Ze hebben bijna iets buitenaards ofzo.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:28 schreef UitStraling het volgende:
Machtige apparaten wel,
Ook werd de B-2 ingezet in Afghanistan bij de operatie Enduring Freedom. Hierbij vertrokken de toestellen van Whiteman Air Force Base, voerden hun missie uit boven Afghanistan en landden op het eiland Diego Garcia. Hier werd de bemanning en lading gewisseld en vertrokken de toestellen waarbij de route in omgekeerde volgorde werd gevlogen. Dit leidde tot missies met een vluchtduur van 30 tot soms wel 50 uur. Voor een gewoon toestel zou dit onmogelijk zijn, maar de vérgaande automatisering van de B-2 maakt het mogelijk een bemanningslid te laten eten en slapen terwijl de ander de vlucht bewaakt.
De B-2 Spirit is de enige bommenwerper in zijn klasse die voor elk doelwit ter wereld in staat is om dit binnen 24 uur aan te vallen en weer te landen op Amerikaans grondgebied.
De bommenwerper beschikt over een zeer klein toilet en koffieruimte, waardoor de piloten in staat zijn om een zeer lange tijd in de lucht te zijn.
2,2 miljard dollar per stuk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:36 schreef 03f het volgende:
[..]
Ze hebben bijna iets buitenaards ofzo.
Weet nog goed dat ik als kind een modelvliegtuig had van een B2.
Juffrouw Janniequote:Op donderdag 19 juni 2025 00:28 schreef UitStraling het volgende:
Machtige apparaten wel,
Ook werd de B-2 ingezet in Afghanistan bij de operatie Enduring Freedom. Hierbij vertrokken de toestellen van Whiteman Air Force Base, voerden hun missie uit boven Afghanistan en landden op het eiland Diego Garcia. Hier werd de bemanning en lading gewisseld en vertrokken de toestellen waarbij de route in omgekeerde volgorde werd gevlogen. Dit leidde tot missies met een vluchtduur van 30 tot soms wel 50 uur. Voor een gewoon toestel zou dit onmogelijk zijn, maar de vérgaande automatisering van de B-2 maakt het mogelijk een bemanningslid te laten eten en slapen terwijl de ander de vlucht bewaakt.
De B-2 Spirit is de enige bommenwerper in zijn klasse die voor elk doelwit ter wereld in staat is om dit binnen 24 uur aan te vallen en weer te landen op Amerikaans grondgebied.
De bommenwerper beschikt over een zeer klein toilet en koffieruimte, waardoor de piloten in staat zijn om een zeer lange tijd in de lucht te zijn.
Dit is volgens mij een video uit 2022.quote:
Bizar, niet te bevatten zulke bedragen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
2,2 miljard dollar per stuk.
Ter vergelijking, een nieuwe Aircraft Carrier is 11 tot 13 miljard per stuk.
😱quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:48 schreef UitStraling het volgende:
Hoorde ik nu bij Steve dat The Netherlands were threatened?
*send Marco Kroon, no mercyquote:Op donderdag 19 juni 2025 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben al terug aan het luisteren.
Gestampte muisjesquote:Op donderdag 19 juni 2025 00:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Graaf de Ruyter op en koop extra roze koeken in!!
Niks aan verlorenquote:Op donderdag 19 juni 2025 00:54 schreef UitStraling het volgende:
Volgende week een Iraanse paddenstoel boven het Wold Forum in Den Haag dus.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 01:03 schreef Pek het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nu ben ik wel benieuwd, is het een meme of is het serieus bedoeld? Kan iemand vertalen?
Google Lens geeft: 'Israeli intelligence agency Mossad headquarters destroyed in Iranian missile attack'quote:Op donderdag 19 juni 2025 01:03 schreef Pek het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nu ben ik wel benieuwd, is het een meme of is het serieus bedoeld? Kan iemand vertalen?
quote:
Gewoon een nucleaire bunker buster inzetten. Als Iran een Amerikaanse basis aanvalt gaat het gebeuren denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |