CNNquote:Air defense systems have been activated over Tehran, Iran’s Islamic Revolutionary Guard Corps posted on Telegram just before 4 a.m. local time.
En voor alle anderen die iets meer willen weten over de inmiddels in iedere talkshow en nieuwssite genoemde en daardoor ook beroemd geworden B2 die binnen enkele dagen Iran zal worden ingevlogen:quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:36 schreef 03f het volgende:
[..]
Ze hebben bijna iets buitenaards ofzo.
Weet nog goed dat ik als kind een modelvliegtuig had van een B2.
https://www.logicallyfact(...)completely-destroyedquote:Op donderdag 19 juni 2025 01:03 schreef Pek het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nu ben ik wel benieuwd, is het een meme of is het serieus bedoeld? Kan iemand vertalen?
NOSquote:Vier raketten niet neergehaald door Israëlische luchtverdediging
Een Israëlische militaire functionaris zegt tegen persbureau Reuters dat meerdere Iraanse raketten zijn neergekomen op plekken waar burgers wonen. Israëlische media melden dat er mensen gewond zijn geraakt. Ook is een ziekenhuis in Zuid-Israël geraakt. Het gaat om het Soroka-ziekenhuis in Beër Sjeva. De omvang van de schade is nog niet duidelijk.
Precies, om een kernmacht te mogen zijn moet je aan (westerse) eisen voldoen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het helpt vooral als ze niet zoals Iran overal rondom Israël groepen bewapenen en de hele tijd roepen dat ze Israël willen vernietigen. Heb je niet eens een kernbom nodig om veilig te zijn.
NOSquote:In eerste beelden van het ziekenhuis die zijn gedeeld door een verslaggever van The Times of Israel is aanzienlijke schade te zien. Volgens de verslaggever is een gedeelte van het dak ingestort. Ook staat een gedeelte van het ziekenhuis in brand.
Maar als je het eenmaal hebt kun je makkelijker gekke henkie blijven spelen zoals Rusland, noord Korea en Pakistan.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies, om een kernmacht te mogen zijn moet je aan (westerse) eisen voldoen.
Niet zomaar dreigen, geen groeperingen sponseren, laten zien dat je niet zomaar een land wil wegvagen.

Pakistan valt nog mee eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar als je het eenmaal hebt kun je makkelijker gekke henkie blijven spelen zoals Rusland, noord Korea en Pakistan.
Zijn we op het Libelle-forum ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:29 schreef Hallulama het volgende:
Geïnspireerd door een interview van een Israëlische en een Iraanse vrouw op BBC Radio. Ze zijn al jaren goede vrienden.
Er werd gevraagd wat de oorlog met hun vriendschap doet. Het antwoord was: "It has forced us to hold each other's hand."
[ afbeelding ]
Nee en na vannacht denk ik dat de beelden genoeg zijn om Trump over de streep te trekken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit gaat niet in 2 weken voorbij zijn, vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |