abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2025 @ 22:58:05 #26
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217981251
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:49 schreef hooibaal het volgende:
Heel goed, benzine is veel te goedkoop. Als je de vervuiling verrekend in de prijs kom je zo op drie euro per liter uit. Bovendien moeten we een hoop investeren in de vergroening van onze infrastructuur, daar kan die opgehaalde accijns mooi voor gebruikt worden.
En hoe vervuilend is zo'n oerlelijke polestar als we alles even naast elkaar leggen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217981428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:31 schreef Fleischmeister het volgende:
Binnenkort dus 3 euro voor een liter benzine, dit land is kapot :')
Wij willen graag een zorgstaat en dat kost een hoop centjes.
Corporate translator
pi_217981437
Gefeliciteerd allen. Het klimaat is gered.
pi_217981777
Hier waarschuwde ik 5 jaar terug al voor: https://www.rabobank.com/about-us/carbon-bank/vcc-solution
Denk maar niet dat Rabo ook maar iets om milieu geeft, die gieren duiken overal op om geld te verdienen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217981824
Tanken in België of Duitsland. _O_
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  donderdag 19 juni 2025 @ 07:42:48 #31
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217982176
Nice. Kan niet wachten. Straks lekker voor het stoplicht even flink wat toeren maken. Letterlijk geld verbranden. Zie je al die poorfags afgunstig kijken. Genieten.
Graag op anoniem
pi_217982366
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:49 schreef hooibaal het volgende:
Heel goed, benzine is veel te goedkoop. Als je de vervuiling verrekend in de prijs kom je zo op drie euro per liter uit. Bovendien moeten we een hoop investeren in de vergroening van onze infrastructuur, daar kan die opgehaalde accijns mooi voor gebruikt worden.
Benzine is te goedkoop…….
Je zou maar net zoals ik op dagelijkse basis een teringeind moeten rijden om op je werk te komen.
Of in een dorp wonen met weinig voorzieningen etc etc.
Benzine is niet te goedkoop, het is veel te duur en hetzelfde geld ook voor diesel en LPG.
Betaalbare brandstof is gunstig voor heel de maatschappij een van de weinige belastingverlagingen waar heel de samenleving van profiteert zelfs de minima die het moeten doen met een uitkering.
pi_217982383
Al deze maatregelen uiteraard opgelegd vanuit Brussel zonder enige inspraak van de mensen die hier wonen in Nederland maakt het dat het verlaten van de EU noodzaak is.
  donderdag 19 juni 2025 @ 08:14:48 #34
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217982391
Where law ends, tyrrany begins.
pi_217982548
quote:
Nee er is een verschil
Die link gaat over de korting die nu word gegeven wat in januari gaat vervallen.

Deze topic gaat over extra belasting van uit de EU .

Zeker een groot verschil namelijk.
Ga je de topic bij elkaar zetten .
Dan word deze nieuws over sneeuwt.
Iets wat juist niet moet omdat iedereen het zal moeten gaan beseffen dat alles tering duur gaat worden.
pi_217982579
Woon 1 km van de Duitse grens, boeien...

Daarbij, als een liter ¤2,50 gaat kosten, rijden we toch wel..
pi_217982706
Dan zal het tanken over de grens vast ook wel duurder worden, als dit op Europees niveau is.
Reken maar dat het openbaar vervoer ook stukken duurder gaat worden.
pi_217982739
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 09:04 schreef ToT het volgende:
Dan zal het tanken over de grens vast ook wel duurder worden, als dit op Europees niveau is.
Reken maar dat het openbaar vervoer ook stukken duurder gaat worden.
We staan op instorten van de economie.
Waarom denk je dat de minimum loon zo snel is gaan stijgen.
Er is een mega inflatie aan de gang door EU veroorzaakt namelijk.
Lekker de rente op nul zetten en veel geld gratis weg geven .
Dat was gewoon onthoud baar gebleken
  donderdag 19 juni 2025 @ 09:09:39 #39
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217982759
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 08:43 schreef Toine51 het volgende:
Woon 1 km van de Duitse grens, boeien...

Daarbij, als een liter ¤2,50 gaat kosten, rijden we toch wel..
Ja dus wel boeien wat het is europees. Verder gaat tanken in duitsland ook dus gewoon duurder worden.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_217982772
Straks wordt het nog rendabel om vanuit de Randstad naar België of Duitsland te rijden om je auto en wat jerrycans vol te gooien.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_217982782
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2025 09:09 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ja dus wel boeien wat het is europees. Verder gaat tanken in duitsland ook dus gewoon duurder worden.
Idd, maar we weten dat elk EU-land zijn eigen regels hanteert op veel punten dus zal hiermee niet anders zijn denk ik. Daarbij is benzine in DL nu al goedkoper dan in NL, dus je bent altijd goedkoper uit...
  donderdag 19 juni 2025 @ 09:26:28 #42
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_217982909
Ik tank altijd maar 20 euro, mij pakken ze niet :D

:')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_217983463
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 08:12 schreef Chivaz het volgende:
Je zou maar net zoals ik op dagelijkse basis een teringeind moeten rijden om op je werk te komen.
Jij hebt toch zelf gekozen voor werk ver uit de eigen buurt?
pi_217983496
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 10:40 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij hebt toch zelf gekozen voor werk ver uit de eigen buurt?
Nee, ik woonde eerst relatief dichtbij maar door omstandigheden was ik gedwongen om te verhuizen. Bovendien was ik op mijn oude adres nog steeds afhankelijk van mijn auto, ik woonde in een dorpje en ik moest toch echt op mijn werk komen. Ik heb het eens een keer berekend en met het OV zou ik er 2,5 uur over doen. Het is overigens een half uurtje met de auto. Nu ietsje langer omdat de weg die ik moet afleggen gunstig is maar wel langer. Ik zit nu op 100 kilometer per dag maar gelukkig wel snelweg kilometers.
pi_217983530
Het is eigenlijk een heel "sociale" maatregel, door de prijsverhoging daalt de vraag naar olieproducten en zal de prijs elders buiten de EU dalen. Hierdoor zal het aantrekkelijker worden om in andere landen zoals in de VS en Aziatische landen meer olieproducten te gebruiken.
Het netto resultaat is dat er meer of evenveel olie wordt verbrand.
Ondertussen wordt de economie in de EU verder kapot gemaakt.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 19 juni 2025 @ 13:14:29 #46
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_217984670
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 08:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Benzine is te goedkoop…….
Je zou maar net zoals ik op dagelijkse basis een teringeind moeten rijden om op je werk te komen.
Of in een dorp wonen met weinig voorzieningen etc etc.
Benzine is niet te goedkoop, het is veel te duur en hetzelfde geld ook voor diesel en LPG.
Betaalbare brandstof is gunstig voor heel de maatschappij een van de weinige belastingverlagingen waar heel de samenleving van profiteert zelfs de minima die het moeten doen met een uitkering.
En toch is er bijna geen huishouden te vinden waar er niet 2 auto's voor de deur staan plus een paar peperdure elektrische fietsen en 7 streaming-abonnementen en stopt er 3x per dag een koerier met weer een pakketje.
Wie dit leest is gek
  donderdag 19 juni 2025 @ 13:17:56 #47
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217984693
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 09:07 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
We staan op instorten van de economie.
Waarom denk je dat de minimum loon zo snel is gaan stijgen.
Er is een mega inflatie aan de gang door EU veroorzaakt namelijk.
Lekker de rente op nul zetten en veel geld gratis weg geven .
Dat was gewoon onthoud baar gebleken
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217984705
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 10:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nee, ik woonde eerst relatief dichtbij maar door omstandigheden was ik gedwongen om te verhuizen. Bovendien was ik op mijn oude adres nog steeds afhankelijk van mijn auto, ik woonde in een dorpje en ik moest toch echt op mijn werk komen. Ik heb het eens een keer berekend en met het OV zou ik er 2,5 uur over doen. Het is overigens een half uurtje met de auto. Nu ietsje langer omdat de weg die ik moet afleggen gunstig is maar wel langer. Ik zit nu op 100 kilometer per dag maar gelukkig wel snelweg kilometers.
Ik ben vaak verhuist maar ik heb altijd een betaalde baan kunnen vinden die in de eigen buurt was ± een half uurtje heen en weer fietsen per dag. Daarom snap ik de mensen niet die zelfs met een auto een langere reistijd nodig hebben om op hun werk en weer thuis te komen.
Is het werk dan zo leuk dat je er een langere reistijd voor over hebt?
  donderdag 19 juni 2025 @ 13:34:22 #49
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217984796
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 13:19 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik ben vaak verhuist maar ik heb altijd een betaalde baan kunnen vinden die in de eigen buurt was ± een half uurtje heen en weer fietsen per dag. Daarom snap ik de mensen niet die zelfs met een auto een langere reistijd nodig hebben om op hun werk en weer thuis te komen.
Is het werk dan zo leuk dat je er een langere reistijd voor over hebt?
Ik heb voor m'n allereerste baan na de studie 1 uur 10 minuten voor een enkele reis geslikt en dat 5 dagen per week. Zou ik nu nooit meer doen, geld en tijd verbranden met zo'n forens.
Graag op anoniem
  donderdag 19 juni 2025 @ 13:35:23 #50
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217984810
Geld.
Het wapen voor een goed klimaat
Als u maar meer betaald, komt het vanzelf wel goed met de ijsbeer.

:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')