Als ze niet de enigen waren die crepes verkochten, zouden ze een niveau lager liggen.quote:
Dacht dat dit al rond was? Coop is iig al een half jaar ofzo niet meer hierquote:
Nee hoor, kijk maar naar de TTquote:
quote:
Coop wordt boonsquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
DEEN bestaat niet meer. Coop gaat op in Plus. Jan Linders is overgenomen door AH.
En vast nog meer. Kutplaatje.
Huh. Coop is hier iig Plus geworden.quote:
De spelcomputer voor gratis producten was wel geniaal in die tijd.quote:
Ik kende er maar 1 hier in de buurt. Was toen nog de grootste supermarkt (qua oppervlakte) van Nederland, maar er staat nu een Plus.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
Netto Rama is voor mij: nooit geweest. Ken niemand die er heen gaat, hoor er nooit wat over. Zie wel de borden langs de weg van de netto Rama. Ik vraag me altijd af hoe zo’n winkel nog kan bestaan en wie daar überhaupt komen.
Coop wordt boonsquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
DEEN bestaat niet meer. Coop gaat op in Plus. Jan Linders is overgenomen door AH.
En vast nog meer. Kutplaatje.
Klopt, werd Plus en toen Boons. Maar in de tijd dat het plus werd, stond nog overal coop op. (Hier dan)quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Huh. Coop is hier iig Plus geworden.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
Netto RamaNettorama is voor mij: nooit geweest. Ken niemand die er heen gaat, hoor er nooit wat over. Zie wel de borden langs de weg van de netto RamaNettorama. Ik vraag me altijd af hoe zo’n winkel nog kan bestaan en wie daar überhaupt komen.
Jezus, ik kom echt niet genoeg op de Nieuwe Binnenweg, maar er staat nu blijkbaar een Dirk waar de Coop eerst stondquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Coop wordt boons
[..]
Klopt, werd Plus en toen Boons. Maar in de tijd dat het plus werd, stond nog overal coop op. (Hier dan)
Was echt raar. Nu is het boons en staat er zowel coop, plus als boons op zaken in en rond de winkel én op de prijsjes. Echt een rommel.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jezus, ik kom echt niet genoeg op de Nieuwe Binnenweg, maar er staat nu blijkbaar een Dirk waar de Coop eerst stond
Super de boer is zo'n winkel die ik enkel kende van reclames als kindquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ook dat nog!
Ik mis de super de boer. Vond dat een grappige winkel.
"tangermarkt"quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:51 schreef Puzzie het volgende:
De meeste winkels in dat blok ken ik niet.
Dat is sowieso veel te ver wegquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
"tangermarkt"
Klinkt als een supermarkt in Marokko.
84 winkels in Nederland, maar jij komt blijkbaar je straat niet uit.quote:
Dus de c1000 ken je ook niet?quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Super de boer is zo'n winkel die ik enkel kende van reclames als kindVolgens mij is dat nu de Jumbo
Is ook alleen maar omdat ik er mee begon in zijn topic vanmiddagquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]het is gewoon het zoveelste faalonderwerp van je.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
Mijn Nederlandse supermarkt rating
Dirk > AH > Lidl > Amazing Oriental > Jumbo > Aldi > Coop > Spar > de rest
R.I.P. C1000, Edah, Konmar en Super de Boer
Dat is dan ook geen supermarkt.quote:
Nope, zijn allebei groothandelaren (en dus uitsluitend voor B2B-gebruik).quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen supermarkt.
De Makro vgm ook niet
Alleen heeft heel Nederland en zijn moeder toegang tot die pasjesquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Nope, zijn allebei groothandelaren (en dus uitsluitend voor B2B-gebruik).
Geen KvK-nummer, geen klantenpas, geen entree.
Ja dat is hun probleemquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Alleen heeft heel Nederland en zijn moeder toegang tot die pasjes
Ook niet nodig! Zolang de Amazing Oriental maar wel bekend isquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:51 schreef Puzzie het volgende:
De meeste winkels in dat blok ken ik niet.
Dit is mooi en waarquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Is ook alleen maar omdat ik er mee begon in zijn topic vanmiddag
[..]
ik onthoud nooit namenquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ook niet nodig! Zolang de Amazing Oriental maar wel bekend is
Driekwart van de mensen daar doet gewoon hun weekboodschappenquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Nope, zijn allebei groothandelaren (en dus uitsluitend voor B2B-gebruik).
Geen KvK-nummer, geen klantenpas, geen entree.
Doet niets af aan het feit dat Makro en Sligro groothandelaren zijn ipv supermarktenquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Driekwart van de mensen daar doet gewoon hun weekboodschappen
quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:57 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
84 winkels in Nederland, maar jij komt blijkbaar je straat niet uit.
Niet als ze in de praktijk gewoon als verkapte supermarkt fungeren.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat Makro en Sligro groothandelaren zijn ipv supermarkten
wie is dat op je UI trouwensquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat Makro en Sligro groothandelaren zijn ipv supermarkten
Tsja dat is niet mijn probleem, ik handel naar feitenquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet als ze in de praktijk gewoon als verkapte supermarkt fungeren.
Hetzelfde als mensen die denken dat Uber geen taxiservice is omdat dat officieel maar zo is.
Hem niet kennenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |