En vooral op zondag zal er in Zeeland wel weinig openbaar vervoer rijden. Zeeland, en dan met uitzondering van Zeeuws-Vlaanderen, is immers een provincie met een hoog percentage SGP kiezers.quote:
Bitch!quote:
Je moet het eigenlijk achterstevoren lezen en een paar letters husselen.quote:
Geen idee…quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk achterstevoren lezen en een paar letters husselen.
Noodzakelijk kwaad, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:34 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
"Needs must when the devil drives" --Shakespeare
Ok thxx.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:34 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
"Needs must when the devil drives" --Shakespeare
Er is geen garantie dat als je maar lang genoeg door blijft gaan met lessen en vaak genoeg examen doet, je ooit wel een keer zal slagen. Sommige mensen halen het rijbewijs nou eenmaal nooit, en die hebben er dan wel een heleboel geld aan besteed.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:30 schreef woxxel2 het volgende:
Als je al lessen hebt gehad zou ik doorgaan tot je slaagt.
Het zal alleen maar duurder worden.
Als alternatief is er ook de taxi. Of een Über. Is prijzig maar niet zo prijzig als vast een auto hebben. Aanschaf, verzekering, benzine etc.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:30 schreef woxxel2 het volgende:
Als je al lessen hebt gehad zou ik doorgaan tot je slaagt.
Het zal alleen maar duurder worden.
En uiteindelijk Als je hem hebt, ben je niet afhankelijk van iemand die je kan brengen. Snachts bijvoorbeeld naar een ziekenhuis.
Of je kind ophalen die je niet Snachts over straat wil laten gaan.
T voordeel is wel dat je niet door anderen zonder rijbewijs gevraagd wordt om te rijden:)
Ik.quote:Op donderdag 19 juni 2025 06:13 schreef roos94 het volgende:
Welke volwassenen hier hebben geen rijbewijs?
Wat is jouw keuze om "af te wijken va de norm"?
Ik denk wel dat tegenwoordig meer mensen geen rijbewijs nemen omdat het steeds duurder wordt.
The sunk cost fallacyquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er is geen garantie dat als je maar lang genoeg door blijft gaan met lessen en vaak genoeg examen doet, je ooit wel een keer zal slagen. Sommige mensen halen het rijbewijs nou eenmaal nooit, en die hebben er dan wel een heleboel geld aan besteed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |