Alles wat niet nieuw meer is, zakt enorm in prijs.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:24 schreef V. het volgende:
Kunnen Faisel en Chris die dure bank niet doorverkopen voor 5000 euro en er een Ikea-ding voor terug doen?
Weet ik, daarom de 2000 euro aftrek van een bank van een week oud.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Alles wat niet nieuw meer is, zakt enorm in prijs.
Nou ik denk wel meer.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:19 schreef V. het volgende:
[..]
Weet ik, daarom de 2000 euro aftrek van een bank van een week oud.
Alshet een merkbank is zou dit kunnen. Met de bon erbij.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:27 schreef V. het volgende:
[..]
4000 dan. Dat is 4000 die ze nu niet hebben.
Ik mag toch hopen dat het een bepaald merk is of andere opmerkelijke usp's heeft. En de bon lijkt mij een given, gezien het feit dat ze een boekhouding moeten bijhouden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Alshet een merkbank is zou dit kunnen. Met de bon erbij.
Wat een walgelijk narcistische mensen zijn het toch. Als er nou twee zijn die achter de rug van alle anderen slecht over die anderen praten...quote:Via Instagram deelde Victor een fragment uit de aflevering van woensdagavond. Daarin deelde Naomi een compliment uit aan Roelie, die een 3D-tekening had gemaakt voor het gezamenlijke appartement. Daarna horen we Roelie uitspreken dat ze het idee heeft dat de taart van Naomi een soort goedmakertje is en een beetje schijn is. Victor reageert daarop met: “Toch altijd weer negatief doen die Roelie.”
Ook Naomi is er niet blij mee. “Wanneer je iets goed probeert te doen, maar de zusjes weer alleen maar slecht achter je rug kunnen praten.” Naomi komt dan ook tot de conclusie: “Ik blijf erbij: Liever heftig en direct in je gezicht, dan nagemaakt achter je rug. Joe joe.”
Nu maar hopen dat de heren geen klusvlekken op die dure bank hebben gemaakt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:44 schreef V. het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het een bepaald merk is of andere opmerkelijke usp's heeft. En de bon lijkt mij een given, gezien het feit dat ze een boekhouding moeten bijhouden.
7000 voor een fucking bank... hoe maf ben je dan.
Je zou de instarts van die 2 eens achter elkaar moeten zettenquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:18 schreef PeterKelder het volgende:
https://lovereality.nl/ru(...)der-naomi-haalt-uit/
[..]
Wat een walgelijk narcistische mensen zijn het toch. Als er nou twee zijn die achter de rug van alle anderen slecht over die anderen praten...
Heldquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
@:PeterKelder: dit is wat even kon doen op dit moment. Het was inderdaad grappig![]()
(ik kan ook nog wel alle lossen foto's plaatsen, maar die zijn erg groot en dan zie je het verhaal niet)
[ afbeelding ]
Hier het clipje, als bonushttps://streamable.com/ebq2r7
[ afbeelding ]
Hahaha hij is gaaf!!!!quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
@:PeterKelder: dit is wat even kon doen op dit moment. Het was inderdaad grappig![]()
(ik kan ook nog wel alle lossen foto's plaatsen, maar die zijn erg groot en dan zie je het verhaal niet)
[ afbeelding ]
Hier het clipje, als bonushttps://streamable.com/ebq2r7
[ afbeelding ]
Geeft wel enige hoop dat ze dus niet gewonnen hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:18 schreef PeterKelder het volgende:
https://lovereality.nl/ru(...)der-naomi-haalt-uit/
[..]
Wat een walgelijk narcistische mensen zijn het toch. Als er nou twee zijn die achter de rug van alle anderen slecht over die anderen praten...
Er is nog niks verkocht, dus het is nog niet duidelijk wie er gewonnen heeft.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:53 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Geeft wel enige hoop dat ze dus niet gewonnen hebben.
Waarom?quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
Er is nog niks verkocht, dus het is nog niet duidelijk wie er gewonnen heeft.
Ik denk dat v&n de show winnen. Met afstand.
Ah, ik dacht dat het allang was afgerond. (de biedingen, ik weet dat ze nog te koop staan)quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik denk dat v&n de show winnen. Met afstand.
Omdat ze kwalitatief goed bouwen, alles zal degelijk zijn.quote:
Dat vind ik nog geen reden. Ligging en indeling is belangrijker.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
Omdat ze kwalitatief goed bouwen, alles zal degelijk zijn.
Daarnaast zal de aannemer voor weinig geld moeten bijspijkeren om het verkoopklaar te maken. En zullen ze wellicht nog budget overhouden, ze hebben niet veel hoeven inhuren. Victor kan heel veel zelf, en de vrienden die (gratis) komen helpen zijn per definitie handig, in tegenstelling tot bij de andere koppels.
Dat maakt dat ze bij de contest "waar is de meeste overwaarde na aftrek bouwkosten etc" voor mij de grote favoriet.
correctie: op Funda staan ze nog niet op verkocht. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
Daar is toch rekening mee gehouden in de initiële vraagprijs?quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog geen reden. Ligging en indeling is belangrijker.
Daar is toch rekening mee gehouden in de initiële vraagprijs?quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog geen reden. Ligging en indeling is belangrijker.
Van de week stond er boven in beeld of je ergens een keer naar een open inloop wilde.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:34 schreef V. het volgende:
[..]
correctie: op Funda staan ze nog niet op verkocht. Dat is wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |