Ja, ik moet me aanleren jou te negeren. Daar ga ik eens werk van maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus weer niets inhoudelijks te melden. Got it.
Build your demisequote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:59 schreef VEM2012 het volgende:
BYD krijgt goede reviews, maar blijkt simpelweg autojournalisten om te kopen aldus deze autojournalist… en niet alleen dat: onwelgevallige meningen worden bestreden in de rechtszaal…
Bekijk deze YouTube-video
Niet zo veel speciaal aan FSD, dat het werkt zien we al jaren supervised. Zijn vast genoeg youtubers die nu hen filmpjes maken.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:33 schreef SymbolicFrank het volgende:
Veel hype over een paar video's van nog geen 20 seconde? Waar blijft dat PR team van Tesla! O, ja, dat is waar, dat heeft Musk al lang geleden ontslagen.
Kortom, er is nog geen nieuws.
Ik zie dat andersquote:Op zondag 22 juni 2025 23:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niet zo veel speciaal aan FSD, dat het werkt zien we al jaren supervised. Zijn vast genoeg youtubers die nu hen filmpjes maken.
Dat is ook het geniale aan Elon, dingen werken gewoon. Het is iets van, oh Robottaxi van Tesla? oh dat gaat vast prima werken.![]()
Klopt, al jaren rijden er autonome taxi's rond in verschillende steden in Amerika en Azië.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niet zo veel speciaal aan FSD, dat het werkt zien we al jaren supervised.
Nou ja, werkt gewoon: men start heeeel voorzichtig. Een beperkte omgeving, onveilige straten worden vermeden, niet bij slecht weer of snachts, alleen op uitnodiging en de auto's worden gevolgd door teleoperators.quote:Zijn vast genoeg youtubers die nu hen filmpjes maken.
Dat is ook het geniale aan Elon, dingen werken gewoon. Het is iets van, oh Robottaxi van Tesla? oh dat gaat vast prima werken.![]()
Video’s waarbij achteraf bleek dat FSD niet aan stond? Rly?quote:Op maandag 23 juni 2025 06:26 schreef Wantie het volgende:
Niet raar natuurlijk, omdat FSD nog niet prima werkt.
Zoals bleek uit diverse video's in deze thread..
Laat maar zien.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Video’s waarbij achteraf bleek dat FSD niet aan stond? Rly?
Video 1 is van een bron die extreem anti-Tesla is en daarmee onbetrouwbaar.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Laat maar zien.
Zoek mijn laatste 2 videos op en toon aan dat FSD niet aan stond toen de Tesla Y langs een schoolbus met stopbord reed, en toen de Tesla Cybertruck na links afslaan op de linkerbaan ging rijden.
Ik wacht wel even...
Vrij rustig op de weg en mooi weer.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Video 1 is van een bron die extreem anti-Tesla is en daarmee onbetrouwbaar.
Video 2 laat zien dat het systeem niet onfeilbaar is, maar dat zijn mensen ook niet.
Kortom: je hebt absoluut geen bewijs geleverd hiermee dat FSD niet prima werkt.
Nog afgezien van dat wat je doet cherry picking is. Want jij zal nooit een video tonen als hieronder: 170 km, 2 uur, foutloos.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 juni 2025 11:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Vrij rustig op de weg en mooi weer.
Is er ook een video beschikbaar met het andere uiterste, kut weer, druk, ingewikkelde wegen/infra?
Het was gewoon de eerste die ik zag. Er zijn er genoeg. Ook bv door Amsterdam heen (een testrit die gewoon goed ging ondanks al die vervelende fietsers).quote:Op maandag 23 juni 2025 11:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Vrij rustig op de weg en mooi weer.
Is er ook een video beschikbaar met het andere uiterste, kut weer, druk, ingewikkelde wegen/infra?
Dat bepaal jij niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Video 1 is van een bron die extreem anti-Tesla is en daarmee onbetrouwbaar.
Dank u.quote:Video 2 laat zien dat het systeem niet onfeilbaar is,
Niet relevant.quote:maar dat zijn mensen ook niet.
Jij hebt daar als fanboy een andere mening over.quote:Kortom: je hebt absoluut geen bewijs geleverd hiermee dat FSD niet prima werkt.
Logisch, want het gaat om de keren die fout gaan.quote:Nog afgezien van dat wat je doet cherry picking is. Want jij zal nooit een video tonen als hieronder: 170 km, 2 uur, foutloos.
Jouw antwoord 1 staat een beetje in schril contrast met antwoord 3.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.
[..]
Dank u.
[..]
Niet relevant.
[..]
Jij hebt daar als fanboy een andere mening over.
FSD die door de gebruiker moet worden gemonitord om fouten te corrigeren werkt niet prima.
[..]
Logisch, want het gaat om de keren die fout gaan.
En Tesla start heeeeeeel voorzichtig met de robottaxi, met een testversie van FSD die pas deze zomer wordt uitgerold.
Kortom, Tesla zelf vindt niet dat hun FSD prima werkt.
Die gaan dat eerst uitvoerig testen en nemen geen enkel risico.
Die vertonen gelukkig geen fanboy gedrag, waarbij alles wordt gebagatelliseerd en opzij geschoven.
?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jouw antwoord 1 staat een beetje in schril contrast met antwoord 3.
Ik pas me aan je aan.quote:Verder speel je weer op de man (fanboy).
Ach, jij beweerde onlangs nog dat FSD niet zelfstandig hoeft te kunnen rijden...quote:Dat Tesla e.e.a. voorzichtig uitrolt zegt ook weer niets. Jij kent de redenen daarachter niet.
Jij stelt heel hard dat FSD niet prima werkt en dat maak je gewoonweg niet waar. Jij vindt dat het niet prima werkt. Nou, boeie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |