetin dood is we eindelijk rozengeur en maneschijn krijgen, in Rusland. Dat kan, maar de kans is klein. Gewoon omdat je te maken hebt met een debiel en gehersenspoeld volk en dat is in Iran denk ik niet anders.
Ik heb een veel hogere dunk van het gewone Perzische volk dan van de gemiddelde Rus.
pi_217984034
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')