Was het nu toch wel de winnende eyecatcher in het appartement?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat zou niet kunnen; dan zijn er twee bankjes in het gezamenlijke appartement.
Ja je had gelijk. Die andere beige heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:18 schreef Elleska het volgende:
Was ook niet heel slim dat Naomi die eigen spullen niet even in een aparte doos of iets had gestopt. Dan had niemand er iets van gemerkt.
Bewijst wel weer het punt van Marit maar gezeik om gezeik.
[..]
Was het nu toch wel de winnende eyecatcher in het appartement?
Weet ik niet. Maar een groen bankje met vlekken past niet bij een beige bankje.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:27 schreef Elleska het volgende:
Nee ik ook niet. Het zou me niets verbazen als de stylingdames het beige iets te ver hadden doorgetrokken dat zelfs het verplichte bankje spontaan een andere kleur kreeg. Of was het oorspronkelijke plan toch een 2e bankje (ipv die stoel) en moesten ze het bankje terug brengen?
Het is een nieuw bankje, lijkt wel op het spermabankje. Maar al die eyecatchers zijn weg. Gelukkig maar in het geval van Faisel en Chrisquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar een groen bankje met vlekken past niet bij een beige bankje.
Al die verschillende soorten metaal pasten ook niet bij elkaar en de verschillende soorten hout (vooral die vitrinekast) ook niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar een groen bankje met vlekken past niet bij een beige bankje.
Die moeten ze toch in hun appartement hangen/liggen/staan?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een nieuw bankje, lijkt wel op het spermabankje. Maar al die eyecatchers zijn weg. Gelukkig maar in het geval van Faisel en Chris
Geen idee wat er met die spullen gedaan is. Schilderij, schedel, halve boom en nog wat. Dat is het manke van dit programma er gebeurt iets en daarna niks meer. Net als de verdeling van het geld, er wordt nergens ingegrepen of uitleg over gegeven.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die moeten ze toch in hun appartement hangen?
Volgens mij moeten ze die, of moesten ze die, een plek geven in hun appartement.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee wat er met die spullen gedaan is. Schilderij, schedel, halve boom en nog wat. Dat is het manke van dit programma er gebeurt iets en daarna niks meer. Net als de verdeling van het geld, er wordt nergens ingegrepen of uitleg over gegeven.
Dat was vorige keer wel zo, ik zie het niet gebeuren bij Faisel en Chrisquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze die, of moesten ze die, een plek geven in hun appartement.
Oh met dat houten gevaarte?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was vorige keer wel zo, ik zie het niet gebeuren bij Faisel en Chris
Ja wtf dat was weet ik niet maar wel massaalquote:
En oerlelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wtf dat was weet ik niet maar wel massaal
Peter, mijn complimenten. Spot on en ik was weer even terug in Het Blok.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:48 schreef PeterKelder het volgende:
Laatste van een week vol hoogte- en dieptepunten.
"Geen Blok zonder Mau en Anouk." Nouuuu, daar denk ik toch anders over, want het was juist wat beter te behappen zonder die ruggengraatloze meelifters.
Martelaar Marit weet zichzelf weer in een lastige positie te brengen door te beginnen over de urenlange shopexpeditie van Barbie Botox en Aanhangsel. Natuurlijk is dit een kolfje naar de hand van derderangs Barbie die dit weer gebruiken door volledig uit d'r plastic plaat te gaan en de Koude Oorlog nieuw leven in te blazen. Uitkomst: ze komen er niet uit terwijl Barbie Bemoeial niet wil dat een ander zich met haar bemoeit. Of, ho, wacht, wat zegt ze nou later tegen Dennis over Marit? "Ja, ze moet zich niet met zichzelf bemoeien." Ja nee, helder. En: "In communicatie zet zij de dingen heel erg naar d'r eigen hand, hoe het voor haar goed uitkomt. En daar heb ik moeite mee." Ah ja, want als er nou één iemand is die graag de dingen naar d'r hand zet zodat het goed voor haar uitkomt is het ons aller Barbie Botox, nietwaar? Toch mooi dat ze zich bij een ander ergert aan eigenschappen die ze zelf zowat 24/7 bezigt. Én ze kan van iedereen hebben dat die haar kritiek levert, behalve van Marit. Nogal een vorm van selectieve verontwaardiging.
Nu moet ik wel zeggen: Marit dreef het nu wel erg op de spits door er wéér over te beginnen tegenover Meeloper en Broer Konijn, terwijl ze ook heel goed weet dat die het linea recta doorbrieven naar hun ega's. We zullen het maar houden op het enorme rechtvaardigheidsgevoel van onze Martelaar.
Intussen is Broer Konijn van de pot gerukt - of nou ja, hij rukt een pot weg bij gebrek aan een pot. Toch grappig hoe zijn eerdere kritiek op de niet-aangesloten wc-pot van de kluszusjes nu helemaal niet meer ter zake doende is als hij zelf opleveringsstress heeft en moet sjoemelen![]()
Kudos voor de rant van Piertje over het eeuwige geëmmer rond de verdeling van de mogelijke 18.000 euro naar rato van inzet. Heeft die vrouw toch nog een zinnige bijdrage geleverd, want qua budgetbeheer ging het niet zo lekker. Maar ja, niet zo gek ook als Barbie Botox en Aanhangsel na een shopexpeditie van uren terugkomen met vooral veel meuk voor zichzelf.
Met de hakken over de sloot leveren ze het appartement af, alhoewel... ik zag alsnog een flink aantal dingen die nog niet waren afgewerkt. Lijkt me toch een deukje voor het ego van Koning/Keizer/Admiraal/Opperbevelhebber Broer Konijn met z'n lijfspreuk "MAAR WIJ LEVERE ALTIJD!!!" of "ZE KENNE ONS NIE BIJHOUWUHHH!" Zelfs de last minute ingevlogen warme appeltaart kan niet helpen dat er toch nog wat dingetjes opvallen en de 18.000 euro slinkt naar 14.300 euro. Dat Piertje zichzelf vervolgens nog 1000 euro wil toe-eigenen is dubbel, want ja, ze heeft hard moeten werken met het budgetbeheer maar er was een andere afspraak gemaakt. Helaas bleef de discussie beheerst en trok iedereen z'n keutel in, want het was toch eens verfrissend geweest om te zien hoe Dennis écht had moeten ingrijpen.
...en hoe zit het nu met het mogelijke vals spel rondom de uitkomst van hamertje-tik? Wordt dat nu gewoon zonder moeite onder het tapijt geveegd door de productie? Typisch
Ik vind het wel om te gillen dat Maurits en Anouk maar 1% van de stemmen hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:06 schreef PeterKelder het volgende:
Een poll in een Facebook-groep over welk koppel Het Blok zou mogen winnen:
[ afbeelding ]
Wel mooi dat de kluszusjes daarin weer favoriet zijn
Waarschijnlijk zijn zijzelf die 1%quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:09 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Ik vind het wel om te gillen dat Maurits en Anouk maar 1% van de stemmen hebben
Dat is niet meer dan terecht.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:09 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Ik vind het wel om te gillen dat Maurits en Anouk maar 1% van de stemmen hebben
Roelie en Maritquote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:06 schreef PeterKelder het volgende:
Een poll in een Facebook-groep over welk koppel Het Blok zou mogen winnen:
[ afbeelding ]
Wel mooi dat de kluszusjes daarin weer favoriet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |