SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Voor ligt zijn knuffel met zijn kopje er achterquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:31 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik zie niet echt wat de voor en achterkant isTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ZozoDon't follow me. I am lost too
Lekker toch, wanneer ga je?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:33 schreef JellyBelly. het volgende:
Net met vader gebeld. Denk ik vraag het gewoon en hij past gewoon een week op dus ik ga op vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HaShiiquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:35 schreef Shii het volgende:
Nu Rock mix aan het luisteren. Ook weleens lekker
Don't follow me. I am lost too
Ben ik niet mainstream genoeg voorquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heeft de sportschool geen goeie muziek draaien?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
MTV zero's
Eerste week oktober. Zijn vrouw is dan ook weg op cruise dus is hij iig niet alleen. Win-win situatiequote:![]()
![]()
00s kan ook.Don't follow me. I am lost too
Hoihoi
ben nach 4 dagen deutsch muziek nena, trio, p.maffayquote:
gewisselt op neue deutsche welle met nena, trio, falco![]()
![]()
Linkje?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:35 schreef Shii het volgende:
Nu Rock mix aan het luisteren. Ook weleens lekker![]()
Music
OchtendbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
O dan zijn vrouw en zijn dochter tegelijk op vakantiequote:Op woensdag 18 juni 2025 09:36 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Eerste week oktober. Zijn vrouw is dan ook weg op cruise dus is hij iig niet alleen. Win-win situatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nena en Falco vind ik wel goedquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben nach 4 dagen deutsch muziek nena, trio, p.maffay
gewisselt op neue deutsche welle met nena, trio, falcoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FogelMorguhBolkquote:
Kan hem hier wel ontvangen, maar ik hou niet zo van de Duitse taal, dus gelijk weer afgezetquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:40 schreef mario390 het volgende:
probiert deze radio https://www.80s80s.de/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kloptquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
de verschill van beide kategorien is niet zo groot
nee gevt ook kategorien lovesongs, rock, party,quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan hem hier wel ontvangen, maar ik hou niet zo van de Duitse taal, dus gelijk weer afgezet![]()
Als ik al de radio luister dan is het arrow classic rock of 538quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee gevt ook kategorien lovesongs, rock, party,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Peter Fox, die ken ik niet, de naam zegt mij tenminste zo 1 2 3 nietsquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:44 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Niet gewoon fan zijn van Peter Fox![]()
@:DirkH weet hiervanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke dat heb ik bij iptv bij de nederlandse radiozenderquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik al de radio luister dan is het arrow classic rock of 538![]()
Stang gewogen na een verhitte discussie
Ik had gelijk
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je klassiekers niet kennenquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Peter Fox, die ken ik niet, de naam zegt mij tenminste zo 1 2 3 niets![]()
![]()
Jij hebt echt heel veel zenders om te kijken en te luisteren he.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke dat heb ik bij iptv bij de nederlandse radiozenderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is niet 80er jaren dat is 2010er jarenquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Peter Fox, die ken ik niet, de naam zegt mij tenminste zo 1 2 3 niets![]()
Misschien was het mij klassieker nietquote:
da is geen klassieker is ongefähr nur 12 jaren geledenquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien was het mij klassieker niet![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien was het mij klassieker niet![]()
Had google even gevraagd, maar ik kende hem ook helemaal niet.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
da is geen klassieker is ongefähr nur 12 jaren geleden
Ik luister niet vaan naar Duitse muziek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veeeeel langer geleden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
da is geen klassieker is ongefähr nur 12 jaren geleden
Waarom reageer ik op jou![]()
![]()
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 18 juni 2025 09:53 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Veeeeel langer geleden.
Waarom reageer ik op jouHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
5 tellen en ausgesetztquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee ik weet wel wanneer peter fox songs gewezen zijn vor 15 jaarenquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:53 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Veeeeel langer geleden.
Waarom reageer ik op jou![]()
Kan welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Goed voorbeeld doet goed volgenquote:
Hey Mutskequote:
Dankzij temazepam toch nog een uurtje of 4 weg geweest gelukkig. Dankjewel lieve shiiquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Goedemorgen. Heb je een beetje kunnen slapen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Och lieverd tochquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankzij temazepam toch nog een uurtje of 4 weg geweest gelukkig. Dankjewel lieve shii![]()
![]()
Bijna duizend euro aan stookkosten terug krijgen van vorig jaar
Trotste mama van Ambar
Vakantiequote:Op woensdag 18 juni 2025 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna duizend euro aan stookkosten terug krijgen van vorig jaar![]()
![]()
Ik zet mijn maandbedrag altijd zo laag mogelijk, betaal liever bijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is niet veel maar alle uurtjes slaap zijn meegenomen. Kan me voorstellen dat er veel door je hoofd maalt op dit moment. Hopelijk helpen gesprekken met je zus en je moeder (als ze aanspreekbaar is) om keuzes te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankzij temazepam toch nog een uurtje of 4 weg geweest gelukkig. Dankjewel lieve shii![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En sowieso alvast informeren bij hospices in de buurt of iemand die dat voor je kan doen, want er is niet altijd plek.![]()
Ik heb liever andersom, is beter in te plannen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zet mijn maandbedrag altijd zo laag mogelijk, betaal liever bijTrotste mama van Ambar
Spaarrekening. Ik moet nog een fiets afbetalen aan mezelfquote:
Trotste mama van Ambar
Hier ook zo. Wat als het bedrijf failliet gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zet mijn maandbedrag altijd zo laag mogelijk, betaal liever bij![]()
Ik betaal stookkosten aan mijn verhuurder.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:19 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Hier ook zo. Wat als het bedrijf failliet gaat.Trotste mama van Ambar
Aan het genieten van het mooie weer bedoel je?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
goedemorgen shii
ook aan het genieten?
Ik zit nog binnen, maar heb wel koffie en even hier posten, maar ik heb nog heel veel klussen te doen.Uitstelgedrag.
![]()
Maar straks ook wel even lekker naar buiten ja.![]()
Ik heb maand bedragen van onder de 100 euroquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb liever andersom, is beter in te plannen.
Als het moet betaal ik de hele haffel in 1x
Doe ik ook met mijn zorgpremieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Woon je op kamers? Leg eens uit?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik betaal stookkosten aan mijn verhuurder.
Ik heb gewoond met stadsverwarming en daarnaast moest ik ook nog aan Eneco betalen.
Volkomen kut dus.![]()
heb hier alles openquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Aan het genieten van het mooie weer bedoel je?
Ik zit nog binnen, maar heb wel koffie en even hier posten, maar ik heb nog heel veel klussen te doen.Uitstelgedrag.
![]()
Maar straks ook wel even lekker naar buiten ja.
even wat administratie wegwerken en dan ook buiten aan de slagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze vrouw weet.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb maand bedragen van onder de 100 euro
Als het moet betaal ik de hele haffel in 1x
Doe ik ook met mijn zorgpremie![]()
Het is wel lekker dat het 's nachts wel afkoelt en je de boel ook open kunt gooien voor wat koelere lucht.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb hier alles open
even wat administratie wegwerken en dan ook buiten aan de slag![]()
Woningstichting heeft een gemeenschappelijke ketel. Doodnormaal in flats.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:23 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Woon je op kamers? Leg eens uit?
Ik heb gewoond met stadsverwarming en daarnaast moest ik ook nog aan Eneco betalen.
Volkomen kut dus.
Vriend heeft koopappartement en die betaald via zijn VvE de stookkostenTrotste mama van Ambar
Dat is dus stadsverwarming?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Woningstichting heeft een gemeenschappelijke ketel. Doodnormaal in flats.
Vriend heeft koopappartement en die betaald via zijn VvE de stookkosten![]()
Ik betaal alles maandelijks en iets ruimer zodat ik nooit voor verrassingen kom te staan en dus nooit ineens een gigantisch bedrag hoeft op te hoesten.
Hoef je er verder niet naar om te kijken in je maandelijkse budgettering.Trotste mama van Ambar
Ik heb jaren gehad dat de verwarming amper aan stond met stadsverwarming en dan nog bij moeten betalenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:23 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Woon je op kamers? Leg eens uit?
Volkomen kut dus.klopte echt geen meter van
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Onze flat heeft eigen cv ketel en we hebben metertjes per radiator.
Flat van de buren heeft ook hun eigen cv ketel.
Zo ingewikkeld is het concept niet.Trotste mama van Ambar
heerlijk jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is wel lekker dat het 's nachts wel afkoelt en je de boel ook open kunt gooien voor wat koelere lucht.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb me gister ergens voor aangemeld, klik bij aanhef mevrouw aan.
Krijg mail met meneer![]()
Straks maar even afmeldenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oprecht fijn dat het zo voor jou werkt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik betaal alles maandelijks en iets ruimer zodat ik nooit voor verrassingen kom te staan en dus nooit ineens een gigantisch bedrag hoeft op te hoesten.
Hoef je er verder niet naar om te kijken in je maandelijkse budgettering.
Hopelijk gaat de energieboer niet failliet.![]()
Oh grote reptiel koninginquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:29 schreef drakin het volgende:
Ik heb me gister ergens voor aangemeld, klik bij aanhef mevrouw aan.
Krijg mail met meneer![]()
Straks maar even afmeldenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit kan toch niet in grote woke tijd?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat gebeurt niet zomaar.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:31 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Oprecht fijn dat het zo voor jou werkt.
Hopelijk gaat de energieboer niet failliet.Trotste mama van Ambar
Gewoon stoken op gas en zoveel mogelijkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Morguh steven, even een knuffelquote:
Morguh Greysquote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Doe ik ook hoor, beter terug krijgen dan bijbetalen. En niet bang hoeven zijn als je onverwachts meer moet stoken dan je gedacht had omdat je dan misschien bij moet gaan betalen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoef je er verder niet naar om te kijken in je maandelijkse budgettering.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit bij een van de grootste, die gaan niet zo snel faillietquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:42 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik sta er net zoals Lilak in. Liever een beetje bijbetalen dan je geld kwijt zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hey Drakin
Ok ik ga wegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
Dat is dus stadsverwarming.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Onze flat heeft eigen cv ketel en we hebben metertjes per radiator.
Flat van de buren heeft ook hun eigen cv ketel.
Zo ingewikkeld is het concept niet.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hey Lovelyquote:
Hey Deisyyquote:
![]()
![]()
morguh Dotquote:OMG the one and only Deisyyquote:
Ja ja daar is zequote:Op woensdag 18 juni 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
morguh Dot
[..]
OMG the one and only Deisyy![]()
Heel af en toe sluip ik hier binnen, maar dan ben jij er nooit
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Even wuiven
Gezelligquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja daar is ze![]()
klopt als een busquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja daar is ze![]()
ik ben er af en toe
PartyhardDon't follow me. I am lost too
Nou nouDon't follow me. I am lost too
Met toeters en bellenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is pas feest
als Lovely is geweest
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik kan me af en toe kapot ergeren aan mensen / instanties die niet logisch na kunnen denken...
Of ligt het aan mij dat die lui niet met Google Maps overweg kunnen?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nou ja.Don't follow me. I am lost too
Arme MutskeneusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Blokverwarming. Stadsverwarming is iets anders. Dat gaat per wijk.quote:Trotste mama van Ambar
Ik was even een uurtje weg zonder hond. Ik kom terug gelijk plak plak plakTrotste mama van Ambar
Potato, potato.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Blokverwarming. Stadsverwarming is iets anders. Dat gaat per wijk.Groeten van Chatquote:Stadsverwarming, ook wel blokverwarming of collectieve warmtevoorziening genoemd, is een manier om woningen en gebouwen te verwarmen zonder een eigen cv-ketel of boiler. In plaats daarvan wordt warmte centraal opgewekt en via een netwerk van leidingen geleverd aan huizen in een wijk of stad.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Wat een leuke hond heb jequote:Op woensdag 18 juni 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was even een uurtje weg zonder hond. Ik kom terug gelijk plak plak plak
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dit is weer een geluk bij een ongeluk. Ik check om 11:57 in, om de sprinter van 59 te nemen. Ik ben nog niet ingecheckt of er wordt omgeroepen dat de sprinter van 59 niet rijdt. Hallo gtbv claimIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik vind er een gigantisch verschil tussen zitten. Maargoedquote:Trotste mama van Ambar
Het verschil tussen stadsverwarming en blokverwarming zit vooral in waar de warmte vandaan komt en voor hoeveel gebouwen het bedoeld is:
🔥 Stadsverwarming Wat is het?
Warmte komt van een centrale energiecentrale (bijvoorbeeld een afvalverbrandingsinstallatie of biomassacentrale) en wordt via ondergrondse leidingen naar hele wijken of steden geleid. Voor wie?
Veel gebouwen: hele wijken, flats, kantoren en huizen kunnen aangesloten zijn. Voordeel:
Duurzaam als het goed wordt opgewekt (restwarmte of hernieuwbare bronnen). Nadeel:
Je bent afhankelijk van één aanbieder (vaak geen vrije keuze).
🏢 Blokverwarming Wat is het?
Eén ketel (vaak op gas) verwarmt meerdere woningen in één gebouw of complex (bijvoorbeeld een flat). Voor wie?
Alleen voor bewoners van dat specifieke gebouw. Voordeel:
Goedkoper aan te leggen dan per woning een eigen ketel. Nadeel:
Je betaalt een deel van de verwarmingskosten via een vaste bijdrage, ook als je weinig verbruikt. Samengevat: Kenmerk Stadsverwarming Blokverwarming Bron van warmte Centrale (stad) energiecentrale Ketel in één gebouw Gebruiksgebied Hele wijken/steden Één gebouw of complex Keuzevrijheid Geen Geen Betaling Via energieleverancier Via servicekosten/verhuurder
Vriendelijke groet, chatgpt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Blij dat ik eigen ketel heb en engeen stadsverwarming of blokverwarmingUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
Hij is wel leuk hèquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet zo wennen aan die ui van jouHow can I make this topic about me?![]()
Eerlijk gezegd ben ik meer tekst ingesteld dan visueel, ik zie de UI's nooit. Ik kijk altijd naar de usernames.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet zo wennen aan die ui van jou
Ik herken sneller een waarschuwing in tekst "te weinig oliedruk" dan bijvoorbeeld het rode oliekannetje in de auto.How can I make this topic about me?![]()
op mobiel let ik er niet opquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik meer tekst gebaseerd dan visueel, ik zie de UI's nooit. Ik kijk altijd naar de usernames.
Ik herken sneller een waarschuwing in tekst "te weinig oliedruk" dan bijvoorbeeld het rode oliekannetje in de auto.
maar op laptop wel
Ik kijk altijd naar de uiDon't follow me. I am lost too
Ja, heb jij nog wat bij te dragen? Hoe gaan je overleggen? Saai en non constructief? Terwijl je liever in je tuin werkt?quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik gun jullie alle punten..Don't follow me. I am lost too
Neuh, niet veel bij te dragen op dit moment. Overleggen gaan prima, vanmiddag tweede helft en dan is het eerst weer klaar.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heb jij nog wat bij te dragen? Hoe gaan je overleggen? Saai en non constructief? Terwijl je liever in je tuin werkt?
Heb net lekker buiten gezeten tijdens lunch![]()
![]()
heb net gras gemaaid in de zon
twas warm
deel 2 vanavond maar doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bent op het juiste moment "aangehaakt". Ook zo'n jeukwoord.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom hier voor de diepgaande gesprekken.How can I make this topic about me?![]()
Zijn zo nu en dan best leuke gesprekken. Heb me gisteren ook wel vermaaktquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom hier voor de diepgaande gesprekken.![]()
![]()
aanhaken een jeukwoord?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent op het juiste moment "aangehaakt". Ook zo'n jeukwoord.
ik vind jeukwoord eerder een jeukwoord
Vereerd met een bezoekquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent op het juiste moment "aangehaakt". Ook zo'n jeukwoord.![]()
![]()
Een ander woord voor jeukwoord zou kunnen zijn:quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
aanhaken een jeukwoord?
ik vind jeukwoord eerder een jeukwoord
• Ergerniswoord – een woord dat irritatie oproept.
• Buzzwoord – vaak gebruikt in marketing en managementtaal.
• Modewoord – een trendy woord dat soms overmatig wordt gebruikt.
• Bullshitwoord – een term die weinig inhoud heeft maar veel wordt gebruikt.
• Containerbegrip – een vaag woord dat alles en niets kan betekenen.How can I make this topic about me?![]()
ga je nu de hele tijd boos doen tegen GGquote:
als er 1 user is die altijd correct en netjes is
is het GG
dus ophouden hiermee
wil je hem inhalen
moet je meer punten halen
en niet meer zeuren tegen GG
capiceThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je nu de hele tijd boos doen tegen GG
is het GG
dus ophouden hiermee
wil je hem inhalen
capice
How can I make this topic about me?![]()
dusquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een ander woord voor jeukwoord zou kunnen zijn:
• Ergerniswoord – een woord dat irritatie oproept.
• Buzzwoord – vaak gebruikt in marketing en managementtaal.
• Modewoord – een trendy woord dat soms overmatig wordt gebruikt.
• Bullshitwoord – een term die weinig inhoud heeft maar veel wordt gebruikt.
• Containerbegrip – een vaag woord dat alles en niets kan betekenen.
naast dat Jeukwoord een jeukwoord is
zijn de andere vervangers dat ook
nee,zeg me hoe ik halen zoll mddag moet ik eten en vannacht is zuquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je nu de hele tijd boos doen tegen GG
is het GG
dus ophouden hiermee
wil je hem inhalen
capice![]()
Interessant. Zullen we dit tijdens een bila even bespreken?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus
naast dat Jeukwoord een jeukwoord is
zijn de andere vervangers dat ook
daar kan GG niks aan doenquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee,zeg me hoe ik halen zoll mddag moet ik eten en vannacht is zu
dan moet jij meer bolken
als je hem in wil halen
je moet ophouden met boos doen tegen mensen die je hebben ingehaald
is niet leuk marioThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Interessant. Zullen we dit tijdens een bila even bespreken?![]()
![]()
![]()
RedShoe is er ook, die is (ook) fanatiek met punten proberen te pakken dus je kans voor punten is momenteel sowieso laag. Gewoon een ander moment proberen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee,zeg me hoe ik halen zoll mddag moet ik eten en vannacht is zuHow can I make this topic about me?![]()
Oeh, dat was een slecht voorstelquote:![]()
Ik had erbij moeten zetten "onder het genot van een kopje koffie".
mode woordenquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, dat was een slecht voorstel![]()
Ik had erbij moeten zetten "onder het genot van een kopje koffie".
ja jijquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
RedShoe is er ook, die is (ook) fanatiek met punten proberen te pakken dus je kans voor punten is momenteel sowieso laag. Gewoon een ander moment proberen?![]()
Gestaag Amy corrumperen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn zo nu en dan best leuke gesprekken. Heb me gisteren ook wel vermaakt🐙![]()
Een half uur geleden was er niemand. Gewoon ophouden met zeiken, omdat iemand die boven je staat hier post op een moment dat het jou niet zint.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: