Steve is eating, hew will be back after!quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij runt ie dat idd in zijn uppie zonder " agenda". Ik volg hem ook tijdens orkanen en/of tornado's en hij komt echt met veel extra informatie via bijzondere bronnen. Daar ken ik hem eigenlijk van.
Hij communiceert ook met mensen in de chat, zoekt bronnen voor wat hem toegeschreeuwd wordt en ik betrap hem niet op politieke kleur bekensels of links/rechts.
Hij zal best geld binnen harken op YT, Facebook en Twitch maar van mij mag die. Hij zit er soms uren. Hij heeft ook tig mods in dienst die de chat op orde moeten houden en bedankt de vrijwilligers ook regelmatig. Geen domme jongen, Harvard etc.
Maar iedereen zal wel een soort van agenda hebben, maar ik vermaak me tot nu toe wel vaak met zijn streams. Hij is soms wat chaotisch en wat breaking breaking maar ik stoor me d'r niet aan.
"Agenda free" is inmiddels wel "Steve's portemonnee" want hij heeft structureel tonnen kijkers. Die casht goed op de ellende.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij runt ie dat idd in zijn uppie zonder " agenda". Ik volg hem ook tijdens orkanen en/of tornado's en hij komt echt met veel extra informatie via bijzondere bronnen. Daar ken ik hem eigenlijk van.
Hij communiceert ook met mensen in de chat, zoekt bronnen voor wat hem toegeschreeuwd wordt en ik betrap hem niet op politieke kleur bekensels of links/rechts.
Hij zal best geld binnen harken op YT, Facebook en Twitch maar van mij mag die. Hij zit er soms uren. Hij heeft ook tig mods in dienst die de chat op orde moeten houden en bedankt de vrijwilligers ook regelmatig. Geen domme jongen, Harvard etc.
Maar iedereen zal wel een soort van agenda hebben, maar ik vermaak me tot nu toe wel vaak met zijn streams. Hij is soms wat chaotisch en wat breaking breaking maar ik stoor me d'r niet aan.
Daar word dus al over gepraat en is niet iets wat ik veronderstel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd of hij (en andere users) weet wat bunkerbusters zijn en hoeveel Amerika er heeft. Uit zijn antwoord liet hij niet echt blijken er enige kennis van te hebben maar verondersteld wel dat Amerika ze even in gaat zetten.
Ik vind dat niet echt heel veel bijdragen aan de discussie.
Dacht dat ze vanavond zeiden dat de VS maar 19 actieve toestellen hebben die die bommen kunnen afgooien.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd of hij (en andere users) weet wat bunkerbusters zijn en hoeveel Amerika er heeft. Uit zijn antwoord liet hij niet echt blijken er enige kennis van te hebben maar verondersteld wel dat Amerika ze even in gaat zetten.
Ik vind dat niet echt heel veel bijdragen aan de discussie.
Hij is de zoveelste die ineens uit de bocht vliegt als het om Israël gaat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal, ik lees overal dat het Israëls schuld is.
Zoiets vernam ik ook idd.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dacht dat ze vanavond zeiden dat de VS maar 19 actieve toestellen hebben die die bommen kunnen afgooien.
Het heeft helemaal niks te maken met of ik nou een allesweter zou zijn of niet. Het heeft ermee te maken dat als je een stelling poneert, dat je ook inhoudelijk een klein beetje op de hoogte bent van wat je daadwerkelijk zegt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:10 schreef 03f het volgende:
[..]
Ik vind de zogenaamde houding van onfeilbare allesweter die jij aanneemt veel vreemder.
Hoe de fuck denk jij het beter te weten dan alles en iedereen?Omdat je wel 'een paar basale dingetjes' op hebt gezocht?
Jeetje, hopelijk leest de USAF mee.
Special voor jouw, nog eenquote:
Ja nee ik vind hem ook een toffe peer.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit zijn ze,quote:
Ironie is nu wel officieel overleden.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nee ik vind hem ook een toffe peer aardappel.
Er zijn plannen. Die plannen liggen er al jaren. Het zou wat vreemd zijn om een kneiterdure bom te ontwikkelen zonder enig doel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:15 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Daar word dus al over gepraat en is niet iets wat ik veronderstel.
Valt me mee dat er nog geen Spirit of Trump bij zit. Gemiste kans.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn ze,
82-1066 Spirit of America
82-1067 Spirit of Arizona
82-1068 Spirit of New York
82-1069 Spirit of Indiana
82-1070 Spirit of Ohio
82-1071 Spirit of Mississippi
88-0328 Spirit of Texas
88-0329 Spirit of Missouri
88-0330 Spirit of California
88-0331 Spirit of Carolina
88-0332 Spirit of Washington
89-0128 Spirit of Nebraska
89-0129 Spirit of Georgia
90-0040 Spirit of Alaska
90-0041 Spirit of Hawaii
92-0700 Spirit of Florida
93-1085 Spirit of Oklahoma
93-1086 Spirit of Kitty Hawk
93-1087 Spirit of Pennsylvania
93-1088 Spirit of Louisiana
Zeg dat nou niet te hard 😱quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Valt me mee dat er nog geen Spirit of Trump bij zit. Gemiste kans.
95-1092 Cloaca of Melaniaquote:Op donderdag 19 juni 2025 00:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Valt me mee dat er nog geen Spirit of Trump bij zit. Gemiste kans.
Wat maakt het nou uit wat ik ervan denk of ze effectief zijn of niet, alsof dat enige waarde heeft.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er zijn plannen. Die plannen liggen er al jaren. Het zou wat vreemd zijn om een kneiterdure bom te ontwikkelen zonder enig doel.
Maar dat er over wordt gepraat is 1 ding. Maar Trump praat zoveel en een hoop blijkt gewoon onzin.
Dus ik geef je gewoon als tip mee om dat ook even een kleine zoektocht op internet te doen en dan kom je snel tot de conclusie dat die dingen in Iran helemaal niet zo effectief zijn en dat de woorden van Trump daarmee eerder een dreigement zijn dan dat er serieus over gepraat wordt.
exactquote:Op donderdag 19 juni 2025 00:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat ik ervan denk of ze effectief zijn of niet, alsof dat enige waarde heeft.
Het enige wat ik bijdraag is dat als de eerste klap niet voldoende is kan een tweede of derde dat wel kan zijn.
Daarmee veronderstel ik niets, het zal mij een worst zijn of ze die nou wel of niet gaan inzetten.
Volgens jou is het nutteloos dus zal de hele discussie ook nutteloos zijn want dan worden ze dus ook niet ingezet.
Precies, als de eerste serie niet voldoende is een tweede serie dat wellicht wel. Etc.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat ik ervan denk of ze effectief zijn of niet, alsof dat enige waarde heeft.
Het enige wat ik bijdraag is dat als de eerste klap niet voldoende is kan een tweede of derde dat wel kan zijn.
Daarmee veronderstel ik niets, het zal mij een worst zijn of ze die nou wel of niet gaan inzetten.
Volgens jou is het nutteloos dus zal de hele discussie ook nutteloos zijn want dan worden ze dus ook niet ingezet.
Ze kunnen er een aantal B61-11 bommen op gooien. Dat zou een redelijke kans hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:06 schreef 03f het volgende:
[..]
Ik zie het ze graag proberen in ieder geval. Heeft de eerste serie wellicht niet voldoende effect dan hopelijk de tweede.
Dat ze het overwegen zegt genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |