SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoeveel "cloud application architects" heb je nodig om een lamp te vervangen? Geen idee, maar binnenkort komt er een "follow-up" meeting om de definitie van licht te bepalen![]()
![]()
Je wilde gewoon punten pakkenquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
O sorry had niet door dat ik laatste post deed
Ik vergeet weinig, plus ik vind TOT zelf ook tof.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet eens, nee!Tof dat je dat nog weet!
en nee, dit stond echt niet in het schriftje
How can I make this topic about me?![]()
Ik noteer dat laatste even in mijn kladboekquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vergeet weinig, plus ik vind TOT zelf ook tof.
en nee, dit stond echt niet in het schriftje![]()
![]()
Je zit nog steeds thuis in het donker omdat je lamp in een datacenter aan de andere kant van de wereld hangt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:07 schreef devzero het volgende:
Hoeveel "cloud application architects" heb je nodig om een lamp te vervangen? Geen idee, maar binnenkort komt er een "follow-up" meeting om de definitie van licht te bepalen🐙![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik noteer dat laatste even in mijn kladboek![]()
Hi tot
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
A Formal Way to Mention Changing a Lightbulb:quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:07 schreef devzero het volgende:
Hoeveel "cloud application architects" heb je nodig om een lamp te vervangen? Geen idee, maar binnenkort komt er een "follow-up" meeting om de definitie van licht te bepalen
Single-handedly managed the successful upgrade and deployment of a new environmental illumination system, with zero-cost overruns and zero safety incidents.How can I make this topic about me?![]()
De SAML2 bridge is nog niet gebouwd, dus eerst zul je moeten definiëren wat "donker" betekend.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zit nog steeds thuis in het donker omdat je lamp in een datacenter aan de andere kant van de wereld hangt.![]()
wegen schulattentatquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:14 schreef mario390 het volgende:
vandaag besloten revolver kreg je nur meer met leeftheit 25![]()
Aww dat is schattigquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:17 schreef ToT het volgende:
Hij heeft "toot" op die kleurplaat geschreven!
![]()
!!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, dit stond ook op de Nederlandse nieuwssites.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:14 schreef mario390 het volgende:
vandaag besloten revolver kreg je nur meer met leeftheit 25
Ik denk persoonlijk niet dat het helpt, maar goed.How can I make this topic about me?![]()
Dat is Ambar. Ik heb ff geen goeie OP plaatjequote:Op woensdag 18 juni 2025 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Niemand durft je te bolkzichtenMaar plaatje in de OP maakt het allemaal beter
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:19 schreef devzero het volgende:
Oh wacht, bijna vergeten
Ik had een andere TT
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oww , ik dacht jouw FOK! naamquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij bedoelde "dood", zei hij, omdat het figuur op de kleurplaat een slechterik is!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ToTquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:21 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hij woont geloof ik in Pluskut?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nou er moet nog een passend plaatje bijquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had geen tijd om te kijken!
Maar leuk gedaan idd!
Niet dat je daar nu nog wat aan hebt....![]()
Van Dijk?quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann goed photoshop make me
en foto 2 uschis halfnaakt in badkamer![]()
![]()
ja he ik hou niet van ventenquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, je had van die vieze blaadjes met meisjes he?![]()
Laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er een taalbarrière is...
Wat een gezwam..Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Een beetje abstract, maar alsjeblieft. Twee vrouwen in bad, de ene met een forse cup ZZZ en de andere een kleine cup Hquote:![]()
![]()
Een kopje koffieDon't follow me. I am lost too
Wat is dat daar rechts?quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje abstract, maar alsjeblieft. Twee vrouwen in bad, de ene met een forse cup ZZZ en de andere een kleine cup H
[ afbeelding ]How can I make this topic about me?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
man man echte niet strichgeteknetequote:Op woensdag 18 juni 2025 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje abstract, maar alsjeblieft. Twee vrouwen in bad, de ene met een forse cup ZZZ en de andere een kleine cup H
[ afbeelding ]![]()
Nou, best mooi, hier kan hij wel wat mee.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Het begin van een wc, maar had toen geen zin meerHow can I make this topic about me?![]()
Lekker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:34 schreef devzero het volgende:
Het lijken meer rare armen dan grote borsten, maar ik had maar 10 seconden met jspaint.appDon't follow me. I am lost too
Nou, in musea hangen schetsen 10x onduidelijker dan dit en die kosten miljoenen. Dit is een gratis plaatjequote:Op woensdag 18 juni 2025 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Maar met je muis tekenen werkt niet erg goed. Vooral als je geen talent hebt zoals ik
Goed planquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, in musea hangen schetsen 10x onduidelijker dan dit en die kosten miljoenen. Dit is een gratis plaatje![]()
![]()
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb etentje net afgesloten met een espresso, eerst wel weer even genoegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je er van houdt kan dat lekker zijn. Ben zelf niet zo van de pizzaquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Pizza, bij de beste pizzatent van GroningenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hou er wel van, op zijn tijd. Ze hebben ook lekkere pasta's daarquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je er van houdt kan dat lekker zijn. Ben zelf niet zo van de pizza![]()
![]()
Eentje met salami en mozzarella en champions? Oehquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je er van houdt kan dat lekker zijn. Ben zelf niet zo van de pizza
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:
behaart, met een t?
Ik persoonlijk vind het zonde van mijn geld om voor pasta of pizza uit eten te gaan. Ben waarschijnlijk een van de weinige.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, op zijn tijd. Ze hebben ook lekkere pasta's daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker geen salami.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eentje met salami en mozzarella en champions? OehWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ze zijn heel lekker daarquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het zonde van mijn geld om voor pasta of pizza uit eten te gaan. Ben waarschijnlijk een van de weinige.Kan het zelf niet zo lekker maken...
![]()
https://www.omroepbrabant(...)e-van-klaas-dijkhoff
Duizenden aanmeldingen voor actiegroep tegen populisme
Van Klaas Dijkhof
Of
Duizenden aanmeldingen voor actiegroep
Tegen populisme van Klaas Dijkhof.![]()
Deze manquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
behaart, met een t?![]()
![]()
Zo schrijft @mario390 datquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
behaart, met een t?![]()
![]()
Adiosquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Sleutelfiguur!
Mini-ToT wil aandacht, vandaar dat snelle broddelwerkje.
Ben weer ff weg!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:![]()
Ja, in het Duits is het ook 'kleiner als' ipv 'kleiner dan'
Aber er ist Osterreicherquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ja, in het Duits is het ook 'kleiner als' ipv 'kleiner dan'![]()
![]()
![]()
![]()
En daarmee is het bewijs geleverd dat kree duits is!quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ja, in het Duits is het ook 'kleiner als' ipv 'kleiner dan'![]()
Mss Enzoquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
En daarmee is het bewijs geleverd dat kree duits is!![]()
![]()
Het fijne van zeggen dat je tot "de stille meerderheid" behoort, is dat je altijd zelf kan invullen wat die stille meerderheid precies vindt, want ze zeggen toch niets.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:44 schreef maily het volgende:
Van Klaas Dijkhof
Of
Tegen populisme van Klaas Dijkhof.🐙![]()
Duizenden aanmeldingen voor actiegroep tegen populisme van Klaas Dijkhof's actiegroep.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:44 schreef maily het volgende:
Van Klaas Dijkhof
Of
Tegen populisme van Klaas Dijkhof.![]()
Werk je zo laat nog?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet nog naar huis maar treuzel.![]()
Man man manquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neuh. Ik heb zelfs eigenlijk vrij vandaag. Maar probeerde even wat te studeren. Het zat er niet echt in of zo.quote:🐙![]()
😳Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter om gewoon naar huis te gaan en een andere keer proberen om in de studie-mode te komen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb zelfs eigenlijk vrij vandaag. Maar probeerde even wat te studeren. Het zat er niet echt in of zo.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
That's whatquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb zelfs eigenlijk vrij vandaag. Maar probeerde even wat te studeren. Het zat er niet echt in of zo.
Oh nee![]()
Dit zijn ook geen goede studeerdagen 🥵It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
![]()
Ja maar zoveel dagen zitten er niet meer in het schooljaar.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter om gewoon naar huis te gaan en een andere keer proberen om in de studie-mode te komen.
🐙![]()
![]()
hey Marc
Deed even rondje door de tuin om te checken hoe het met de bladluis gaat. Afwasmiddel lijkt te werkenquote:![]()
![]()
Zit bondgenoten te kijken dus klik niet 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de lieveheersbeestjes doen je afwas?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Deed even rondje door de tuin om te checken hoe het met de bladluis gaat. Afwasmiddel lijkt te werken![]()
![]()
Geen idee, zitten telkens op de verkeerde plek... Kom ze overal tegen behalve bij de bladluis.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
En de lieveheersbeestjes doen je afwas?![]()
Wasdadan?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit bondgenoten te kijken dus klik niet 🤣![]()
wegwijzertjes plaatsen een optie?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee, zitten telkens op de verkeerde plek... Kom ze overal tegen behalve bij de bladluis.![]()
![]()
* greysbones maakt bordje , Maily's magnum 80 kmquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones maakt bordje , Maily's magnum 80 kg![]()
ftfy![]()
![]()
![]()
een spel op sbs 6. 16 mensen zitten in een huis en kunnen iedere maand 100.000 euro winnenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
skattigquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar op de fiets Bolk
[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het trappen begintquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar op de fiets Bolk
[ afbeelding ]
oew haar in de wind![]()
![]()
We gingen ook de berg af. Dat ging best snel en lekkere wind. Dat vond hij fijn.
Hij is er nog niet 100% over uit of hij het fietsen niet leuk vindtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ben ik wel even bezig... Gaat hem vandaag sowieso niet meer worden want ik ga zo richting bedquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pics als je ze klaar hebt en hebt staan![]()
![]()
nja hij fietst niet hequote:Op woensdag 18 juni 2025 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
We gingen ook de berg af. Dat ging best snel en lekkere wind. Dat vond hij fijn.
Hij is er nog niet 100% over uit of hij het fietsen niet leuk vindt![]()
![]()
nu alquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben ik wel even bezig... Gaat hem vandaag sowieso niet meer worden want ik ga zo richting bed
Was 2e keer vandaag. En ik ben blij dat de fiets ondersteuning geeft, want met 10 kg voorop kom je anders de berg niet opTrotste mama van Ambar
ehm moet er nog iets ingepakt worden?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben ik wel even bezig... Gaat hem vandaag sowieso niet meer worden want ik ga zo richting bed![]()
Jammiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij blijft wel netjes zitten![]()
Liefst zou ik hebben dat hij ging liggen, want dat past ook maar dit wil hij niet.Trotste mama van Ambar
Hey Greysquote:
AhW 🥰quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar op de fiets Bolk
[ afbeelding ]
Maar volgens mij vind hij het best spannend
Hoofd naar beneden,
Oren in z'n nek,
Een blik van , moet dit?![]()
Heb je wel bordjes gezet met pijlen naar die bladluis? Anders vinden die lieveheersbeestjes ze natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee, zitten telkens op de verkeerde plek... Kom ze overal tegen behalve bij de bladluis.
Duh![]()
dan lekker in bedjequote:Op woensdag 18 juni 2025 20:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, had vandaag drukke dag met daarnaast nog aantal overleggen. Ben beetje uitgeput
He dotquote:
Ja dat lijkt me wel spannendquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij blijft wel netjes zitten![]()
Liefst zou ik hebben dat hij ging liggen, want dat past ook maar dit wil hij niet.
Anders een overkappinkje![]()
![]()
Dat was de volgende stapquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je wel bordjes gezet met pijlen naar die bladluis? Anders vinden die lieveheersbeestjes ze natuurlijk nooit.
Duh![]()
![]()
Toch doet het me altijd goed dat ik niet de enige ben met absurde antwoordenquote:
Of was het enigste![]()
![]()
Mja. Geen tv, dus ken ik niet.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
![]()
[..]
een spel op sbs 6. 16 mensen zitten in een huis en kunnen iedere maand 100.000 euro winnen
Wat moeten ze daarvoor doen?![]()
O echt mag ik dat bepalenquote:![]()
* drakin gaat meteen achter de tekentafel om een nieuwe kaart van Groningen te bedenkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hij doet hetzelfde als ik hem naar beneden en boven til voor de wandelingen en zo zit hij er ook bij in de auto. Hij heeft het gewoon niet zo op zulke hoogtes.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
AhW 🥰
Maar volgens mij vind hij het best spannend
Hoofd naar beneden,
Oren in z'n nek,
Een blik van , moet dit?
Eenmaal fietsend wordt het wat beterTrotste mama van Ambar
En goedenavond![]()
Bijna weer naar de bios
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nergens voor nodig. Zelfs met andere honden die hij ziet, blijft hij zitten. En als je ergens aankomt, blijft hij ook geduldig wachten tot je hem eruit tilt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel spannend
Anders een overkappinkjeTrotste mama van Ambar
Verschillende spellen. Soms denk spellen soms behendigheidsspellen. RLS / [SBS6] De Bondgenoten #123 De Sexgenoten Deel IIquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Geen tv, dus ken ik niet.
Wat moeten ze daarvoor doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met hun kop op tvquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Geen tv, dus ken ik niet.
Wat moeten ze daarvoor doen?![]()
![]()
wel een gedichtje erbij dan he, voor de ontvangerquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
maily inpakken...
Ik bied mij aan![]()
![]()
Dat is fijnquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Zelfs met andere honden die hij ziet, blijft hij zitten. En als je ergens aankomt, blijft hij ook geduldig wachten tot je hem eruit tilt.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Ah. BN'ers creëren, die de komende 10 jaar hun bekendheid uitbuiten door overal uitgenodigd te worden, een hitje scoren en misschien nog wel een boek te schrijven.quote:![]()
Degene die inpakt, pakt over het algemeen ook weer uitquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
wel een gedichtje erbij dan he, voor de ontvanger
Ik weet het, het is raar![]()
![]()
Juist jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ah. BN'ers creëren, die de komende 10 jaar hun bekendheid uitbuiten door overal uitgenodigd te worden, een hitje scoren en misschien nog wel een boek te schrijven.
Eentje heeft trouwens geen geldprijs gewonnen maar is wel met zijn verloofde naar huis
Las ik in de krant.![]()
Ja, dat is goed.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
wel een gedichtje erbij dan he, voor de ontvanger
"Een pakje ligt hier, keurig verpakt, Met linten gestrikt en papier zo strak. Wat zou erin zitten, wat is het mysterie? Een stukje geluk, een nieuwe hysterie?"
"Misschien een geur, een sjaal zo zacht, Of iets dat schittert en fonkelt bij nacht. Een sleutel tot dromen, een kaart vol plezier, Wat het ook is, het ligt hier, en het is voor jou hier!"
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is goed.
"Een pakje ligt hier, keurig verpakt, Met linten gestrikt en papier zo strak. Wat zou erin zitten, wat is het mysterie? Een stukje geluk, een nieuwe hysterie?"
"Misschien een geur, een sjaal zo zacht, Of iets dat schittert en fonkelt bij nacht. Een sleutel tot dromen, een kaart vol plezier, Wat het ook is, het ligt hier, en het is voor jou hier!"
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan springt maily eruit net als uit een taartdoos![]()
![]()
![]()
![]()
Over gedichtje gesproken. Ik kan niet wachten tot ik 1 krijg
Final Destinationquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
omdat je zei dat je naar bed ging. en dat het nog vroeg wasquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:35 schreef bondage het volgende:
Maar @:maily, vanwaar de vraag of er nog iets ingepakt moest worden? Heb ik ergens iets gemist?![]()
![]()
Ah zo. Naar bed om te gaan slapenquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
omdat je zei dat je naar bed ging. en dat het nog vroeg was![]()
Wat ik nu ga doen. Trusten alvast![]()
![]()
Trusten bondagequote:Op woensdag 18 juni 2025 20:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah zo. Naar bed om te gaan slapen![]()
Wat ik nu ga doen. Trusten alvast![]()
![]()
@Lovely love
ONZ lieve bolkster vrouw
heeft deze maand
enorm trouw
een bolk gezet
meerdere keren Wauwwww
Het leven vraagt, maar zoek niet door,quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:35 schreef Lovely het volgende:
Over gedichtje gesproken. Ik kan niet wachten tot ik 1 krijg
want 42 is het antwoord hoor.
Een raadsel groot, een kosmisch plan,
dat zegt het ons sinds tijden lang.
Dus vier je jaar met vreugd en pret,
en onthoud dit wonderlijk zet:
wat ook gebeurt, hoe groot de vragen, 42 zal altijd slagen!How can I make this topic about me?![]()
Deze is leuk.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
@:Lovely love
ONZ lieve bolkster vrouw
heeft deze maand
enorm trouw
een bolk gezet
meerdere keren Wauwwww![]()
En ja, Lovely gaat deze maand winnen. Dat zit er dik in. En verdiend ook
Toch nog wat gewonnen dusquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Juist ja
Eentje heeft trouwens geen geldprijs gewonnen maar is wel met zijn verloofde naar huis
Las ik in de krant.![]()
![]()
Deze vrouwquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
@:Lovely love
ONZ lieve bolkster vrouw
heeft deze maand
enorm trouw
een bolk gezet
meerdere keren Wauwwww
Kan dichten als een pauw
Wat een powervrouw![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze vrouw
Kan dichten als een pauw
Wat een powervrouw![]()
![]()
slaap welquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah zo. Naar bed om te gaan slapen![]()
Wat ik nu ga doen. Trusten alvast
Wauwiequote:Op woensdag 18 juni 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het leven vraagt, maar zoek niet door,
want 42 is het antwoord hoor.
Een raadsel groot, een kosmisch plan,
dat zegt het ons sinds tijden lang.
Dus vier je jaar met vreugd en pret,
en onthoud dit wonderlijk zet:
wat ook gebeurt, hoe groot de vragen, 42 zal altijd slagen!
Jammer dat pauwen zo schretten tijdens het reciteren.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze vrouw
Kan dichten als een pauw
Wat een powervrouw![]()
Er lopen er hier tig over het terrein.
Vooral de mannetjes laten goed horen waar ze zijn.
Zaterdag kwam er een mama buurten en die had 3 kleintjes bij zich, die er uit zagen alsof ze net uit het ei kwamen.
Zondag kwamen ze weer langs en zaten ze strak in de veren.![]()
Deze vrouwquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze vrouw
Kan dichten als een pauw
Wat een powervrouw![]()
Kan dichten als een pauw
Stopt wat veren tussen je billetjes
En slaakt daarbij wat gilletjes
Maar bondage komt er aan
En omwikkelt je met cellofaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze vrouw
Kan dichten als een pauw
Maar bondage komt er aan
En omwikkelt je met cellofaan
Ik heb vanmiddag nog twee gezien.. vrouwtje zat op het nest en het mannetje er vlakbijquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jammer dat pauwen zo schretten tijdens het reciteren.
Er lopen er hier tig over het terrein.
Vooral de mannetjes laten goed horen waar ze zijn.
Zaterdag kwam er een mama buurten en die had 3 kleintjes bij zich, die er uit zagen alsof ze net uit het ei kwamen.
Zondag kwamen ze weer langs en zaten ze strak in de veren.
Maar die was wel stil
Jij hebt het laatste rechtzaak verhaal over een pauw nog niet gehoord?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Veren en billetjes.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze vrouw
Kan dichten als een pauw
Maar bondage komt er aan
Ik heb ook nog een filmpje van een wit mannetje dat staat te pronken.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze vrouw
Kan dichten als een pauw
Maar bondage komt er aan
En omwikkelt je met cellofaan![]()
Greysquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze vrouw
Kan dichten als een pauw
Maar bondage komt er aan
ze kan dichten als een ace
iedereen kijkt verbijsterd toe
hoe doet ze dat nou? geen clouHow can I make this topic about me?![]()
Ik zou ook stil doen, als de kindjes nog slapenquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog twee gezien.. vrouwtje zat op het nest en het mannetje er vlakbij
Maar die was wel stil![]()
![]()
Volgens mij zaten die nog in het eiquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zou ook stil doen, als de kindjes nog slapen
Bolkoenquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
En wat zagen we toen?
een nieuwe binnenkomer: Koen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb een Filmpje waarin ik er 14 heb geteld.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog twee gezien.. vrouwtje zat op het nest en het mannetje er vlakbij
Maar die was wel stil
Allemaal vanuit de deur of vanaf het pad bij mijn hut![]()
Wat zit er toch in mijn schoen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
En wat zagen we toen?
Is het soms een stuk meloen?
Wat zal ik daar toch eens aan doen?
Ik vraag het snel aan Koen!
![]()
![]()
![]()
even schudden met mijn mouwquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Greys
ze kan dichten als een ace
iedereen kijkt verbijsterd toe
hoe doet ze dat nou? geen clou
dan komen de gedichten gauw
maar tis enkel huis tuin en keuken flijt
de ware kunstenaar is @Grrrrrrrr die brengt jolijtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Rijmelarij van likmevessiequote:Op woensdag 18 juni 2025 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat zit er toch in mijn schoen?
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Devzero is zo'n vreemde naamquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat zit er toch in mijn schoen?
![]()
wie denkt daar nu aan
om voor hem een dichtwerk te maken
dat mogen we niet verzakenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
/dev/zeroquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Devzero is zo'n vreemde naam
wie denkt daar nu aan
om voor hem een dichtwerk te maken
dat mogen we niet verzakenHow can I make this topic about me?![]()
Was uitspraak uit een reclame van een paar jaar terug, schoot ff te binnenquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kun jij het beter dan?
kom dan, kom dan?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Koenemeloen de brugwachter van KSC
Komt regelmatig en kletst even gezellig mee
Dat zien we hier graag in DTS
want gezellige lieve users die vinden we het het bes(t)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar die hebben van de wereld nog geen weet.
Dat noem ik ook slapen.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
want gezellige lieve users die vinden we het het bes(t)
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
want gezellige lieve users die vinden we het het bes(t)
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Correct en tevens juistquote:
Taalkunst is niet iets wat in mij bruist
Maar ik doe toch maar een poging
Want vliegen lok je met stroop honing
Tijd voor mijn 15:00-16:00 vergadering en dan naar huis![]()
![]()
quote:Rumboyquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
En wat zagen we toen?
![]()
![]()
![]()
Succesquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Correct en tevens juist
Tijd voor mijn 15:00-16:00 vergadering en dan naar huis
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Soms moet ik twee keer lezen door die andere tijdzone want de eerste keer denk ik dan even het isquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Correct en tevens juist
Tijd voor mijn 15:00-16:00 vergadering en dan naar huis
2100 manHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja die man komt achter ons aan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Soms moet ik twee keer lezen door die andere tijdzone want de eerste keer denk ik dan even het is
2100 man
Qua tijd dan.
Vraag me wel af of de Amerikanen 1500 begrijpen als tijdquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die man komt achter ons aan.
Qua tijd dan.
Het schijnt zo te zijn dat ze military time maar verwarrend vindenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat europa geen land is vinden ze ook verwarrendquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vraag me wel af of de Amerikanen 1500 begrijpen als tijd
Het schijnt zo te zijn dat ze military time maar verwarrend vindenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, voor hun is het gewoon three pee-em.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vraag me wel af of de Amerikanen 1500 begrijpen als tijd
Het schijnt zo te zijn dat ze military time maar verwarrend vindenHow can I make this topic about me?![]()
Holland, dat ligt toch bij Amsterdam?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat europa geen land is vinden ze ook verwarrendHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Holland, dat ligt toch bij Amsterdam?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Holland, dat ligt toch bij Amsterdam?
Ik ben niet gek
Ik ben volstrekt niet gek
Ben helemaal niet gek
Ik ben een nagemaakte gekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
psstquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben niet gek
Ik ben volstrekt niet gek
Ben helemaal niet gek
Ik ben een nagemaakte gek
iedereen is een beetje gek
en daar is helemaal niks mis meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leugensquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
psst
en daar is helemaal niks mis mee
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is gek? En wat is normaal?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
psst
en daar is helemaal niks mis mee
Tsja.How can I make this topic about me?![]()
Richting bios
quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik ga wel zo. Ik heb vanmiddag ook even gelegen.
Ik heb trouwens de indruk dat iedereen over het algemeen zo moe is tegenwoordig.How can I make this topic about me?![]()
iedereen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb trouwens de indruk dat iedereen over het algemeen zo moe is tegenwoordig.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik ben gister een dag op pad geweest en dat houd ik toch nog niet goed vol, een hele dag.quote:How can I make this topic about me?![]()
We worden oudquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb trouwens de indruk dat iedereen over het algemeen zo moe is tegenwoordig.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Netjes gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:25 schreef mario390 het volgende:
ongefähr 30 punten vorsprung konnt ik aufholen
Pauwen met jonkies?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:24 schreef marc0871 het volgende:
Nieuwe pauwen voor mijn hut
Bekijk deze YouTube-video
Maar wat beweeg je nu op een dag? Niet zo veel vooral veel op je mobiel zitten. Daar wordt je ook niet fitter van natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben gister een dag op pad geweest en dat houd ik toch nog niet goed vol, een hele dag.
De jeugd net zo altijd moe. Maar hangen hele dagen avonden aan de mobiel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BOLKquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wat beweeg je nu op een dag? Niet zo veel vooral veel op je mobiel zitten. Daar wordt je ook niet fitter van natuurlijk.
De jeugd net zo altijd moe. Maar hangen hele dagen avonden aan de mobiel.Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1232 / +22 / +34 / 2776 / 3331
2. loveislikeakiss / 822 / +38 / +39 / 2344 / 2807
3. StevenHyde / 606 / +5 / +1 / 466 / 569
4. RedShoe / 604 / +72 / +21 / 2257 / 2512
5. gebrokenglas / 540 / +49 / +19 / 2003 / 2338
6. mario390 / 483 / +14 / +44 / 1027 / 1359
7. greysbones / 259 / +16 / +13 / 1461 / 1593
8. devzero / 233 / +3 / +1 / 498 / 622
9. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
10. hemarookworst / 209 / +10 / +1 / 470 / 613
11. Fogel / 187 / +12 / +7 / 312 / 409
12. Pinnenmutske / 172 / +1 / +4 / 367 / 479
13. maily / 171 / +12 / +18 / 836 / 963
14. ieniminimuis / 165 / +1 / +26 / 476 / 563
15. JellyBelly. / 161 / +55 / +35 / 390 / 490
16. Bally-b / 158 / +2 / +2 / 320 / 364
17. drakin / 152 / +4 / +8 / 682 / 763
18. marc0871 / 125 / +16 / +0 / 378 / 468
19. Shii / 119 / +2 / +4 / 236 / 304
20. MizzezAmy / 101 / +14 / +1 / 563 / 644SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ollekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: