abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217980660
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, de transkaart :R
Ja, als je hele domme dingen hebt gezegd, dan worden die nog wel eens in je gezicht gesmeerd. Zeker als je een tijdje aan het jennen bent. :)
pi_217980677
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je roept maar gewoon dingen de afgelopen paar topics, dan dode kinderen, alarmlichten op schoolbussen. Ene keer supervised andere non supervised.

Accepteer nou dat Tesla's software elke dag beter wordt, FSD wordt dagelijks mee gereden wat ook weer unsupervised ten goede komt.

Een Tesla Model S uit 2013 ontvangt trouwens nog steeds software updates. 12 jaar later. Dat doet geen enkel autobedrijf, laat staan bijvoorbeeld Mobiele telefoonmakers.

Tesla is hierin gewoon koning, moet ik ook toekennen als BMW rijder, maar BMW rij je niet om de software.
Uiteraard wordt de software steeds beter.
Dat is de discussie niet.

En aangezien Tesla druk aan het testen is met verbeterde FSD software in Austin en pas los gaat als ze er zeker van zijn dat deze goed werkt, plus dat ze op een heel beperkte schaal beginnen met teleoperators en geofencing, laat zien dat Tesla er gelukkig anders in staat dan de fanboys hier.

Wat ik net al aangaf, wellicht dat dit hoofdstuk dan kan worden afgesloten.

Kunnen we nog hartelijk lachen om de opmerkingen dat volledig zelfstandig rijden niet betekent dat de auto volledig zelfstandig rijdt.

Zelfs de betekenis van woorden wordt veranderd om het gelijk te behalen
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217980685
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, als je hele domme dingen hebt gezegd, dan worden die nog wel eens in je gezicht gesmeerd. Zeker als je een tijdje aan het jennen bent. :)
En dan kom je met transgenders _O-

Echt, een enorm zwaktebod.
pi_217980765
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
En dan kom je met transgenders _O-

Echt, een enorm zwaktebod.
Wait, what? Je hebt nog dommere dingen gezegd?

Zou ik niet mee te koop lopen als ik jou was.

Waar blijven de bronnen waar ik om heb gevraagd?
pi_217980790
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Uiteraard wordt de software steeds beter.
Dat is de discussie niet.

En aangezien Tesla druk aan het testen is met verbeterde FSD software in Austin en pas los gaat als ze er zeker van zijn dat deze goed werkt, plus dat ze op een heel beperkte schaal beginnen met teleoperators en geofencing, laat zien dat Tesla er gelukkig anders in staat dan de fanboys hier.

Wat ik net al aangaf, wellicht dat dit hoofdstuk dan kan worden afgesloten.

Kunnen we nog hartelijk lachen om de opmerkingen dat volledig zelfstandig rijden niet betekent dat de auto volledig zelfstandig rijdt.

De auto kan weldegelijk volledig zelfstandig rijden.

Net als dat ik dat kan met een heerlijk flesje vodka achter de kiezen.

Alleen: in beide gevallen is het niet veilig genoeg, daarom heeft de software supervisie nodig en ik met dat flesje vodka een taxi.
pi_217980993
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De auto kan weldegelijk volledig zelfstandig rijden.

Net als dat ik dat kan met een heerlijk flesje vodka achter de kiezen.

Alleen: in beide gevallen is het niet veilig genoeg, daarom heeft de software supervisie nodig en ik met dat flesje vodka een taxi.
Grappig, nu zeg je hetzelfde als wat ik zei.
pi_217981009
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wait, what? Je hebt nog dommere dingen gezegd?
Waar heb jij het nu weer over...

quote:
Zou ik niet mee te koop lopen als ik jou was.
Jij laat hier je obsessie voor transgenders zien.
Niet opeens de boel omdraaien.
Ik zie totaal geen verband met full self driving.

quote:
Waar blijven de bronnen waar ik om heb gevraagd?
Bronnen met betrekking tot wat precies?
pi_217981408
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig, nu zeg je hetzelfde als wat ik zei.
Jij schreef toch echt dat de auto niet zelfstandig kan rijden…
pi_217981413
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:28 schreef Wantie het volgende:
Bronnen met betrekking tot wat precies?
Dat FSD supervised en FSD unsupervised hetzelfde zijn.
pi_217981755
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 19:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee hoor. Het is logisch dat een functie die niet nodig is voor supervised niet in supervised zit.
Ah, dus als je de bestuurder weghaalt, kan de AI het ineens wel? Ja, dat zegt Musk ook altijd: "Het beste onderdeel is geen onderdeel." Dus hoe meer je weghaalt, hoe beter het allemaal werkt. Daarom ook alleen camera's.

Het ligt dan voor de hand de camera's en de computer ook weg te doen. Dan moet het perfect werken. Dan hoef je ook de AI niet meer te trainen, dat spaart weer een hoop werk en problemen. En dat maakt het ook veel gemakkelijker een wereldwijde vergunning aan te vragen.

Kun je die eigenlijk ook niet weglaten? Dat is ook heel Musk: alle regels negeren die je niet aan staan en gewoon blijven procederen tot ze het opgeven. Dat is eigenlijk ook hetzelfde idee: "de beste regel is geen regel." Maar het heeft wat meer voeten in de aarde.
pi_217981756
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2025 19:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou ben je gewoon heel zielig bezig.
Ja, gezien vanuit jouw ivoren toren is al dat ongeloof maar droevig en futiel. Want Musk gaat toch wel winnen. Misschien met wat hulp van zelfmoordchauffeurs, zoals we in het vorige topic zaken. Terwijl het weglaten van de chauffeur alleen maar voordelen heeft, dus daar hoeven die mensen hun leven niet voor op te offeren. Stuur de auto gewoon zelf naar de winkel.
pi_217981758
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 20:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kennelijk lees je erover heen wat de crux is...

Reageren op wat iemand schrijft: niet op de man.

Reageren op de schrijver, ipv zijn argumenten: wel op de man.

Maar goed, ik ga er nog steeds van uit dat je dat best snapt, maar dat je graag de slachtofferrol pakt terwijl je feitelijk aan het trollen bent.
Nee, de crux is alle argumenten gewoon negeren, want het heeft geen nut daar op te reageren als je van te voren al weet dat Musk alle concurrente gewoon wegveegt. Er is helemaal geen discussie mogelijk.
pi_217981759
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja. En wat zegt dat dan? Je mist kennelijk nogal wat begrip. Om te beginnen aangaande de aard van de software.
Ja, ik denk inderdaad niet dat je ook maar enig idee hebt hoe het allemaal werkt. Dat soort kritiek kun je misschien beter aan de techneuten overlaten.
pi_217981868
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou, kom op, citeer dat eens.
pi_217981870
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 01:38 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ah, dus als je de bestuurder weghaalt, kan de AI het ineens wel? Ja, dat zegt Musk ook altijd: "Het beste onderdeel is geen onderdeel." Dus hoe meer je weghaalt, hoe beter het allemaal werkt. Daarom ook alleen camera's.

Het ligt dan voor de hand de camera's en de computer ook weg te doen. Dan moet het perfect werken. Dan hoef je ook de AI niet meer te trainen, dat spaart weer een hoop werk en problemen. En dat maakt het ook veel gemakkelijker een wereldwijde vergunning aan te vragen.

Kun je die eigenlijk ook niet weglaten? Dat is ook heel Musk: alle regels negeren die je niet aan staan en gewoon blijven procederen tot ze het opgeven. Dat is eigenlijk ook hetzelfde idee: "de beste regel is geen regel." Maar het heeft wat meer voeten in de aarde.
Ja, maf niet?

En vervolgens beweert hij dit:
quote:

[..]
Terwijl hij met zijn opmerking in feite beweert dat FSD niet zelfstandig hoeft te kunnen rijden.
pi_217981873
quote:

[..]
Oh, dat staat in het Twitter draadje waar ik naar gelinkt heb.

Daarin zegt Musk duidelijk dat in Austin de nieuwste versie van FSD getest wordt, en dat die beschikbaar zal worden in de Main branche zodra ze daarmee klaar zijn. En dat is naar verwachting deze zomer, en dan hebben alle Tesla's die de FSD update ontvangen dezelfde FSD als de robottaxi.

Zoek zelf de draad maar op in de geschiedenis, zodat je kunt zoeken naar welke woorden je kunt verdraaien om je gelijk te krijgen dat supervised FSD niet zelfstandig (onder supervisie, anders val je daar weer over) hoeft te kunnen rijden.
pi_217982004
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 01:47 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, ik denk inderdaad niet dat je ook maar enig idee hebt hoe het allemaal werkt. Dat soort kritiek kun je misschien beter aan de techneuten overlaten.
Pas deze norm maar eens op jezelf toe. Momenteel kun je niet eens bij de Mac een baantje krijgen om de wc schoon te maken, dus…
pi_217982006
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 06:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, kom op, citeer dat eens.
Ok

quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:44 schreef Wantie het volgende:

pi_217982018
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 06:33 schreef Wantie het volgende:

Terwijl hij met zijn opmerking in feite beweert dat FSD niet zelfstandig hoeft te kunnen rijden.
Probeer daar maar eens een citaat van te produceren.
pi_217982034
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 06:37 schreef Wantie het volgende:

Daarin zegt Musk duidelijk dat in Austin de nieuwste versie van FSD getest wordt, en dat die beschikbaar zal worden in de Main branche zodra ze daarmee klaar zijn. En dat is naar verwachting deze zomer, en dan hebben alle Tesla's die de FSD update ontvangen dezelfde FSD als de robottaxi.

Zoek zelf de draad maar op in de geschiedenis, zodat je kunt zoeken naar welke woorden je kunt verdraaien om je gelijk te krijgen dat supervised FSD niet zelfstandig (onder supervisie, anders val je daar weer over) hoeft te kunnen rijden.
Je hebt kennelijk gemist dat de robotaxi’s in eerste instantie net zo gemankeerd rondrijden als de Waymo’s. Nog afgezien van dat dezelfde software niet betekent dezelfde modus.
pi_217984352
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 07:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je hebt kennelijk gemist dat de robotaxi’s in eerste instantie net zo gemankeerd rondrijden als de Waymo’s. Nog afgezien van dat dezelfde software niet betekent dezelfde modus.
Ik vind het prima dat jij het oneens bent met Musk.
pi_217984363
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 07:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Probeer daar maar eens een citaat van te produceren.
Is gewoon terug te lezen.
Jij vindt dat supervised FSD geen stopborden hoeft te herkennen.

En nu ontken je dat.
pi_217984366
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vind het prima dat jij het oneens bent met Musk.
Ik ben het zo vaak oneens met Musk. Maar eerlijk gezegd zal het mij jeuken of jij dat ok vindt of niet... ;)
pi_217984378
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is gewoon terug te lezen.
Jij vindt dat supervised FSD geen stopborden hoeft te herkennen.

En nu ontken je dat.
Stopborden herkennen =/= zelfstandig kunnen rijden. Dus je moet weer woorden gaan verdraaien om een punt te maken.

Toen jij mij gisteren om een citaat vroeg van iets wat jij ontkende gezegd te hebben kon ik die zonder problemen produceren en waren de woorden 1:1 gelijk.
pi_217984402
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 07:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Pas deze norm maar eens op jezelf toe. Momenteel kun je niet eens bij de Mac een baantje krijgen om de wc schoon te maken, dus…
Gelukkig heb ik meer verstand van techniek :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')