Dat is geen vaste regel en er is al vaker voor dit soort zaken (devs die een product later aanpassen) gewoon een refund gegeven.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doen ze ook.
Timeframe: Within 14 days of purchase or release (for pre-purchases).
Daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:26 schreef over_hedge het volgende:
Van de rest. Er zijn vast mods om zoveel naakt en bloed te zien als je wilt
Censureren = kleine dingetjesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:29 schreef over_hedge het volgende:
En ik snap niet waarom je je altijd zo druk zit te maken om dit soort kleine dingen
Maar succes. Denk niet dat steam je refund goed gaat keuren.
Ze lezen waarschijnlijk je reden niet eens. Ze zien dat je het spel meer dan 2 uur gespeelt hebt en dat het 4 jaar oud is. En dan wordt het automatisch afgewezen.
Maar proberen kan.
Is een beetje als ik nu hades 2 ga refunden. Want mijn favo wapen is generfed. Is niet meer zo sterk als toen ik hem kocht
Oke dus je geeft een mening op een forum. Maar dan mogen we niet reageren op je mening met onze eigen mening? We moeten het of met je eens zijn of anders niet reageren of zo? Dat is toch niet hoe een forum werkt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Censureren = kleine dingetjes
Gast
Echt hou op
Als het je niet boeit prima maar laat mij gewoon mijn mening erover geven. Zoals je in de Steam comments kan zien is de volledige community hier niet blij mee.
Het is principieel gewoon niet oké. Het is geen 'klein dingetje'.
dat werkt alleen als er een speciale beta release is.. anders zijn updates verplicht (uitgaande dat je wel eens online gaatquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:30 schreef over_hedge het volgende:
Ja kan trouwens vaak in steam oude versies spelen. Is dat niet gewoon een optie. Zet je de update uit. Blijf je oude versie spelen
Als Cyberpunk-kopers van het eerste uur nog het product zouden hebben waarvoor ze hebben betaald...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En een product naderhand aanpassen en content verwijderen is wel oke? Ik heb straks niet meer het product waar ik voor heb betaald, ik heb een gecensureerde versie.
Nee.
Ah. Dan doet Hearts of iron 4 het netjes. Elke oude versie kan je nog installeren. Maar staan idd onder het kopje beta. Ook al zijn het helemaal geen betas maar gewoon de oude versiesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dat werkt alleen als er een speciale beta release is.. anders zijn updates verplicht (uitgaande dat je wel eens online gaat)
vroeger kon je een stuk makkelijker updates voorkomen
Ik vind dat nogal kort door de bocht.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:24 schreef MMaRsu het volgende:
Niet iets waar ik iets om geef in alle eerlijkheid, maar censureren is altijd verkeerd.
Ja dat heeft hier dus niks mee te maken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal kort door de bocht.
We hebben natuurlijk tachtig jaar geleden wel geleerd dat ongebreidelde vrijheid van meningsuiting tot vervelende situaties kan leiden.
Wanneer ik het heb gekocht zou niet eens uit moeten maken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke dus je geeft een mening op een forum. Maar dan mogen we niet reageren op je mening met onze eigen mening? We moeten het of met je eens zijn of anders niet reageren of zo? Dat is toch niet hoe een forum werkt.
En ja wat minder bloed en naakt vind ik idd iets kleins. Helemaal op een pc game waar waarschijnlijk gewoon mods zijn die het "probleem" oplossen.
Ik ben ook niet zo van censuur. Maar een spel van 5 jaar oud gaan refunden is dan wel weer het andere uiterste.
Maar ben benieuwd. Laat maar weten of het werkte of niet. Ik gok dus van niet
Jij roept "Censuur is altijd verkeerd". Ik attendeer je er even op dat dat te kort door de bocht is.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat heeft hier dus niks mee te maken.
Wel hoor. Want je gaat met de voorwaarden akkoord het moment dat je het via steam koopt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer ik het heb gekocht zou niet eens uit moeten maken.
Ik ga er niet mee akkoord dat het product op later tijdstip gecensureerd wordtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel hoor. Want je gaat met de voorwaarden akkoord het moment dat je het via steam koopt.
Staat dat in the TOS??quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ga er niet mee akkoord dat het product op later tijdstip gecensureerd wordt
Jezus, je doet het voorkomen alsof je er honderden uren in hebt zitten.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
Refund idd afgewezen. Stom omdat ik echt nooit een titel refund, misschien 1x in de 20 jaar dat ik op Steam zit? En heb maar 10 uur in de game.
Het is voor mij een principe kwestie.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jezus, je doet het voorkomen alsof je er honderden uren in hebt zitten.![]()
Mieren, pas op!
Ga anders lekker in China wonen waar de helft van het internet is gecensureerd, aangezien je er schijnbaar zo'n fan van bent.quote:
Daar heeft steam dan weer weinig mee te maken. Moet je bij de devs zijn. Niet bij steamquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ga er niet mee akkoord dat het product op later tijdstip gecensureerd wordt
Gezien het feit dat een groot deel van de community er niet blij mee is hoop ik dat ze het of terugdraaien, of refunds toestaan (geen idee hoevaak zoiets voorkomt)quote:Op zondag 29 juni 2025 13:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar heeft steam dan weer weinig mee te maken. Moet je bij de devs zijn. Niet bij steam
Volgens mij was mijn argument volkomen duidelijk.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is voor mij een principe kwestie.
Geen idee waarom er hier allemaal censuur liefhebbers zitten. Raar gedrag om dit goed te praten.
Al die censuur liefhebbers hier man wat sneuquote:Op maandag 30 juni 2025 18:22 schreef Ludachrist het volgende:
Zo mad worden omdat ze wat tietjes uit een spel halen. Serieuze gamerleven.
Stel je toch niet zo aan manquote:Op woensdag 2 juli 2025 01:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Al die censuur liefhebbers hier man wat sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |