abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218373594
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 11:31 schreef 2dope het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Potentiële kandidaat om de XCOM itch te scratchen? Krijgt erg goeie reviews (gem. zeer positief) op Steam, maar ik ben nog on the fence want ik vind 't er gewoon matig uitzien. Zo klinisch. Maar qua gameplay lijkt het toch wel puik te zijn. What say you, @:Monolith
Inmiddels een klein beetje gespeeld. Moet er nog wel wat inkomen, maar het is niet onaardig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218373669
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 10:44 schreef Coco het volgende:
Silksong demo op gamescon :s)
Op de nieuwe Xbox tablet van ROG dus ik ga ze beiden effe checken. *O*
  Eindredactie Games donderdag 31 juli 2025 @ 11:47:42 #253
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_218377466
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:57 schreef Monolith het volgende:

[..]
Inmiddels een klein beetje gespeeld. Moet er nog wel wat inkomen, maar het is niet onaardig.
Het staat me esthetisch een beetje tegen maar dat hoeft geen showstopper te zijn natuurljk. Las ook dat de devs hard werken aan verbetering, luisteren naar feedback etc.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_218379463
quote:
2s.gif Op donderdag 31 juli 2025 11:47 schreef 2dope het volgende:

[..]
Het staat me esthetisch een beetje tegen maar dat hoeft geen showstopper te zijn natuurljk. Las ook dat de devs hard werken aan verbetering, luisteren naar feedback etc.
Ja het voelt een beetje 13 in een dozijn qua look and feel.
Ik ben persoonlijk wat minder fan van de tijdsdruk / het feit dat je niet ongestraft guards kunt omleggen. Het zou leuker zijn als je net als in b.v. het inmiddels al vrij oude spel Commandos guards om kon leggen en de lichamen verbergen oid om niemand te alerten, maar je hebt een soort van 'sec AI' die aanslaat op van alles en nogwat en als een guard 3 beurten lang dood is gaan ze weer nieuwe troepen sturen e.d.
  Moderator / Redactie FP donderdag 31 juli 2025 @ 18:35:21 #255
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218380714
Indiana Jones gekocht :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Games vrijdag 1 augustus 2025 @ 21:31:44 #256
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_218391389
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_218394670
Mijn nieuwe systeem werkte een maand perfect. Toen crashte hij opeens terwijl ik aan het douchen ben en ging hij niet meer aan :(

Teruggestuurd naar alternate. Even kijken of zij iets kunnen ontdekken.

Wel balen. Het gebeurde echt net voor mijn gamenachtje. Iets wat heel zeldzaam is voor mij tegenwoordig ;(
Conscience do cost.
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:28:36 #258
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218395214
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 10:41 schreef ems. het volgende:
Mijn nieuwe systeem werkte een maand perfect. Toen crashte hij opeens terwijl ik aan het douchen ben en ging hij niet meer aan :(

Teruggestuurd naar alternate. Even kijken of zij iets kunnen ontdekken.

Wel balen. Het gebeurde echt net voor mijn gamenachtje. Iets wat heel zeldzaam is voor mij tegenwoordig ;(
Dat zuigt ballen...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218411348
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 09:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dan nog een x proberen
Oke, ik speelde net ineens 4uur Stardew Valley 🥲😅
pi_218411818
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:19 schreef Utopica het volgende:

[..]
  maandag 4 augustus 2025 @ 19:38:27 #261
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218418021
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:19 schreef Utopica het volgende:

[..]
JATOCH _O_ briljant spel, zeker omdat het gewoon door 1 gast is gemaakt die ook nog alle muziek heeft gemaakt (dat vind ik persoonlijk heel indrukwekkend)

*O* *O* *O*
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_218426928

Dit is echt zo mijn ding.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218431987
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 19:38 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
JATOCH _O_ briljant spel, zeker omdat het gewoon door 1 gast is gemaakt die ook nog alle muziek heeft gemaakt (dat vind ik persoonlijk heel indrukwekkend)

*O* *O* *O*
Neeeeeeee!! Is dit echt? Maar er zitten echt teveel verhaallijnen, opties enzo in. Heel vet!

En ja.. ik vrees dat ik nu ook het virus te pakken heb 😂
pi_218432014
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 18:51 schreef Discombobulate het volgende:

Dit is echt zo mijn ding.
Even een interessevraag. Ik heb Little Nightmares ooit gekocht voor de Switch (die ergens aan het verstoffen is). Maar daar kwam ik ook niet echt in. Vond het ook heel traag gaan allemaal. Is dit ook een gevalletje: toch nog proberen?
pi_218432493
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:20 schreef Utopica het volgende:

[..]
Even een interessevraag. Ik heb Little Nightmares ooit gekocht voor de Switch (die ergens aan het verstoffen is). Maar daar kwam ik ook niet echt in. Vond het ook heel traag gaan allemaal. Is dit ook een gevalletje: toch nog proberen?
Little Nightmares II vond ik echt fantastisch, zo ontzettend leuk, dus die zou ik zeker echt gaan doen. Deel I was wat minder, maar je kan het altijd even uitspelen, zo groot is het niet.

Deel 2 vond ik echt fantastisch, zeker weten nog proberen als je van die stijl houdt.

Edit: Volgens mij kun je ook wel met deel 2 starten als je een klein beetje de lore opzoekt. Is niet een vervolg ofzo, wel in dezelfde universe.
pi_218432631
Ah! Had II ook in de bundel toen gekocht en door I geen kans meer gegeven. Zal eens starten met II!
pi_218432721
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:17 schreef Utopica het volgende:

[..]
Neeeeeeee!! Is dit echt? Maar er zitten echt teveel verhaallijnen, opties enzo in. Heel vet!

En de Stardew rabbit hole begins. Voor je ‘t weet heb je de volledige soundtrack op vinyl, heb je het kookboek en het bordspel (ik spreek uit ervaring).

Als je bordspellen leuk vindt dan is die ook zéker een aanrader. Heel knap hoe ze het digitale spel naar een bordspel hebben vertaald. Je kan het zelfs in je eentje spelen of samen met 4 man in totaal, je speelt dus samen en niet tegen elkaar. We spelen het hier regelmatig.

pi_218435750
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 13:30 schreef Utopica het volgende:
Ah! Had II ook in de bundel toen gekocht en door I geen kans meer gegeven. Zal eens starten met II!
Zeker doen. Ik ben benieuwd wat je er van vind.
pi_218435762
Ik heb Stardew eventjes geprobeerd maar het was me gewoon echt te groot.

Mja, kleine stapjes zijn ook stapjes, alleen wil ik zo veel meer dingen. :')
pi_218439501
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 13:43 schreef Drankster het volgende:

[..]
En de Stardew rabbit hole begins. Voor je ‘t weet heb je de volledige soundtrack op vinyl, heb je het kookboek en het bordspel (ik spreek uit ervaring).

Als je bordspellen leuk vindt dan is die ook zéker een aanrader. Heel knap hoe ze het digitale spel naar een bordspel hebben vertaald. Je kan het zelfs in je eentje spelen of samen met 4 man in totaal, je speelt dus samen en niet tegen elkaar. We spelen het hier regelmatig.

is dat zo erg? :')

ik ben blij dat ik gewoon alleen de game heb :D
pi_218439992
Zelf maar eens The Crust van m'n wishlist aangeschaft. Is nog early access en ik zie hier en daar wat negatieve reviews over crashes en bugs, maar ik moet zeggen dat ik daar zelf nog weinig van gemerkt heb. Heel af en toe resources die niet een net gebouwde storage in willen lopen, maar dat is simpelweg een kwestie van een stukje belt herbouwen.
Zeker de moeite waard voor de liefhebbers van factory games wat mij betreft.
  Redactie Games donderdag 7 augustus 2025 @ 17:18:10 #272
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_218444121
In de categorie backlog-games doorlopen. Ghost of Tsushima gisteren uitgespeeld op de Steam Deck. Moet zeggen dat de ervaring/performance verrassend goed was op zo'n handheld. Daarnaast Emo-coaster van een spel, had ik veel eerder aan moeten beginnen. Pareltje. Multi-player-gedeelte is enige wat niet werkt op de Steam Deck, maar dat boeide me niet echt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 7 augustus 2025 @ 17:43:43 #273
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218444323
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:17 schreef Utopica het volgende:

[..]

Yup Eric Barone echt een baas. Zoveel gratis updates ook. Heeft later wel een aantal mensen aangenomen, maar in de eerste instantie heeft hij alles zelf gemaakt, de muziek, de gameplay, de art alles _O_

Have fun, fantastisch spel
pi_218444446
alleen zo jammer dat je geen vrijheid hebt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 23:14:32 #275
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218447608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:59 schreef over_hedge het volgende:
alleen zo jammer dat je geen vrijheid hebt
:'( :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')