Liefst zo weinig mogelijk loos geroeptoeter en gebral.quote:
Fuck hem.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef Sjalitha34 het volgende:
Hoihoi,
Sinds anderhalf jaar heb ik een relatie. Het ging best goed, al merkte ik de laatste paar maanden wel steeds vaker dat m'n vriend zich begon te irriteren aan me.
Omdat ik me soms doordeweeks wat alleen voel had ik me een week of zes geleden aangemeld op de site meet5. Ik hoopte daar wat meiden te vinden voor een leuke boeken club of spelletjes club. Aangegeven op die site dat ik een relatie heb.
Heb er maar een paar dagen opgestaan want vond het geen fijne site en je kon er weinig mee. Ik heb een maand terug mijn vriend vertelt dat ik op die site stond (voor een clubje) en dat ik gewoon had gezet dat ik ene relatie had. Meet5 is ook geen datingsite naar mijn weten.
Afgelopen weekend gaf mijn vriend opeens aan twijfels te hebben en kwam er aardig wat commentaar op hoe ik ben. En toen zei hij dat de druppel was dat ik op Meet5 had gestaan.
Ik ben echt flabbergasted. Was ik een slechte vriendin? Begrijp er echt niks van en ben ontzettend verdrietig.
Beter blijf je. Je hebt op dit forum altijd een paar losers die dingen op zichzelf betrekken. Het zijn gewoon een stelletje narcisten. En al zou je het wel verzinnen dan alsnog moeten ze gewoon hun muil houden en ontopic reageren. Het onderwerp is namelijk echt. Iemand kan dit topic tegenkomen omdat ze hetzelfde probleem hebben. Het zou moeten draaien om de woorden en de informatie en niet om de persoon.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:18 schreef Sjalitha34 het volgende:
Bedankt voor de enkeling hier die serieus reageert maar ik ga wel naar een ander forum.
Eens. Je hoeft je echt niet weg te laten jagen door een aantal users hier dat denkt wel even de moraal te prediken. Weet dat we hier voor je zijn en oprecht willen dat we je kunnen helpen met onze inzichten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:04 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Beter blijf je. Je hebt op dit forum altijd een paar losers die dingen op zichzelf betrekken. Het zijn gewoon een stelletje narcisten. En al zou je het wel verzinnen dan alsnog moeten ze gewoon hun muil houden en ontopic reageren. Het onderwerp is namelijk echt. Iemand kan dit topic tegenkomen omdat ze hetzelfde probleem hebben. Het zou moeten draaien om de woorden en de informatie en niet om de persoon.
Ik heb ook een ontzettende schijthekel aan mensen die alles op zichzelf betrekken. Waar halen ze het recht vandaan om te zeggen of iets echt of nep is. Jij voelt je al kut genoeg en hebt hulp nodig en dan heb je een paar van die kansloze die dit op zichzelf betrekken door te zeggen dat zij denken dat iets echt of nep is en dan krijg je dus ook nog eens niet de hulp die je nodig hebt door dat soort sukkels. Super triest.
Veel sterkte en ik ben het eens met een paar andere reacties hier die zeggen dat je ex waarschijnlijk al langer ongelukkig was en op zoek was naar een reden om de relatie te verbreken.
Na regen komt weer zonneschijn. Echtquote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:15 schreef Sjalitha34 het volgende:
Dankjewel voor de laatste lieve reacties. Ik stel me misschien aan maar ik voel me erg verdrietig. Ik zag het ook helemaal niet aankomen. Tot de een na laatste dag bleef hij zeggen dat hij van me hield en me mooi vond.
En nu blijf ik maar denken van wat heb ik nog meer fout gedaan. Was misschien toch per ongeluk mijn tinder account nog zichtbaar en is hij via via daarachter gekomen maar wilde hij dat niet zeggen? Ik heb net gekeken en weer de app gedownload en moest m'n telefoon nummer invoeren en toen was wel m'n oude profiel te zien. Maar ik heb never nooit meer op tinder gezeten, als er één trouw is
dan ben ik het wel. En ik wist zeker dat ik het verwijderd had. Nu ga ik denken van misschien heb ik alleen maar de app verwijderd.
Ik ben zo mega verdrietig.
Verkeerde account TSquote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:38 schreef Mariette222 het volgende:
Dat weet ik r one maar het breekt mijn hart dat het misschien aan mij lag maar volledig buiten mijn schuld. Zoals een niet goed verwijderd tinder profiel.
En toch krijg je die hier.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:55 schreef Mariette222 het volgende:
Oké ja ik heb het er gewoon erg moeilijk mee sorry. En wat er gebeurd is ook van dat flauwvallen is allemaal gewoon echt waar. Ik zit niet te kicken op extra aandacht ofzo. Ik heb alleen erg veel verdriet.
Ik zou eerder denken aan een niet goed ingesteld Fok! profielquote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:38 schreef Mariette222 het volgende:
Dat weet ik r one maar het breekt mijn hart dat het misschien aan mij lag maar volledig buiten mijn schuld. Zoals een niet goed verwijderd tinder profiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |